Part 8

16 3 0
                                    

Másnap a suliba nem volt semmi különös csak a barátaim bocsánatot kértek ismét hogy nem tudtak jönni amire mondtam nekik hogy semmi baj majd máskor bepótoljuk. Megöleltek és ezután már nem igen történt semmi más így nyugisan telt a nap. Hazafelé menet nem találkoztam Gaaraval így most inkább hazamentem. Otthon anya mondta hogy lenne egy kis feladata a számomra ugyan is el kellene vinnem a kaját az apukámnak mivel nem tud hazajönni mert megint éjszakás de tesóm meg küldetésen van. Már volt hogy máskor is vittem el apának a kaját a munkahelyére így tudtam merre kell menni. Ide adta anya a bentós dobozt és elindultam egyedül mert most Borókát otthon hagytam had pihenjen. Sikeresen átadtam a bentós dobozt apának és kaptam tőle egy puszit is és megdicsért hogy elhoztam neki. Hazafele benéztem a játszótérre de nem volt ott senki de ekkor hirtelen hallottam egy üvöltő hangot ami úgy hangzott mintha valaki fel ordított volna így a hang irányába rohantam hátha segítségre szorul valaki. Ekkor az egyik tetőről  beszélgetést hallottam és valami nagy homok felhőt pillantottam meg amitől Gaara jutott eszembe de nem tudom biztosra hogy ő az e de ha nem nézem meg nem tudom meg és lehet szüksége van rám. Ezen felül valami baj készülődik úgy érzem mert a hideg futkos a hátamon. Amilyen gyorsan csak tudtam átmentem a szomszédos épület mögé ahol volt egy tűzlépcső szerűség fel a tetőre onnan könnyen át tudok jutni arra az épületre ahol vélhetően Gaara van. Fel érve a tetőre láttam hogy a gyanúm beigazolódott és tényleg Gaara volt az de nem volt egyedül ott volt egy idegen ninja de *Homokrejtekből?!* Mi?....mit akarhat tőle?.... nem kellett sokáig várnom hogy megtudjam mivel rátámadt Gaarára de hála az égnek megvédte őt a homokja de nem tudtam tétlenül nézni azt ami történik. És ha nincs is semmilyen fegyverem amivel tudnék támadni akkor se ülhetek és nézhetem ahogy egyedül küzd. Gyorsan átsuhantam a másik tetőre és ahogy láttam mind a kettőjük meglepődött de beálltam Gaara elé és csak annyit kérdeztem az ismeretlen alaktól hogy.....

Kira

Ki vagy? És minek akarod őt bántani?....

Idegen

Inkább te ki vagy? És miért fogod ennek a szörnynek a pártját?....

Kira

Ő nem szörny! Ő a barátom! És kérdésre kérdéssel válaszolni bunkóság úgy hogy válaszolj!

Idegen

Oho jól felvágták a nyelved kislány. Jó legyen ha ennyire akarod tudni.

Gaara

(Suttog)... K...Kira menj innen..... Menj míg lehet.....kérlek.... megfogta a pólóm alját és hallottam hogy szinte remeg a hangja.

 Kira

Gaara? Nem. Nem megyek sehova mivel nem hagylak egyedül.  Erre nem válaszolt csak még jobban megszorította a pólóm.

Idegen 

Hát kislány pedig jobban tennéd ha elmennél ahogy hallom.

Kira

Maga inkább hallgasson vagy pedig válaszoljon a kérdésemre. Ki maga? És miért akarja őt bántani?

Idegen

Hát jó ha ennyire tudni akarod. - megvonta a vállát és levette a maszkot majd egy gúnyos mosoly kíséretében ezt mondta.... Örülök a szerencsétlen találkozásnak Gaara nagybátyja volnék Yashamaru. És azért vagyok itt hogy megöljem a húgom halála miatt ami nem következett volna be ha ez a szörnyszülött nem születik meg.

Kira

........- én csak lefagyva álltam ott mert nehezen tudtam feldolgozni azt amit most hallottam. Hisz Gaara azt mondta a nagybátyja kedves ember de ezek szerint megjátszotta volna magát ennyi ideig? Ekkor Gaara megragadott hátulról és maga mögé rántott. Elbambultam és nem láttam hogy a nagybátyja ránk támadott. Még pont jókor zárt minket körül a homokkal mert így is a kunaik hegye amiket nekünk dobott áthatolt a homokon.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Apr 29 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Homokrejteki szerelem.(Gaara x Akudachi Kira).Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang