Part 3

43 7 0
                                    

Másnap a suliba minden jól ment és lett két új barátom is az ikrek Asa és Aya. Így végre lett négy barátom Satomi, Nishi, Asa és Aya ez aztán haladás második nap és már négy barátot is szereztem. Jupi😊 A mai nap hamar elment igy a második nap is jól telt az akadémián épp hazafelé tartottam amikor megláttam két osztálytársamat a játszótéren játszani a többi gyerekkel és gondoltam beszállok én is játszani hisz tudják a szüleim hogy vigyázok magamra és sötétedésig hazaérek igy odamentem a és megkérdeztem hogy focizhatok-e velük én is egy szép piros labdával játszottunk amikor is Shun úgy belerugott a labdába hogy az felment egészen a szikla tetejéig és ott földet is ért csak egy baj volt igy nem tudtunk tovább játszani mert felmászni nem tudunk ledobni se sikerült Takashi nekiment Shunnak hogy megveri mert még csak ma kapta a labdát és egy olyan idiótának hála most ki fog kapni otthon hogy ilyen hamar elhagyta az új labdáját.Már épp szétszettük őket mikor is Takashi felvett egy követ és Shunak akarta hajitani mig nem figyeltünk ami hála égnek nem talált mert a "homok" megvédte? mi történt? ez ki volt?  Nem értettem mi van hirtelen körbenéztem és a többiek lefehéredve néztek Shura és a hátam mögé ezért megfordultam én is ahol egy gyerek állt aki a homokkal épp levette a labdát a szirtről az arcát nem látom a nap fénytől. Hirtelen nem ismertem fel ki az aztán eszembe jutott a játszótéren látott gyerek és igazam volt hogy ő az mert a hinta tövében megláttam a macit ami akkor is nála volt.A többiek egyszerre voltak idegesek és ijedtek csak nem értettem miért letette a labdát a földre és felvette ide akarta hozni de a többiek hirtelen mint a veszett kutyák elkezdtek rá kiabálni hogy dobja el a labdát vagy hogy szörnyeteg, tűnj el innen, takarodj, meg sok mindent mondtak rá mikor is Takashi most nem Shut akarta megdobni mint az előbb hanem azt a gyereket aki levette a labdát. Nem tudom mi ütött belém de mikor Takashi elhajitott egy követ a gyereknek mint ha a testem magától indult volna meg és már azt vettem észre hogy a gyerek a hátam mögött ül a földön valószínűleg véletlenül fel löktem hogy megvédjem de nem én kaptam a követ hanem.......Boróka?!😨😥Összecsuklottam. Mint ha valami lassított felvétel játszódott volna le előttem elém ugrott és ő kapta a követ és hallottam egy halk recsenést ami nem tetszett nagyon nem.Ekkor a földre esett mint egy darab kő ekkor kikapcsolt volna bennem valami és éreztem hogy elönt a düh a szomorúság és az hogy megbosszuljam Borókát és már az se érdekelt hogy mi van a gyerekkel mögöttem vagy hogy ki hogy néz rám éreztem hogy olyan mint ha a hallásom a szaglásom és a látásom is jobb lenne pedig eddig se volt rossz de mint ha a számban is dudorodott volna valami de már az se érdekelt volna ha farkam nőtt volna mert nem láttam már mást csak is azt hogy Takashit megöljem.😡Ekkor neki rohantam Takashinak de a homok megakadályozta és bebúrkolt hiába kapartam az oldalát nem jutottam ki. Mikor kicsit megnyugodtam  és éreztem hogy vissza változok lehulott körülöttem lévő homok és megláttam Borókát a homok irányító gyerekeknek a kezébe de már rajtunk kívül nem volt senki a játszótéren vagy a közelébe. De nem is bántam mivel tudom nem lett volna helyes megölni Takashit ahogy senki mást se. Nem tudom mi inditotta be nálam ezt lehet a köztünk lévő kötelék Borókával az miatt lehettem ennyire ingerült hogy megsérült miattam nem tudom de ilyen még nem történt mióta mellettem van de még látszik hogy sok olyan dolog van még amit nem tudok anya klánjának erejéről és képességeiről se.De most meg kell nézzem mi a helyzet Borókával és haza kell vinnem hogy anya megvizsgálja. Mikor oda akartam menni megláttam hogy ki is az aki megakadályozott abba hogy megöljem Takashit. Egy cuki vörös hajú fiú. Mikor megláttam az arcát kicsit fura módon mintha elgyengültek volna a lábam és hirtelen megfájdult a fejem és egy csomó minden lepergett előttem mint ha a halálom előtt lepergett volna az életem de az volt a fura hogy olyan dolgok peregtek le előttem amik még se történtek volna de eddig nem történt velem ilyen és ami még furább hogy mindegyikbe szerepelt velem a jövőbeli énemmel együtt. Lehet ez az a bevésődés amit anya mondott nekem?És ő vele van összekötve a jövőm?

Homokrejteki szerelem.(Gaara x Akudachi Kira).Where stories live. Discover now