Ma kezdem az akadémiát. És nem aludtam el hála Borókának az én cuki macskamedvémnek aki ráugrott a hasamra hogy felkeljek mert az ébresztőórámat már vagy negyedjére nyomtam ki.És szerintem jobb is hogy ő ébresztett nem pedig anya mert akkor vizesen keltem volna.😅 Habár akkor az arcmosás meg lett volna de inkább mégis maradok az óránál meg a Boróka ébresztésénél.😉
15 perccel később
Na elvégeztem a reggeli rutinomat, felöltöztem, meg reggeliztem, össze szedtem mi kell mára és persze vittem magammal Borókát akit feltettem a fejemre mert szeret ott ülni. Én meg nem bánom mert még nem olyan nagy mint Asami anyának a macskamedvéje azaz Boróka anyukája.
Az akadémia felé vezető úton láttam egy gyereket a játszótéren a hintánál a kezébe egy szép plüss macival bár nem láttam rendesen mert árnyékos részén ült a hintának így nem tudom hogy fiú volt vagy lány de nem értem mit keres ott egyedül. Ha nem kéne mennem az akadémiára szívesen oda mennék hozzá beszélgetni. De most mennem kell így nem lehet.Beértem az akadémiára és megtaláltam az osztályomat a 1-A termet hála Masaki senseinek aki nem más mint a bátyám tanára volt pont jókor akkor jött ki a teremből és meglátott a folyosón és mivel ismert és pont ő az osztály főnököm is így bevezetett az osztályba és bemutatott a többieknek is mivel a tanévnyitón nem voltam ott.
-Masaki sensei?
-Igen Kira-chan.Van valami baj esetleg?
-Nem nincs csak annyit akartam mondani hogy örülök hogy az ön osztályába kerültem.😊
-Én is örülök hogy még egy ifjú zsenit tanithatok majd mint a bátyádat is.
-Hát nem mondanám magam olyan zseninek mint a bátyám de igyekszem majd a legjobbat nyújtani és kihozni magamból is itt az akadémián és persze utána is hogy jó jonin legyek mint az édesapám.☺️
-Örülök hogy ilyen lelkes vagy. Na megyek mert dolgom van a tanáriban majd látjuk egymást az órán. Addig is menj ismerkedj meg az osztálytársaiddal.😊
-Jó rendben köszönöm a segítséget viszlát sensei.👋
Elindultam az osztályterem felé kinyitom az ajtót és bementem kerestem magamnak egy szabad helyet a hátsó padba egy lány mellett volt még hely így oda ültem le. (Ha már mellette ülök jó lenne megkérdezni hogy hogy hívják.)gondoltam.
-Szia hogy hívnak? Engem Akudachi Kirának.
-Szia Satominak hívnak.
-Szép név.
-Köszi a tiéd is.
-Te nem voltál itt tegnap a megnyitó ünnepségen nem?
-Nem nem voltam.
Becsöngettek az első órára ami Masaki sensei tartott. Első nap még csak három óránk van egy bemutatkozó és tájékoztató óra utána egy felmérő hogy ki mennyire tudja kontrollálni a chakráját meg hogy ki mennyire bánik jól a ninja eszközökkel(shurikennel meg a kunaival vagy persze a ninja állatával mennyire vannak összhangban). Utána egy osztály harc melyben párokat választanak ki és a párunkkal kell harcolni. Tudtommal ezek az óráink lesznek ma. A gondolataimból Masaki sensei ébresztett fel hogy menjek ki bemutatkozni az osztálynak.
👋Sziasztok Akudachi Kirának hívnak 12 éves vagyok. Örvendek a találkozásnak. Amint láthatjátok macskamedve használó vagyok ő itt a fejemen pihengető kisállat az én macskamedvém Boróka.😊Alig várom már a veletek való közös munkát(tanulást) hogy az akadémia után is tiszteletre méltó tagjai legyünk Homokrejteknek.☺️Ezek után mentem leültem a helyemre és hallgattam a többiek bemutatkozását is hogy mindenkit megismerjek az osztályból. Vége az első óránknak.
15 perccel később
Elérkezett a második óra ahol a képességeink lesznek próbára téve. Az első feladat a klónozás volt amibe persze segített a tanár de a jó kivitelhez leginkább rajtunk van a hangsúly nem pedig a tanáron.Ez például nekem nem volt olyan nehéz feladat mivel mi ketten csináltunk egy dolgot Borókával mivel én adtam a chakrát ő pedig a sajtját össze hangolta az enyémmel igy ő felvette az én alakom.(Most hogy belegondolok mégse volt rossz ötlet anyától az hogy miután megkaptam Borókát tanitgatott minket egy két ilyen ninjutsura hogy jobb legyen az öszhang kettőnk között és ne sérüljön meg egyikünk se közbe.)Első feladatot teljesítettük Borókával aki rögtön visszaváltozott és felmászott rám és helyet foglalt a fejemen hogy kipihenje magát.A többiek meg csak néztek ránk mintha valami másik bolygóról jöttünk volna de lehet nem minden nap látnak ilyet hogy valaki ilyen jó összhangban van a ninja állatával aki ráadásul 12 éves.😅 A többiek is végeztek a feladattal voltak akiknek jól ment volt akinek döcögősen de végül is nem volt rossz. Ezután jött a ninja eszközök használata ami szintén nem volt vészes nekem mivel a bátyám is tanított egy két módot arra hogy ne úgy bánjak a shurikennel vagy a kunaival mint egy kezdő és itt is az eredménye hogy egész jól teljesítettem a feladatot 6 táblából csak egyet rontottam el de mindegyiknek majdnem sikerült a közepébe találnom a kunaikkal. Ezt a feladatot is megcsináltuk és már csak egy óra van hátra a pár harc amit mondjuk meg az őszintén már várom hogy kivel kerülök párba.
10-15 perccel később
Elkezdődött az óra a sensei is kiosztotta hogy ki kivel lesz párban az osztályból én nekem Nishi lett a párom és ahogy elnézem a többiek is úgy lettek párosítva ahogy mi vagyis lány lánnyal és fiú fiúval fog harcolni és az elért eredmények alapján lett valószínűleg ki választva a sorrend és az hogy ki kivel harcol majd. Mindenki végzet a párharcokkal ahogy mi is és én győztem le Nishit de nem haragudott meg miatta és ennek örülök.
Így vége mára az óráknak vagyis mehetünk haza. Otthon mindent elmeséltem a szüleimnek és a bátyámnak és már készültem lefeküdtem aludni mentem adtam Borókának egy puszit aki a saját kis ágyába alszik és én is elmentem aludni.
Sziasztok bocsi hogy nem sűrűn rakom ki a folytatást de elég sok dolgom van mostanában és igen tudom ez a rész se lett olyan jó de igyekezni és jobban is fogok koncentrálni arra hogy ne sz@rt adjak ki a kezem közül számotokra köszönöm a megértést.😊😽
YOU ARE READING
Homokrejteki szerelem.(Gaara x Akudachi Kira).
RandomEz a történet egy furcsa szeremről szól melyben egy homok rejteki macskamedve használó nevén szólitván Akudachi Kirának és a rettegett egyfarkú jinchurikijének Sivatagi Garrának a sorsa egy. A többi majd kiderül a történetből.☺ Ja és az egyik tudniv...