Part 7

14 4 0
                                    

Megérkeztünk és ránéztem Gaarára és rendesen csillogott a szeme miközben nézte a tájat.

Kira:

- Na tetszik?

Gaara:

-Igen nagyon gyönyörű hely.Már volt hogy bejártam a határ környékét de mégse láttam még ezt a helyet.

Kira:

-Egyedül voltál a határ környékén?

Gaara:

-Igen.

Kira:

- És nem féltél hogy elkapnak?

Gaara:

-Nem mivel megtudom magam védeni mivel megvéd a homokom.

Kira:

-Értem. De azért jobban is vigyázatnál magadra hiába véd meg a homok vagy a bijud ereje.

Gaara:

- Tudom.

Kira:

-Na jó aszem gyere terítsük le a pokrócot hisz piknikezni jöttünk. 

Gaara:

-Jó. Várj segítek. 

Leterítettük a pokrócot a kis patakhoz közel és kipakoltuk a kaját meg innivalót is. Miközben elfogyasztottuk amit hoztunk gyönyörködtünk a tájban. Elpakoltuk ami még maradt és lefeküdtünk a pokrócra és élveztük a tájat. Megjött a kedvem úszni kicsit igy gondoltam megkérdem őt is hogy szeretne-e úszni ő is kicsit ha már itt vagyunk.

Kira:

-Gaara van kedved úszni?

Gaara:

-Háát nem igazán tudok.

Kira:

-Tényleg?? Semmi baj majd megtanítalak. 

Gaara:

-Komolyan? 

Kira:

-Igen. Na gyere.

Levettem a szandám és bementem a vizbe. Boróka se maradt ki a mókából mert beugrott utánam. Épp nyújtottam a kezem Gaaranák aki már adta volna a kezét erre szóltam neki hogy  a szandálja még rajta van igy előbb azt levette. Igaz ruhába voltunk de legalább nem lesz olyan melegünk a visszaúton. Kicsit bizonytalanul állt a vizben mivel kicsit bementünk a derékig érő vizbe. Boróka lefröcskölt amit nem hagyhattam igy vissza fröcsköltem. Utána Gaara kapott egyet amitől már autómatikusan kinyújtotta a kezét mert hozzászokott a homokhoz de ez nem az  igy halkan elkezdtem kuncogni az orrom alatt mivel kicsit vicces volt az a jelenet. Mire leesett neki miért kuncogok lefröcsköltem de itt már ő is visszavágott. Elszórakoztunk igy egy darabig aztán tényleg  megmutattam neki hogy kell úszni és egész hamar belejött.Jól szórakoztunk és kimásztunk a vizből hogy kicsit szárazabban menjünk haza meg már kicsit későre is járt mert már ment lefele a nap. Igy hát elindultunk haza fele.

Kira:

-Na hogy tetszett a mai nap? Jól érezted magad? Még igy is hogy csak ketten voltunk bocsánat hárman?

Gaara:

-Nagyon jól éreztem magam. Köszönöm a mai napot és köszönöm hogy megtanítottál úszni is.

Kira:

Nincs mit megköszönnöd rajta hisz én is nagyon jól éreztem magam.

Még beszélgettünk az út közbe mig hazaértünk. Mielőtt elindultunk volna haza megöleltem és megköszöntem neki a mai napot amitől kicsit ha jól láttam a hold fényben elpirult. De mindketten elindultunk haza mert már besötétedett.  Haza értünk Borókával és anya is pont akkor tette kifele a vacsorát mint aki érezte hogy most érek haza. Egyébként nem csodálkoznék rajta hogyha utánunk küldte volna Asamit de mindegy is a bátyám sincs még itthon apa meg gondolom megint éjszakai műszakos. Mondta anya hogy menjek fürödjek le és jöjjek le enni és addigra hátha hazaér a bátyám is. Lefürödtünk Borókával mivel bemászott utánam a zuhanyzóba. Felöltöztem és lementünk enni de a bátyám még mindig sehol nem volt. Nem lepődtünk meg lehet csak még dolga akadt igy nem lepődtünk meg rajta. Megettem a vacsorát és mig elmosogattam  a tányérokat és anya pakolt elmeséltem neki a mai napom és utána mentem lefeküdni. Anya mondta hogy megvárja a bátyám igy ő még nem megy de jó éjszakát kívántam neki és lefeküdtem aludni.

Bocsi a hosszú kimaradásért de elhoztam a folytatást. Kicsit rövid lett de remélem tetszeni fog.😊


Homokrejteki szerelem.(Gaara x Akudachi Kira).Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang