Josh
Zobudil som sa na svojej vodnej posteli v svojej užasnej luxusnej izbe v najkrajšiom dome v celom londýne. Myloval som svoj život. Mal som všetko čo som si prial. No niekedy som rozmyšlal či take šťastie mali aj baby a Ayas. Každopadne su to ich sračky nie moje. Prehrabol som si vlasy a zasmial sa na seba v zrkadle. Aj bez uprav som dokonaly.
Nasprejoval som sa, pohladal si vhodne oblečenie, obliekol sa a zbehol dole na raňajky.
,,Evangelin?! Čo mame na raňajky.'' spýtal som sa mojej služky. Evangelin mi priniesla na stol palacinky s nutelov poliate arašidovim sirupom a so šlahačkou s grankom.
,,A vodu?'' nadzdvihol som obočie a ona sa rozbehla do kuchine pre vodu.
,,Dam si aj kávu.'' zakričal som na ňu a o 5minut došla s kávou aj s plnym poharom červenej vinei jak to mám rád.
,,To trvalo!'' zafrflal som a naznačil rukou že ma isť preč.
,,Hovori sa ďakujem.'' zafrflala si ale ja som sa to rozhodol ignorovať. Len čo som sa najedol, obul som sa do nových supri a vyšiel von pred barak kde ma čakalo už moje krásne ferari. Naskočil som dnu a naštartoval. Ozval sa perfekný zvuk motora. Zaparkoval som pred domom môjho najlepšieho kamarata a prezvonil ho aby už išiel. Po chvýlke čakani konečne nastúpil a mohli sme vyraziť do školy.
,,Čaw Josh... Predstav si to... Moja sestra ma doma ale 50 malovatiek všetkych druhov a ona si chce isť dneska kupovať ďalšie... To snaď ani nieje možne...'' naskočil Nick do auta a prepol mi moju hudbu na Rock.
,,Za prve... Prepni mi to naspäť a za druhe, tvoja sestra sa vola Tessa, však??? Tak jej povedz nech si nekupuje tolko malovatiek, lebo jej to vôbec nepomaha... A naviše do nej niekto šlahne a z jej tvare opadne omietka to už kvalitnejšie bude ak si da na tvar blato.'' Povedal som mu a stiahol si okuliare nižšie aby mi videl do oči.
,,Už minule som jej hovoril že si to nema davať na seba že vyzera ako ropucha, no ona mi povedala že každa ropucha sa raz zmeni na princeznu...'' škodoradostne sa zasmial Nick.
,,Tak to prrrrrr... Nema to niak pomýlene? Ropuchy sa vždy menia na princov... Ona sa chce važne dať preoperovať?'' spytavo som pozrel na Nicka ktory sa s chuťov zasmial. Čoskoro sme dorazili na školske parkovisko, kde ma už čakala moja skupyna. Vyskočil som a podal Zdenovy ruku.
,,Čaw bracho.'' predviedli sme naš spoločný pozdrav a ja som si vzal zozadneho sedadla moju tašku. Spoločne sme vykročili ku škole kde ma už pri dverach čakali dievčata aby ma mohli pozdraviť.
,,Ahoj Josh.'' počul som zborovy pozdrav keď som išiel okolo.
,,Notak baby... Dajte si pohov... Josh nemá záujem.'' počul som Robov hlas.
Len čo zazvonilo na hodinu, vošiel som do triedy a sadol si vedla Tessy.
,,Počul som, že sa ideš dať preoperovať na muža, aby sa z ropuchy mohol stať princ... Mohli by sme si dať potom taku štvorku ja ty a dve baby zo školy... Kludne aj roztlieskavačky.'' pozrel som na ňu s očakavanim no ona sa postavila, vrazila mi a odkračala preč. Pobavene som sa zasmial a uložil sa tak aby sa mi dobre spalo cez hodinu.
---*---*---
Po vyučovani som prišiel na obed kde mi už držali miesto moji parťaci. Sadol som si a pustil sa do reči s nimi. Zrazu mi niekto hodil do chrbtu jedlo, a ja som sa naštvane otočil.
Tak, trochu malo o Joshovy, ten je trochu bohatší a agresivny ale verim, že sa vám to pačilo... Pokial ano nezabudnite mi dať vote. :) moc ďakujem luďom čo toto čítaju. Každopádne komentujte čo sa vam nelubi alebo aké to bolo. Moc vam Ďakujem :3
Na obrázku je Josh.
ČTEŠ
The Last of Survivors
FantasyV legende sa vraví že z preživšich, teda survivorov prežilo len 5 deti, ktore boli po zničeni ich rodin od seba odtrhnute a následne vrhnuté do tohoto sveta plného chaosu aby boli v bezpečí pred takzvanými Azuoreimi. Azurei su lovci a druidi ktory s...