וכך עברו להם הימים הספורים בהם המאפר התגורר אצל חום השיער. בכל בוקר היה יוצא הדוגמן לעבוד וחוזר בערב בכדי לטפל ולדאוג לבוגר. עד שהגיע יום ראשון, היום החופשי של רוב העובדים.
השניים ישנו במיטתו של הצעיר בעוד סגול השיער נמצא בין זרועותיו של הדוגמן, הוא לבש בוקסר שחור וחולצה שחורה אשר היתה גדולה עליו בכמה מידות, בעוד חום השיער לבש בוקסרים וטרנינג שחור. השעה היתה מוקדמת, הם המשיכו לישון בשלווה אחד בזרועותיו של השני. השניים מאוד התחברו בזמן אשר בילו יחד ואפילו המאפר התחיל להרגיש ממש בנוח בסביבת הצעיר.
לאחר כשעה, התעורר הצעיר כשהרגיש מגע עדין של אצבעות באזור חזו. הוא פקח את עיניו לאט וראה את סגול השיער שוכב על חזו ומעביר את אצבעותיו עליו באיטיות. מכיוון שהתעסק בחזו המפותח של חום השיער, לא שם לב כי התעורר. "בוקר טוב גם לך" אמר הצעיר בקול עמוק. הבוגר נבהל מעט וסובב את ראשו באיטיות לכיוון הדוגמן, הוא הפסיק לשחק בחךקו העליון המפותח של הצעיר והניח את ידו על על מצחו, "זה קצת מביך, בוקר טוב נאמג'וני" אמר סגול השיער בעודו מסמיק. הצעיר הניח את ידו על שיערו הסגול של הבוגר וליטף אותו מעט. "איך אתה מרגיש?" שאל חום השיער בעודו ממשיך ללטף את שיערו של הבוגר, "בסדר...... נאמג'וני, אני צריך לספר לך משהו" אמר המאפר, "ומה זה?" שאל אותו הדוגמן. סגול השיער התלבט האם לספר לדוגמן כי הרגיש טוב כבר לפני יומיים ופשוט רצה להישאר איתו עוד קצת. אך החליט שלא לספר, הרי מגיע לו להנות קצת, נכון? "אתה ממש חתיך" ציין הבוגר, והוא לא שיקר..."אוקיי..?" ענה לו חום השיער. הוא לא ציפה לזה אך שמח לשמוע שכך חשב המאפר. "היונג, הזמנתי כמה חברים אם אתה לא מתנגד. אני מניח שתסתדרו טוב" אמר הדוגמן, "אוקיי" ענה לו בזמן ששיחק בנייד שלו, מסמיק מעט מהכינוי החדש. המאפר ממש הרגיש כאילו היה בביתו שלו, הוא התנהג בטבעיות ואהב את החברות המעניינת ביניהם. "היונג, חשבת על לעבור לגור אצלי?" שאל לפתע חום השיער, "כן כן ברור, רגע מה?!" הופתע הבוגר, הוא לא ציפה לזה. "אתה יודע, אני גר לבד ואני אשמח לקצת חברה. חוץ מזה, זה מסתדר די טוב אתה לא חושב?" אמר לו הצעיר. "האמת שזה יכול להיות נחמד, אבל אני לא בטוח שהמשכורת שלי מספיקה בשביל כל זה, אתה יודע" ענה לו סגול השיער במעט בושה. הצעיר הסתכל עליו לכמה שניות הוא כל כך חמוד כשהוא מסמיק חשב לעצמו הדוגמן, "היונג, אני לא צריך ממך שתשלם שום דבר. רק תישאר איתי" אמר לו הצעיר וליטף את שיערו הסגול של המאפר. "אני לא יודע... אני לא רוצה להפריע.... " אמר הבוגר. למען האמת, הוא מאוד רצה להישאר עם הצעיר, אך הוא גם פחד שימאס לדוגמן ממנו והוא ישאר ברחובות. "אתה ממש לא מפריע לי היונג, ואני לעולם לא אעזוב אותך, אתה יודע את זה. אז למה שלא תישאר? אני אשמח לעזור לך להביא את החפצים שלך" אמר חום השיער. לאחר עוד כמה שכנועים נוספים, הסכים סגול השיער לעבור לדירתו של הדוגמן.
"מתי החברים שלך באים?" שאל סגול השיער, "עוד שעה פחות או יותר, אתה רעב?" אמר לו הדוגמן, "האמת, לא ממש. ג'ון, אני צריך לספר לך עוד משהו" אמר לו המאפר. "ומה זה?" התעניין הצעיר, "טוב.... אני מבשל בבית הזה מעכשיו" ציין סגול השיער במרץ, "אתה בטוח? אתה חושב שאני לא מבשל טוב?" שאל הדוגמן, "כן אני בטוח, וברור שאתה מבשל טוב אבל אני טוב יותר. אני אלוף בלבשל!" אמר הבוגר באומץ וחיוך רחב על פניו. "אם אתה אומר, בסדר" ענה לו הדוגמן.
YOU ARE READING
HELLO LITTLE ANGEL //NAMJIN//
Rastgeleנאמג'ון הוא אחד הדוגמנים המצליחים ביותר בכל קוריאה, הוא בתחום כבר כשמונה שנים, מאז היותו בן 18. כיום הוא בן 26. הוא מדגמן לפרסומות, מגזינים, חנויות בגדים יקרות, נוסף על כך הוא נוסע לתצוגות אופנה מפוארות ויקרות ברחבי העולם. סוקג'ין הוא מאפר מתחיל של...