האורות כבו, מוזיקה קצבית התנגנה ברקע, גורמת לאווירה להפוך לקלילה ומעט תוקפנית באותו הזמן. כל האורחים כבר ישבו במקומותיהם וחיכו בסבלנות וציפייה רבה, התצוגה צברה ביקורות חיוביות מאוד בקרב המתעניינים והתקשורת הייתה מוכנה לתעד כל רגע מהאירוע. הדוגמנים התארגנו מאחורי הקלעים, חלקם נרגשים וחלקם מעט אדישים כלפי המצב, כאילו לעלות על הבמה היתה פעולה יום יומית.
סוקג'ין סיים לאפר את הצעיר וחייך אליו ברוך, "בהצלחה..." לחש לו וסקר את הבגדים שנחו על גופו החטוב. הוא הרים את מבטו וראה את הצעיר מסתכל עליו, מבטו לא שידר דבר אך הוא הרגיע את המאפר מסיבה כלשהי. "היונג, אתה חמוד" חיוך קטן עלה על פניו של נאמג'ון, הוא אהב לראות את הבוגר מסתכל עליו במבט כה תמים ומתוק. הוא הניח את ידו על שיערו הסגול והרך של האחר, מלטף אותו בעדינות, גורם לו לפלוט אנחת סיפוק קטנה. צחוק נפלט מהדוגמן כשראה את סגול השיער מכסה את פיו עם ידו ומסמיק מעט, "מאוד חמוד..." מלמל לעברו ושמע כי צריך לעלות למסלול בקרוב. הוא חייך מעט אל הבוגר והתקדם לשאר הדוגמנים, מחכה לתורו לעלות. הוא התקדם לכיוון הכניסה אחורית לבמה ואחד האמרגנים הודיע לו מתי הוא עולה.
הדוגמן עלה במדרגות ועלה על הבמה, מתחיל לצעוד על המסלול במקצועיות ומבטו כוון קדימה. כשהגיע לסוף המסלול עצר לרגע ונתן למצלמה לצלם אותו. מסתובב וחוזר בהליכה מקצועית למאחורי הקלעים. קולות המצלמות והמעצבים המתלחששים נשמעו ברחבי האולם, גורמות לדעת רוב הדוגמנים להיות מוסחת. טעויות רבות אשר נגרמות עקב לחץ גורמות להם לאבד שיווי משקל ואף ליפול, אך לנאמג'ון מעולם לא היתה בעיה כזו. הוא תמיד היה מרוכז ומפוקס כשזה הגיע לעבודתו.
כשנכנס חזרה למאחורי הקלעים, התקדם במהירות לחדר ההלבשה שלו וסגר את הדלת אחריו. מולו ראה את הבוגר יושב על השולחן ומתעסק בניידו, מרים את מבטו אליו כששמע שנכנס. "זה היה מהיר..." מלמל אליו בחיוך וקפץ מטה מהשולחן. המאפר התקדם אליו והצמיד את גופו אל של הדוגמן, מניח את ידיו של כתפיו המפותחות ועולה עת קצות אצבעותיו, מדביק נשיקה קטנה של לחיו ומיד התרחק ממנו בעודו סמוק מעט. חיוך משועשע עלה על פניו של הצעיר כשהרגיש את הבוגר מתרחק ממנו בכזו מהירות, "היונג... עם כמה שהייתי שמח לתת לך את מלוא תשומת הלב שלי, אני ממש חייב לעלות למסלול עוד כמה דקות" אמר לו וחייך מעט, מתחיל להוריד מגופו את בגדיו וללבוש את הבגד האופנתי הבא. " אני מצטער נאמג'וני... אני פשוט ממש מתרגש! מעולם לא איפרתי למסלול דוגמנות... רק נשים זקנות ועשירות" אמר לו ג'ין בחיוך בעודו צופה בו מחליף את בגדיו במהירות. כשסיים הצעיר עם סידור התלבושת הוא התיישב על הכיסא שעמד על יד השולחן ונתן לבוגר לתקן את איפורו מחדש.
"אתה ממש יפה..." מלמל הבוגר את מחשבותיו, לא ציפה שבאמת יפלוט דבר שכזה. סומק עיטר את פניו באופן מיידי וגופו התרחק משל האחר כשסיים לאפר אותו.
הצעיר לא אהב את העובדה שהמאפר התרחק ממנו, להרגיש את פניו קרובות אליו בזמן שאיפר אותו היה אחד היתרונות במה שעשה. אך מילותיו של הבוגר והסומק על פניו גרמו לו לכעוס עליו פחות, חושב שהוא נראה כל כך חמוד עם הגוון האדמדם על פניו העדינות. נאמג'ון הושיט את ידו קדימה ותפס את ידו של האחר, מושך אותו אליו ומושיב אותו על ירכיו המוצקות בעוד גבו צמוד לגופו המפותח. הצעיר הכניס את ידו מתחת לחולצתו של הבוגר, מלטף את בטנו הצנומה ומרכין את ראשו לכיוון אוזנו אשר עדיין כוסתה בסומק קל מפעולותיו.
YOU ARE READING
HELLO LITTLE ANGEL //NAMJIN//
Randomנאמג'ון הוא אחד הדוגמנים המצליחים ביותר בכל קוריאה, הוא בתחום כבר כשמונה שנים, מאז היותו בן 18. כיום הוא בן 26. הוא מדגמן לפרסומות, מגזינים, חנויות בגדים יקרות, נוסף על כך הוא נוסע לתצוגות אופנה מפוארות ויקרות ברחבי העולם. סוקג'ין הוא מאפר מתחיל של...