הערה: בפרק 5 צויין כי ג'ימין איבד את בתוליו לבוס שלו לשעבר. נא לשים לב שתיקנתי את זה ועכשיו כתוב לבוס שלו, בלי לשעבר!!! יונגי עדיין הבוס שלו.
הטיסה ארכה שעות רבות ומתישות אך שחור השיער לא הרשה לעצמו לעצום את עינייו אפילו לא לרגע. כאשר הוא חזר לביתו היוקרתי, הוא התקדם באופן מיידי לחדר השינה ונשכב על מיטתו, לא מחליף בגדים ולא מתקלח.
...
שנתו של יונגי ארכה מספר שעות, מספקת לו מנוחה טובה. הוא התרומם ממיטתו והתקדם ישירות אל חדר המקלחת, נכנס פנימה ומתחיל להפשיט מעצמו את בגדיו. בעודו עומד עירום לחלוטין מול המראה, הוא שם לב לשקיות שחורות מתחת לעינייו העדינות אך המאיימות. הוא מחליט להיכנס להתקלח בהקדם האפשרי, הוא מדליק את המים ונותן להם להרטיב את גופו החטוב. הוא התחיל לסבן את עצמו, משיערו השחור והרך, לחזו המפותח, משפשף היטב את קוביות בטנו המפוסלות, עד לאיברו העצום. נותן למים לשטוף את הנוזל הסמיך והריחני מגופו, להוריד ממנו את כל הלכלוך שצבר על עצמו במהלך שעות הטיסה הקשות. השעה היתה מאוחרת בלילה ויום עבודתו בחברה שלו מתחיל עוד מספר שעות בודדות, בניגוד לעבודתו אשר ביצע בארצות העולם השונות, עבודתו כאן תהייה קשה הרבה פחות מכיוון שכמויות העובדים המיומנים פה גדולות בהרבה, נותנות לו לצמצם את שעות עבודתו הרבות. הוא החליט לתפוס תנומה נוספת לפני שהוא חוזר לעבודתו, בעודו לובש על עצמו לא יותר ממכנס טרנינג רחב ואפור, הוא עולה חזרה על המיטה ונרדם במהירות.
שנתו לא ערכה זמן רב, כשהתעורר, מייד החל להתארגן לעבודתו, לובש על עצמו סוודר שחור וצמוד ומעליו חליפה שחורה ומכובדת. הוא יצא מביתו והתקדם לכיוון רכבו היוקרתי, נכנס לתוכו ומתחיל בנסיעה. בעודו נוסע, הוא שומע את מכשירו הנייד מצלצל ושיחה קולית נכנסת מחברו הטוב, נאמג'ון. הוא ענה לו בהיסח דעת, "נחתתי" אמר לו מבלי לשמוע את דבריו וניתק מיד לאחר מכן, הוא ידע שהצעיר רצה לשאול, מה שלומו והוא ענה לו, טכנית... הוא ידע שלא העליב אותו לכן נתן למחשבות הללו לעזוב אותו והמשיך להתרכז בכביש.
כשהגיע לבניין הענקי השייך למקום עבודתו, הוא החנה את רכבו בחנייה המיועדת ויצא ממנו, לא שוכח לנעול. הוא התקדם לכניסה ועבר דרך הדלתות החשמליות פנימה. בעודו הולך, העובדים במקום מתחילים להתלחשש והבעות פנים מופתעות כיסו אותם בעקבות חזרתו המפתיעה של נשיא החברה. "תפסיקו להתלחשש ותחזרו לעבוד" הוא אמר, גורם לכל העובדים לחזור מיד לעבודתם. "בוס!!!" הוא שמע צעקה מאחוריו, מסתובב ורואה את אחת העובדות שלו. "מה" שאל אותה בחוסר אכפתיות מובהקת, "אנחנו נורא שמחים שחזרת בוס, תן לנו לארגן לך אירוע לכבוד חזרתך. אנחנו נארגן הכל, רק תבוא ללובי לקראת סוף יום העבודה. בבקשה!" היא רכנה קדימה ביראת כבוד וחנינה. "תעשו מה שתרצו" אמר לה והמשיך בדרכו למשרדו, שומע ממנה תודות רבות ואיך היא מודיעה לשאר העובדים על המסיבה שרצתה לארגן. מבלי לבזבז זמן מיותר, הוא נכנס למשרדו והתיישב בכיסאו, מתחיל בעבודתו.
YOU ARE READING
HELLO LITTLE ANGEL //NAMJIN//
Rastgeleנאמג'ון הוא אחד הדוגמנים המצליחים ביותר בכל קוריאה, הוא בתחום כבר כשמונה שנים, מאז היותו בן 18. כיום הוא בן 26. הוא מדגמן לפרסומות, מגזינים, חנויות בגדים יקרות, נוסף על כך הוא נוסע לתצוגות אופנה מפוארות ויקרות ברחבי העולם. סוקג'ין הוא מאפר מתחיל של...