"כן! מעולה....תראה שמגיע לך ללבוש הבגדים היקרים האלו....מעולה, תעשה פוזה סקסית.. כן! מצוין" המשיך הצלם להגיד לדוגמן בזמן הצילומים לחברה היוקרתית PRADA. נאמג'ון היה צריך לסיים להיום לאחר הצילומים לחברה במפורסמת, הרי השעה כבר מאוחרת ועליו להספיק לנוח לקראת מחר. הרי מחר הולך להיות לו יום עמוס מאוד הכולל פגישה אסטרטגית בענייני כספים יחד עם הסוכן שלו ועוד מספר אנשים אשר אחראים להכנסה שלו ושל להחברה.
כאשר הסתיימו הצילומים, ניגש אל חום השיער סוכנו, "נאמג'ון, הגיע אלינו מאפר חדש שיעבוד רק עבורך. נכון לזמן הקרוב לפחות. הוא מתחיל לעבוד בשבוע הבא. תודיע לנו במקרה ותרצה להחליף אותו." אמר סוכנו, "בסדר, רק תדאג להבהיר לו איך עובדים פה" ענה לו חום השיער. סוכנו מלמל לעברו שיעשה זאת והלך לטפל בניירת וחוזים עם החברה.הדוגמן נשאר לעוד כשעה בכדי לעבור על צילומים ולהצטרף לסוכנו בעניין הניירת, לאחר שעשה זאת יצא מהמבנה ונכנס אל רכבו המפואר בצבע שחור, "LAMBORGHINI SIAN". ברגע שהתיישב במושב המפואר של הרכב, החליט להתקשר לעוזרת שלו אשר אמורה לסדר את הבית עכשיו, "דו יון, תזמיני לי ארוחת ערב מאיפה שתרצי לעוד חצי שעה, את משוחררת לאחר מכן." חום השיער דיבר מהר, "כן אדוני" ענתה דו יון וישר לאחר מכן השיחה נותקה.
הדוגמן התניע את רכבו והתחיל בנסיעה לביתו הגדול והמרווח. כאשר הגיע, על שולחנו הייתה מנה גדולה ומפוארת של ביבימבאפ ולקינוח מוצ'י. חום השיער היה ממש עייף ותשוש וכמובן גם רעב לאחר יום עמוס שכזה והחל לאכול. כאשר סיים את מזונו, השליך אל תוך פח האשפה את קערות הפלסטיק ומקלות האכילה החד פעמיות.נאמג'ון עלה במדרגות הרבות אל הקומה השנייה המרווחת ונכנס למקלחת בכדי להוריד מעצמו את כל הלכלוך הבלתי נראה שנצבר עליו לאחר יום שכזה. כאשר נכנס, סיבן את עצמו היטב.הוא עבר משרירי החזה המפותחים שלו, אל בטנו מלאת הקוביות הבולטות לעין וגורמות לכל איש ואישה שראו אותם לצמרמורת נעימה לעבור בדרכם, ידו התקדמה לעבר איברו הגדול והרפוי ואל עבר שרירי רגליו. לאחר מכן החל לסבן את שיער ראשו הרך והנעים למגע. לאחר ששטף את כל גופו במים הנעימים, עטף את עצמו במגבת שכיסתה את חלק גופו התחתון בלבד. לאחר שהגיע לחדר השינה הגדול בגווני שחור ואפור, הוריד את המגבת ולבש על עצמו טרנינג מרווח ללא חולצה ונשכב על מיטתו בכדי לנוח מיומו המתיש.
לפתע שמע את צלצול הדלת מהקומה התחתונה, לקח לו כשתי דקות להגיע אל הדלת כיוון שהיה עייף. הוא בדק בעינית מי נמצא בחוץ אך לא זיהה את האדם העומד שם, הוא רק ראה שלאדם אשר זהותו לא ידוע, יש שיער סגלגל ופנים יפיפיות. הדוגמן החליט שלא לפתוח את דלתו לעת עתה ושאל את האדם המסתורי בחוץ "מי אתה ומה אתה עושה פה", "שלום אדוני, שמי הוא קים סוקג'ין ואני המאפר החדש שלך. הגעתי הנה כדי להכיר אותך טוב יותר לפני שאתחיל בעבודה, אני נוהג לעשות זאת עם כל לקוח שלי." ענה לו הזר ששמו סוקג'ין בקול חלש וביישני. חום השיער פתח את דלתו ונתן למאפר להיכנס פנימה.
{}∆°∆{}∆°∆{}∆°∆{}∆°∆{}∆°∆{}∆°∆{}∆°∆{}היי.... הפרק הזה ממש קצר כי זה הפרק הראשון אבל אני כמובן אכתוב פרקים ארוכים הרבה יותר בהמשך🙃 אני באמת בספק שמישהו יקרא את הסיפור הזה, הוא ממש גרוע נכון לעכשיו.... טוב, לא נורא. אני אכתוב בכל אופן, זה ממש נחמד😁
YOU ARE READING
HELLO LITTLE ANGEL //NAMJIN//
Acakנאמג'ון הוא אחד הדוגמנים המצליחים ביותר בכל קוריאה, הוא בתחום כבר כשמונה שנים, מאז היותו בן 18. כיום הוא בן 26. הוא מדגמן לפרסומות, מגזינים, חנויות בגדים יקרות, נוסף על כך הוא נוסע לתצוגות אופנה מפוארות ויקרות ברחבי העולם. סוקג'ין הוא מאפר מתחיל של...