PART 6

122 4 4
                                    

הם נשארו לבד. עם השותף שלהם לסקס האחרון. הדוגמן התקרב אל סגול השיער והתיישב לידו על הספה ברגליים פעורות. המאפר מצא תנוחה זו מגרה מאוד, לפתע הוא הרגיש חשק עז להרגיש את הזין הגדול של הדוגמן בתוכו. זה היה חדש לו אך ללא מחשבה רבה התיישב בין רגליו של הצעיר כך שרגליו היו שלובות מאחורי גבו של חום השיער. הוא שילב את ידיו מסביב לצווארו של הדוגמן והחל לנשק אותו בלי לחשוב פעמיים. הצעיר הופתע מעט מתנועותיו הזריזות של הבוגר וברגע שהחל לנשק אותו, תפס בידיו את אגנו של המאפר ומשך אותו קרוב אליו. שניהם שקעו בנשיקה, לשונותיהם התערבבו אחת בשניה. הדוגמן הכניס את לשונו לפיו של הבוגר וחקר את החלל החמים שלו. לפתע הרגיש סגול השיער את גבו פוגע בספה הרכה ואת הצעיר רוכן מעליו ונצמד אל גופו בעודו ממשיך לנשק אותו באגרסיביות. הוא החל להניע את מותניו על המותניים של הבוגר וחיכך את איבריהם אחד בשני. המאפר החל לגנוח חלושות אל הנשיקה החמה שחלקו. השניים התנתקו לרגע בכדי לקחת אוויר והצמידו את שפתיהם אחת לשנייה מחדש, לשונותיהם התערבבו אחת בשניה שוב. באותו הזמן החל הדוגמן להכניס את ידו אל תוך הבוקסר של הבוגר והחל להניע את ידו על איברו אשר הגיב במהירות, המאפר החל לגנוח בקול גבוה מעט יותר כאשר הרגיש את ידו של הצעיר על איברו. הוא החל להוריד את חולצתו של חום השיער באיטיות וליטף את בטנו השרירית בו זמנית. ברגע בו הדוגמן הרגיש את ידיו של הבוגר על בטנו, הגביר את קצב ידו וגרם למאפר לגנוח בקול רם אפילו יותר. השניים התנתקו מהנשיקה שלהם, ובאותו הרגע הפשיט סגול השיער את חולצתו של הצעיר ממנו וזרק אותה לרצפת הסלון. חום השיער הוציא את ידו מהבוקסר של הבוגר, פשט את חולצתו והעיף אותה לרצפה. הוא התכופף מעט והחל ללקק את פטמתו הימנית של המאפר ועם ידיו הוריד את מכנסיו ותחתוניו של סגול השיער. ברגע בו נמוך הקומה נשאר עירום לחלוטין, הצעיר החל לעסות את איברו הקשה של הבוגר אשר לא הפסיק לגנוח. כאשר הרגיש את ידו של הדוגמן מעסה את איברו, גניחה עבה יצאה מפיו. חום השיער החל להזיז את ידו לאורך כל אורך הזין של הבוגר במהירות בעוד המאפר התחיל להתפתל על הספה. "אהה~~נ-נאמג'ון..." גנח סגול השיער חלושות, "אתה אוהב את זה?" שאל הדוגמן בקול עמוק בעודו ממשיך להזיז את ידו במהירות של הזין של הבוגר. "תענה לי" אמר הצעיר בנימת כעס, "כ-כן.. אאאהה~~" ענה לו נמוך הקומה וגניחה ברחה מפיו מיד לאחר מכן. הוא המשיך לגנוח חלושות עד שלפתע הרגיש את שפתיו של הדוגמן כנגד שלו מחדש, לשונותיהם התערבבו אחת בשניה שוב. חום השיער פשט את מכנסיו ותחתוניו בו זמנית, כך ששניהם היו ערומים לחלוטין. הצעיר רכן לאוזנו הימנית של המאפר, "אני לא אהיה עדין איתך הפעם, בייב" לחש לו בקול סקסי ומשך את קצה אוזנו מעט. בבת אחת איברו הגדול של הדוגמן נכנס לחורו ההדוק של הבוגר. "אאההההההה!!!~נ.. נאמג'ון!!!" גנח סגול השיער בצעקה עזה. חום השיער החל להניע את פלג גופו התחתון כנגד לשל הבוגר במהירות מסחררת. כניסותיו היו קצרות, חדות ומהירות ביותר. פוגע בערמונית של הנמוך וגורם לו לצרוח מרוב עונג, בעודו משחק עם פטמותיו של המאפר, מלקק אותן מדי פעם. הוא התרומם מעט, ממשיך לשחק עם אצבעותיו בפטמות האדמדמות של הבוגר ומתחיל לנשוק לו מחדש. רוקם התערבב וכל אחד מהם יכל להרגיש את העונג זורם בכל עורק ועורק בגופם. גניחותיו של המאפר נבלעו לנשיקה האגרסיבית שחלקו, הוא החל להעביר את ידו על בטנו הבנויה והחטובה של הדוגמן, ממשש כל חלק בה. הצעיר התנתק מפיו של סגול השיער ועבר למצוץ וללקק נקודה מסויימת בין צווארו לכתפו. הבוגר מתח את ראשו לאחור בכדי לתת לדוגמן גישה ישירה יותר. חום השיער העביר את ידו הימנית לעבר הזין הזקוף של המאפר והחל להזיז את ידו בקצב חדירותיו המהירות, "אהההה~~!! כ-כןןןןןן!!! בבקשה נאמג'וןןן!!