''Láttam ahogy ezután barátok leszünk és láttam egy pár együtt töltött kedves emléket, láttam ahogy a chunin vizsgán szerintem a testvéreivel volt és láttam azt is hogy harcol egy avarrejteki Uciha gyerekkel, láttam hogy ő lesz a kazekage ami kicsit meglepett de örültem neki mivel láttam hogy hogy bántak vele a többiek, és láttam ahogy egy fekete ruhás piros felhő mintás palik egy vörös és egy szőke támadta meg a falut és mi közbe én a szőke hajúval harcolok ő védett meg a homokkal mikor egy fehér robbanó madárral támadt rám a szőke, láttam egy háborút is ahol a kagék összefogtak ami szerint nem kicsi baj miatt kellett összefogniuk,és láttam csomó embert valamiért bebábozódtak és a hold is vörös volt ami kicsit aggaszt, láttam a saját esküvőmet ahol már volt egy kis pocakom az esküvői ruhámban valószinűleg terhes lehettem és be is igazolódott az amire gondoltam mert a következő emlék foszlányban már egy kicsi babát tartok a kezemben egy kórházban és ő pont akkor lépett be az ajtón és látszott rajta hogy sietett mert kicsit ki volt pirulva és kicsit pihegett is a levegőért. Ezután véget ért és az ágyamban keltem fel amit kicsit nem értettem."Igaz igy se sokat láttam csak emlék foszlányokat.
De hol van Boróka? Gyorsan kipantattam az ágyból és leszaladtam a lépcsőn és megláttam anyát ahogy Borókát gyógyítsa. Miután befejezte odajött hozzám a konyhába ahol épp egy csésze teát iszogattam hogy összeszedjem magam mert kicsit sok dolog történt ma egyszerre. És megbeszéltük anyával a ma történteket. De nem mondtam el mit láttam azokban a jövőbeli emlékekben amik még meg sem történtek. Mivel lehet nagyobb baj lehet abból ha elmondom miket láttam ezért inkább hallgatok róla és nem mondom el senkinek. Anya azt mondta hogy a kazekage legkisebb fia Gaara nevű kisfiú hozott haza amit furcsált de már aggódott miattam így nem törődött vele és hogy elmondtam neki mi volt így értette hogy miért ő hozott haza mivel állítólag elájultam. Igy már tudom hogy hivják őt és hogy miért bántak vele úgy a többiek.
De mi a helyzet Borókával?Megkérdeztem anyát mi a helyzet Borókával azt mondta megrepedt az egyik bordája de meg gyógyította így nem lesz baja igy feküdjek le nyugodtan de holnap nem jön még velem suliba.
Az ötödig part tudom kicsit rövid de szerintem kellett egy rész ahol elmondtam hogy mit is láttam és hogy hogy kerültem haza és hogy mi történt utána.
STAI LEGGENDO
Homokrejteki szerelem.(Gaara x Akudachi Kira).
CasualeEz a történet egy furcsa szeremről szól melyben egy homok rejteki macskamedve használó nevén szólitván Akudachi Kirának és a rettegett egyfarkú jinchurikijének Sivatagi Garrának a sorsa egy. A többi majd kiderül a történetből.☺ Ja és az egyik tudniv...