PART 9

100 5 3
                                    

"שלום, היונג" אמר הצעיר בעודו מסמן לאחד המלצרים במקום שיביא לו כוס יין. "היי ג'ון, מי הבחור שהתלווה אליך?" שאל אותו שחור השיער בתהייה ולגם גם מכוס היין המשובח שהוגש לו קודם לכן. "המאפר שלי" ענה לו בפשטות הדוגמן כשחיוך קטן נפרש על שפתיו. "Your wine sir" נשמע קולו של המלצר עם המראה המכובד, חום השיער הודה לו חרישית והפנה את תשומת ליבו חזרה לחברו הטוב. "אני חוזר לקוריאה בקרוב" פלט לפתע הבחור וחיוך זעיר התפרש על פניו. "מזל טוב היונג, אני מצפה לראות אותך שם" הגיב הצעיר. יונגי לא ביקר במקום היוולדו כבר זמן רב מכיוון שהיה עסוק בעבודתו הרבה במדינות העולם השונות, כרגע הוא נמצא בצרפת ועבודתו בה הסתיימה. מאחר ורצה לחזור לארץ המולדת שלו, החליט לקחת הפסקה מעיסוקיו הרבים ולממש את רצונו.
שיחתם של השניים נמשכה זמן רב בו התעדכנו ודיברו על נושאים פשוטים משותפים. בשלב מסוים שחור השיער הודיע כי היה צריך לעזוב וכך עשה. לאחר משמע דבריו, החליט גם הצעיר לחזור לחדרו. מעניין אם סוקג'ין היונג כבר נרדם... חשב לעצמו בעודו מעביר את הכרטיס ונכנס אל החדר, שם ראה את המאפר יושב על המיטה ומתעסק בפלאפון שלו, בעודו לובש פיג'מה חומה עם ציורים שאהב.

כאשר שם לב כי הצעיר נכנס אל החדר, כיבה את ניידו והניח אותו על השידה שליד המיטה הרחבה

