Ma kezdődik az akadémia, amit már nagyon vártam ezt a napot mivel felnéztem a bátyámra, aki hamar elvégezte az akadémiát és már le is tette chunin vizsgáját is.Az emberek homokrejtek zseninének nevezik amiért a szüleim és én is nagyon büszkék vagyunk rá. Felnézek rá és azt szerettem volna,hogy büszke legyen rám ahogy persze a szüleim is.De pechemre sajnos a tanévnyitó előtti napon annyira izgultam, hogy belázasodtam(Tudom ilyen nem nagyon fordul elő de már történt velem is ehhez hasonló és ezért írtam). De még ez se akadályozhatott volna meg, hogy elmenjek az ünnepségre.Miközben készülődtem belenéztem a tükörbe kicsit látszott, hogy nem vagyok jól de reméltem anya nem veszi majd észre.Készen is voltam már csak le kell mennem a konyhába.Gyorsan felkapnom a szendvicsem és sprint ki az ajtón mielőtt anya meg látná hogy vagyok ,,gondoltam".Sietve jöttem lefelé a lépcsőn mikor nem figyeltem a lábam elé és megbotlottam Asamiban aki a lépcsőn pihent aminek sikereként gurulva folytattam az utam le a lépcsőn.Csak az nem hallotta volna meg aki meg van siketülve.Mikor megpróbáltam volna gyorsan felállni még mielőtt anya meglát, de elszédültem és elsötétedett előttem minden.Arra keltem fel hogy az ágyamban fekszek, és a fejemen borogatás volt.,,Elbuktam"jelentettem ki magamban.Mivel a redőnyöm le volt húzva, így nem láttam hogy nappal van vagy éjszaka.Tehát az órámra emeltem a szemem ami 19:35 mutatott.Kikeltem az ágyból, hogy le menjek vacsorázni és megkapjam a fejmosást anyától ami elkerülhetetlen.Le is mentem miközben azon gondolkodtam, hogy mit mondjak anyának, hogy minek akartam elmenni betegen a tanévnyitó ünnepségre és hogy minek nem szóltam neki, hogy nem vagyok jól . Miközben ezen gondolkodtam nekimentem a konyha ajtóba valaki hátának, mivel elbambultam és már estem volna is hátra ha meg nem fog az illető. Ki más lehetett volna ha nem a bátyám.
-Oi jól vagy Kira?-kérdezte a bátyám.
-Igen csak egy kicsit elbambultam.-mondtam nevetve a tarkómat vakargatva.
-Akkor jó. Hallottam anyától, hogy nem tudtál elmenni az akadémiára mert belázasodtál.-hideg kezét rátette a homlokomra, hogy megnézze hogy lement-e már a lázam vagy se.-Úgy látom most már kutya bajod,akkor holnaptól már tudsz majd járni az akadémiára.-összeborzolta a hajam és egy like jelet mutatott és bement a konyhába.
Bementem én is a konyhába ahol anyukám a vacsora alatt kapcsolta le a gázt, míg a bátyám meg terítette az asztalt három főre mivel apa ezek szerint ma is éjszakai műszakos.Leültem én is az asztalhoz a bátyámmal szemben ahol szoktam ülni.Anya kirakta a vacsorát az asztalra és ő is leült az asztalhoz és megvacsoráztunk apa nélkül,,megint''.Vacsora közben senki nem szólt egy szót se ,,ezt hívják aszt hiszem a vihar előtti csendnek talán''.Épp álltam volna fel az asztaltól de anya szólt,hogy segítsek leszedni az asztalt.Valószínűleg most fog leszidni.Míg anya elvitte a maradék vacsorát a konyhába ami maradt, én addig leszedtem az asztalról a tányérokat és a mosogató felé vettem az irányt.Beletettem a tányérokat majd a poharakért indultam mikor megszólalt mögöttem anya de nem nekem szólt hanem a bátyámnak, hogy nem vinné el a vacsorát édesapánknak is mert a munkája miatt megint éjszakai műszakba tették.
-Persze hogy elviszem.-mondta a bátyám egy vidám mosollyal az arcán.
-Köszönöm szépen kicsim.-mondta édesanyám aki épp mosogatott.
Még pont sikerült kimennem a konyhából azzal az indokkal hogy elkísérem a bátyám. De a bátyám megállított az ajtóba hogy menjek inkább aludni mert holnap kezdődik az akadémia. És nem szeretné ha holnap fáradt lennék és nem tudnék figyelni az órán vagy rosszabb esetbe elaludnék. Szót fogadtam és elindultam a szobám felé, de ekkor eszembe jutott valami és amilyen gyorsan csak tudtam kirohantam az erkélyre ahonnét még utána kiabáltam. Hogy mondja meg apának hogy vigyázzon magára és szeretem ja meg hogy puszilom.A bátyám a válla felett rám mosolygott ezzel mutatva azt nekem hogy megértette és át adja majd ekkor el is tűnt az utca sötétjében én meg visszamentem a házba azon belül is a szobámba aztán lefeküdtem aludni.
😅Tudom kicsit unalmas lett de remélem nem lett annyira rossz.Véleményeiteket szívesen várom a comment szekcióba.😊
YOU ARE READING
Homokrejteki szerelem.(Gaara x Akudachi Kira).
RandomEz a történet egy furcsa szeremről szól melyben egy homok rejteki macskamedve használó nevén szólitván Akudachi Kirának és a rettegett egyfarkú jinchurikijének Sivatagi Garrának a sorsa egy. A többi majd kiderül a történetből.☺ Ja és az egyik tudniv...