Felkeltem és elakartam indulni a suliba mikor is valaki belecsimpaszkodott a lábamba.És vajon ki lehetett az? Igen az én drága Borókám volt az, jönni szeretett volna ő is a suliba velem.Már jobban van anya szerint igy eljöhetett velem és felmászott szokásosan a fejemre amit most nem is bántam ha egyszer kétszer út közbe meghúzta a hajam az a lényeg hogy jobban van.😊
Beértünk Borókával a suliba és összehivtam a barátaimat hogy megkérdezzem hogy ráérnek-e ma délután egy kis suli utáni időtöltésre és van-e kedvük megismerni egy új barátomat hátha jól kijönnek majd. Satominak segítenie kell az édesapjának, Asa és Aya szobafogságot kapott mert eltörtek egy-két dolgot otthon de nem részletezték hogy mit de igy ők se tudnak jönni Nishi azt mondta lehet eljön velem suli után de nem biztos ha jön érte suli után a tesója mert lehet neki is mennie kell segiteni. Semmi baj srácok megértem akkor majd máskor.
Suli után
Ez a nap is hamar elment a suliba minden jól ment bár azt leszámitva hogy a barátaim nem érnek rá még Nishiért is jött a tesója hogy még is csak segítenie kell délután de semmi baj kitalálok valamit ha már egyszer megbeszéltem a mai napot Gaarával jól el leszünk ketten is majd máskor bemutatom a barátaimnak. Vajon mit kéne kitalálnom mára? Megvan van egy szép hely itt homokrejtek közelébe ahova egyszer elvitt a bátyám mikor kicsi voltam piknikezni. Lehet az a hely tetszene Gaarának is. Meg van a mai program csak akkor még haza kell ugranom hogy előkészítsem amik kellenek egy jó kis piknikhez még mielőtt találkozok Gaaraval ahogy megbeszéltük.Vagyis addig kb van több mint egy órám.
1 órával később
Na megvagyok szóltam anyának hogy elmegyek piknikezni egy barátommal hogy ne aggódjon hogy merre vagyok és csináltam szedvicseket és egy pár sütit is sütöttem míg csináltam a szendvicseket addig Boróka volt olyan kedves hogy a klón jutsuval lett még egy belőlem a konyhába és ő csinált egy kis narancslevet meg teát amitől meglepődtem de mivel értem mit mond és mikor leklónoz akkor pont úgy beszél mint én és mások is megérthetik hogy mit mond. Na az a lényeg hogy anyukám tanitotta meg teát főzni és igazán finom teát készitett Boróka. Most már megyünk Borókával a játszótérre ahol találkozunk Gaarával. Még van egy kis időnk de szerintem jobb előbb ott lenni mint késni. Oda értünk a játszótérre és ki volt a hintába? na ki? Igen nem más mint Gaara ő is hamarább jött volna? valószinűleg mivel én is is hamarább jöttem direkt hogy ne kések el.
Kira:
-Szia😊👋
Gaara:
-Szia.Kicsit hamarább jöttem remélem nem baj?
Kira:
-Nem baj én is kicsit hamarább jöttem.😊
Gaara:
- És a többiek nem jönnek?
Kira:
- Most akartam mondani hogy nem tudnak jönni de majd legközelebb. Remélem nem sértődtél meg emiatt csak mindenkinek dolga van vagy szobafogságot kapott.Pedig elszerettek volna jönni.Majd máskor elhozom őket is és kitalálunk valami jó programot jó?
Gaara:
- Oké. Amúgy ha kérdezhetem mit terveztél mára? Vagy áttesszük máskorra?
Kira:
-Hát arra gondoltam mivel nem tudnak eljönni a többiek igy most csak ketten elmehetnénk piknikezni egy meglepetés helyre ha neked is megfelel hogy ne menjen kárba ez a kis nasi amit csináltunk a mára meg meg is ígértem és máskor elmehetünk majd a többiekkel is.
Gaara:
-Ja értem. Jó rendben. A piknikezés jó ötlet és hova megyünk?🤨🙃
Kira:
- Az titok.😉
Gaara:
-Oké.🙂
Kira:
-Mehetünk?🙃
Gaara:
-Szerintem igen.🙂😁
Kira:
-Oké akkor induljunk hogy sötétedés előtt hazajöjjünk.Bár szerintem szép az éjszaka és én szóltam anyának hogy lehet később érek haza de azt mondta rendbe de vigyázzunk magunkra. 😊Te mondtad otthon valakinek hogy lehet később érsz haza mert elmentél valahova a barátaiddal?🤨🙃
Gaara:
-Igen szóltam a nagybátyámnak.És azt mondta hogy rendben és vigyázzunk magunkra.😊
Kira:
-Akkor jó. 😊Akkor szerintem induljunk.😊
Gaara:
-Oké.🙂
Elindultunk és ahogy láttam Gaara nem volt olyan szomorú mint ahogy vártam hogy a többiek nem jöttek de azért még jól kell alakulnia a napnak ha egyszer már igy alakult hogy a többiek nem tudtak eljönni hogy ne csalódjon Gaara emiatt. Remélem tetszeni fog neki a Konohához közeli és mégis távoli kis eldugott vizeséses hely ami az én kis nyugott helyem.
Gaara:
-Messze van még a piknikező hely?🤨🙃
Kira:
-Nem nincsen mindjárt ott leszünk.🙂😊
10 perccel később.
Kira:
-Megérkeztünk. Itt vagyunk.😊
Gaara:
-Wao de szép hely.😮😊
Itt a 6 rész is a következő részt a piknik helyszinén fog folytatódni. A késői folytatásért bocsánat.🥲
YOU ARE READING
Homokrejteki szerelem.(Gaara x Akudachi Kira).
RandomEz a történet egy furcsa szeremről szól melyben egy homok rejteki macskamedve használó nevén szólitván Akudachi Kirának és a rettegett egyfarkú jinchurikijének Sivatagi Garrának a sorsa egy. A többi majd kiderül a történetből.☺ Ja és az egyik tudniv...