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

כאשר שם לב כי הצעיר נכנס אל החדר, כיבה את ניידו והניח אותו על השידה שליד המיטה הרחבה. חיוך רחב נשקף על פניו. "סוקג'ין היונג, אתה עדיין ער?" שמע את קולו העמוק של הדוגמן ולקח לעצמו כמה שניות להתענג על הצלילים הנמוכים שיצאו מפיו, "כן, חיכיתי לך" ענה לו בחיוך, "נאמג'וני-אה, זה בטוח בסדר שנישן יחד? כי אני לא רוצה לגרום לך לאי נעימות או-" התחיל לדבר בלחץ אך השתתק ברגע השרגיש את אצבעו המחוספסת אך הרכה של חום השיער מונחת על שפתיו. "לעולם לא תגרום לי לאי נעימות היונג, אין לי שום בעיה שתישן איתי. ואם לך יש, תצטרך לסבול קצת" לחש לאוזנו של הבוגר אשר הרגיש את לחייו מתחממות. אצבעו של הדוגמן ירדה מפיו והתחילה לרדת מטה, אל כפתורי חולצתו, פותח אותם אחד אחרי השני באיטיות מייסרת עבור המאפר. שפתיו החלו למצוץ את עורו באיזור עצם הבריח שלו, משאיר מספר כתמים סגלגלים באיזור. כאשר הוריד את חולצתו של הבוגר, השכיב אותו על המיטה והחל למצוץ את פטמתו הימנית, נושך אותה מעט. גניחות חלושות ברחו מפיו של הבוגר. הוא שלח את ידיו והוריד את חולצתו של הדוגמן ממנו, זורק אותה על רצפת החדר. הצעיר המשיך לנשק את בטנו הזעירה של המאפר, יורד מטה בעודו משאיר שביל רטוב של רוקו לאורך הבוגר, עד שהגיע לאיברו המכוסה בבד המכנס. הוא פשט את מכנסו החום יחד עם תחתוניו וראה את הזין הקשה והעומד של הבוגר. סגול השיער פלט יבבה עמוקה כאשר הרגיש את פיו של הצעיר על כיפת איברו, ממשיך מטה ומוצץ אותו במיומנות ובמהירות. גניחות חדות ברחו מפיו של המאפר בעודו מרגיש את איברו מתקשה אפילו יותר אם זה היה אפשרי. "אהה~ג'-ג'ון... כן~ ב-בבקשה~.." נשמעה גניחתו של הבוגר ברגע שהרגיש את לשונו של הדוגמן חודרת לתוך חור ישבנו. הצעיר פשט את מכנסיו ותחתוניו בבת אחת והתנתק מחורו של סגול השיער, גורם לו להוציא אנחה כשהרגיש את האוויר הקריר פוגע בחורו הרטוב. לפני שהספיק לעשות עוד תנועה נוספת, הרגיש את איברו העצום של הצעיר חודר לתוכו. "אהההה!!!...~" נשמעה גניחתו הרועמת של הבוגר ברחבי החדר. הדוגמן החל לזוז בתוכו בקצב איטי, גורם לבוגר להשתוקק למגעו אפילו יותר. "נ-נאמג'ון.. בבקשה~" נשמע קולו הרך של המאפר. "תגיד לי מה אתה רוצה בייבי" אמר לו הצעיר בעוד חיוך זדוני מתפרס על פניו. על לחייו של סגול השיער התחילה להופיע אדמומיות מרוב המבוכה שחש כאשר שמע את מילותיו של הצעיר, אך הוא היה כל כך נואש למגעו עד שיכל להשתגע, "ת-תזיין אותי חזק!~.. בבקשה!!!... ~" מילותיו הבוגר נשמעו ברחבי החדר. מבלי להשמיע מילה, הצעיר החל לחדור לתוכו במהירות, בכניסות חדות וקצרות, גורם למאפר לצרוח מרוב עונג. "כ-כן!!!~ אאההההה~.... ע-עוד.. בבקשה עוד..~" נשמעו גניחותיו העזות של הבוגר ברחבי החדר. העונג שהרגיש היה בלתי ניתן למדידה. דמעות החלו לרדת מעיניו ורוק החל לנזול מפיו כיוון שלא יכל לשלוט בגופו, הוא היה כנוע לחלוטין. "היונג אתה מרגיש כל כך טוב מבפנים... כל כך הדוק.. וחם~.." נשמע קולו העמוק של הצעיר אשר המשיך להלום לתוך המאפר במהירות מפלצתית. למשמע מילים אלו, סומק עז עיטר את לחייו של הבוגר. הוא אהב כל כך לשמוע את הדוגמן מחמיא לו ומענג אותו. לפתע הצעיר רכן קדימה והצמיד את שפתיהם לנשיקה עמוקה, לשונותיהם התערבבו אחד בשניה ומבלי לחכות יותר מדי זמן, חום השיער תפס שליטה על הנשיקה והחדיר את לשונו לפיו של הבוגר, מעביר אותה בכל החלל החמים. רוקם התערבב אחד בשני והטעם הממכר של השניים גרם להם לעונג גדול מנשוא. כאשר התנתקו מהנשיקה על מנת לנשום אוויר, שובל רוק נמתח בין שפתיהם ונעלם כלא היה כאשר שפתיהם התחברו בשנית, מערבבים את הטעמים אחד של השני יחד שוב. הצעיר המשיך לחדור לתוך חורו של המאפר במהירות ומעביר את פיו על צווארו, משאיר סימני נשיכה והיקים ברחבי האיזור. איברו הפועם של הדוגמן המשיך להלום לתוך חורו של הבוגר, נכנס עמוק יותר ויותר בכל חדירה. ראייתו של המאפר החלה להטשטש מרוב דמעות העונג שנבנו מעיניו, גניחות עזות נפלטו מפיו בעודו מרגיש כי הוא נמצא על סף גבול היכולת שלו, כאילו איברו עומד להתפוצץ. "נאמ- נאמג'ון... א-אני.. עומד לגמור!!!~" נשמע קולו ברחבי החדר. מבלי לחכות יותר מדי, הצעיר החדיר את איברו בחדות לתוך המאפר וגורם לצרחת עונג להיפלט מפיו של הבוגר, אשר גמר באותו הרגע על בטנו של הצעיר, גורם לו לגמור לאחר רגע קט בתוך חורו של המאפר. הדוגמן יצא מחורו הנוטף מגמירה של הבוגר ונשכב לידו באיטיות, כורך את ידו סביב בטנו הקטנה של הבוגר ונושק בזהירות על כתפו. בעודו מתנשם המאפר, חיוך עדין ומלא באושר טהור הופיע על פניו. לאחר אותה התקרית הוא הבין דבר חשוב על עצמו. הוא התאהב באלילו, נפל קורבן לקסמיו ונכלא בשבי אהבתו כלפיו. דמעה יחידה זלגה במורד לחייו כשהבין כי הצעיר רוצה בו חבר, מאפר ויזיז. לפחות כך חשב. כשהפנים כי דמעות רבות מעטרות את פניו, פחד כי ישאל אותו הצעיר מדוע בכה אך הוא לא יוכל לענות לו. ליבו החל להאיץ מרוב לחץ והוא הפנה את מבטו אל חום השיער, בכדי לפגוש את מבטו הישן. באותו הרגע, כל הלחץ התפוגג לו בין רגע למראה פניו העדינות ושיערו המפוזר על מצחו ועל הכרית עליה שכב. הוא נראה פשוט מושלם, כאילו היה מלאך, חיוך עיטר את פניו בשנית וגופו נרגע לחלוטין, מרשה לעצמו להרפות בתוך ידיו של הצעיר וליפול לשניה עמוקה וללא דאגות.

...

הבוקר הגיע וכך גם היום בו תתקיים תצוגת האופנה היוקרתית אליה הדוגמן התכונן שעות רבות. בזמן שהבוגר ישן בנחת, חום השיער התעורר בעודו מרגיש את ידיו עטופות סביב לגופו הצנום של המאפר אשר התקפל לתוכו ונתן לו לעטוף את כולו. הוא נשק לכתפו בעדינות וקם מהמיטה, גורם למגע בין השניים להיעלם כלא היה. הוא רצה להתחיל להתארגן אך כאשר ראה את גופו של הבוגר שכוב בעדינות על המיטה, מחשבות מלוכלכות חלפו בראשו, גורמות לו להתקדם חזרה אליו והתחיל ללטף את ירכייו של המאפר. אנקה קטנה נפלטה מפיו של הבוגר בתגובה למגע הרך על גופו ומבלי יותר מדי מחשבה הוא נשכב על גבו, מנסה להמשיך לישון. "עשית טעות חמורה... מלאך" לחש הצעיר ומבלי אזהרה מוקדמת חדר לחורו של הבוגר, גורם לו להתעורר מיד ולגניחה קולנית להיפלט מפיו. "נ- נאמג'ון~ ע- עכשיו בוקר" לחש המאפר בקול שקט בעודו מרגיש את הדוגמן מתחיל לזוז בתוכו וגורם לעונג רב לזרום בעורקיו, "ממתי זה משנה בייבי... אני אזיין אותך גם באמצע התצוגה מבחינתי" אמר לו והגביר את קצב חדירותיו. "א- אהה כ- כן~" נשמעות גניחותיו של הבוגר ברחבי החדר, הוא אכן היה תשוש מהלילה הקודם אך הוא לא יכל לגרום לעצמו לעצור, במקום זאת, הוא הרים את ישבנו מהמזרן ונותן לצעיר למשש את ישבנו המלא ונותן לעצמו להתענג על המגע הקשוח אך הנעים להפליא שהרגיש. גופו של הצעיר נשען פנימה והתקרב אל אוזנו "בייבי, התחת שלך מרגיש כל כך טוב עם הזין שלי~" לחש לו ומיד לאחר מכן הצמיד את שפתיהם לנשיקה לוהטת. שפתיהם זזו אחת כנגד השניה בעוד הדוגמן נושך מעט את שפתו התחתונה של הבוגר, מסמן לו לפחות את פיו, וכך עשה. לשונו חדרה לפיו החם של המאפר, משחקת מעט עם לשונו של השני וממשיך לחקור את פיו ואת טעמו המתוק להפליא. לשונו עברה בכל רחבי פיו וטעמו המשיך להתערבב עם זה שלו, הבוגר הרים את ידו והעביר אותה על גופו הבנוי של הצעיר, מלטף את הקוביות על בטנו ומשחק מעט עם פטמותיו וחזו השרירי. נשיקתם התנתקה וידיו של הצעיר עזבו את ישבנו הרך של הבוגר ועברו לפנים ירכיו, מועכות ומלטפות את האיזור בעדינות אך גם באגרסיביות. "אההה ג'- ג'ון~~ בבקשה ת- תמשיך" קולו של המאפר נשמע ברור אך באותו הזמן מעורפל, גורם לצעיר להתחיל להלום לתוך חורו מהר אף יותר. "אהההה א- אני ג-גומר!!!~" קולו של הבוגר היה כמעט שבור אך מלא בעונג בל יתואר. מבלי לחכות יותר מדי, גמירות לכלכה של שניהם וגם חורו התמלא בגמירתו של הצעיר אשר יצא ממנו בזהירות. "למה אתה תמיד מתיש אותי ככה" מלמל לעברו וגיחך בעדינות, " מצטער בייבי, אתה פשוט מגרה מדי" החזיר לו וקיבל מכה חלושה לכתפו. השניים אגרו מעט כוחות במיטה לפני שקמו והתקדמו לכיוון השירותים על מנת להתקלח ולהתארגן לקראת יום חדש.

_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_=_

עוד פרק הגיע לסיומו🥰 אני מקווה שאהבתם!
אז התחלתי ספר וואן שוטים וחשוב לי לעדכן שאני לא אעלה שם באופן קבוע אלא רק מתי שממש יתחשק לי לכתוב סיפור, כי לכתוב וואן שוט זה דיי קשה עבורי, זה ארוך פי שתיים ממה שאני רגילה אבל אני ממש משתדלת. 🙃
אני רוצה לבקש סליחה שלא העלתי כל כך הרבה זמן אבל אני אשתדל להעלות יותר עכשיו! 🤗
מוזמנים להגיב מה דעתכם על הפרק ולהצביע! 😘
תהנו מהחופש!!!

HELLO LITTLE ANGEL //NAMJIN//Where stories live. Discover now