~~" גניחתו של נמוך הקומה נשמעה ברחבי החדר. חורו של הבוגר התכווץ סביב איברו של הדוגמן, "אתה כל כך הדוק... אהה~~" נשמעה גניחתו של הצעיר, הוא החל להגביר את מהירות חדירותיו אפילו יותר וכך גם את תזוזת ידו על הזין של המאפר. סגול השיער הרגיש את האורגזמה חותכת את גבו במהירות, "אאאאההה~~נ-נאמג'ון...אני.. אהה~אני... " לא הספיק לסיים את משפטו וגמירתו התפרצה על ידו ובטנו של חום השיער. לאחר עוד מספר חדירות גמר גם הדוגמן בתוך חורו של הבוגר. הוא יצא מחורו והתיישב על הספה בעודו מתנשף מעט, הוא העביר את מבטו מטה וראה את המאפר שוכב על הספה מתנשף. לפתע ראה אותו קם ומתיישב על ירכיו. "זה היה מדהים נאמג'וני, אבל אני רוצה עוד" אמר הבוגר בחיוך וליקק את שפתו התחתונה. הצעיר לא אמר מילה ורק הרים את מותניו של נמוך הקומה והושיב אותו כך שהזין שלו נמצא בחורו של המאפר. "אאה~~" נשמעה גניחתו של המאפר מחדש. "אתה רוצה עוד בײַב? אז קדימה, תזיין את עצמך עליי" אמר הדוגמן והתסתכל עליו במבט משועשע מעט. סגול השיער הסמיק מעט אך החל להזיז את מותניו מעלה ומטה על הזין של הצעיר, ידיו אחזו בצווארו מאחור. הוא החל להגביר מהירות. "כ-כן~כל הכבוד בייב, ת-תמשיך ככה... אאה~" עודד אותו הדוגמן. "א-א-א-א-א-א... " גניחותיו של הבוגר הותאמו לקצב קפיצותיו. הוא הגביר מהירות אפילו יותר, מרגיש את הזין הזה עמוק בתוכו. "אאאאההההה!!!~~" נשמעה גניחתו הרועמת. הצעיר תפס את ראשו של המאפר והצמיד את שפתייהם מחדש. ברגע שהבוגר גנח שוב, ניצל את הזדמנותו וחדר עם לשונו לפיו החמים, חוקר את המקום וטועם אותו ביסודיות. הבוגר המשיך לרכוב על הדוגמן במהירות, לא מפסיק לרגע. הצעיר החל לשחק עם פטמותיו של המאפר שוב, גורם לו לגנוח בקול מחדש. את ידו השנייה החל הזין להזיז לאורך הזין של נמוך הקומה גורם לו להגביר את מהירותו ולגנוח אפילו יותר. המאפר הרגיש את האורגזמה עוברת בגבו במהירות מחדש. "אאאא-אני עומד לגמור!! נ-נאמג'ון אאאהה" בבת אחת גמר מחדש על בטנו של הדוגמן בליווי גניחה רועמת. הצעיר השכיב את סגול השיער על הספה במהירות, חדר לתוכו כמה פעמים וגמר גם הוא בתוך חורו הזולג בחומר הלבן של המאפר. "בייב, זוכר שרצית עוד? טוב, אז עכשיו תורי מלאך" אמר חום השיער בקול עמוק. הוא הרים את סגול השיער ככלה, יצא איתו למרפסת הענקית של הבית. הוא הצמיד אותו אל הקיר כך שגבו מופנה אליו, הוא רכן לאוזנו ואמר לו בקול נמוך ועמוק "קריר עכשיו, אתה לא חושב? מלאך... אני הולך לזיין אותך על הקיר הזה מול כולם. כל אחד יראה אותי מזיין אותך וגורם לך לצרוח ולהיכנע אליי..." הוא חייך חיוך זדוני ונשך את אוזנו מעט. בבת אחת הכניס את איברו לחור הורדרד של הבוגר ושמע בבירור את גניחתו הרועמת. הוא החל לחדור לתוכו במהירות מסחררת, לא עוצר לרגע. פוגע בערמונית של המאפר וגורם לו לצרוח מרוב עונג. דמעות החלו להופיע בפניו של סגול השיער. הוא לא עמד בזה, הוא התחיל להרגיש את רגליו רועדות. הדוגמן עינג אותו בלי הפסקה, הוא היה מאושר אך עייף. למרות העייפות הגוברת הוא הבליט את ישבנו ותן לצעיר גישה ישירה יותר לחורו. לפתע הרגיש כי מוצץ נקודה מסויימת באיזור צווארו, ממשיך עד שיוצר סימן סגלגל וכך המשיך, יוצר מספר היקים בולטים במיוחד באיזור צווארו ובעצמות הבריח שלו. בעוד חום השיער ממשיך לזיין את הבוגר, מרגיש את האורגזמה חוצה את גבו. "אהה!!!~ ג'ון א-אני אאאההה!!!~~" שמע את המאפר גונח וצועק. הוא הבין כי יגמור עכשיו גם הוא, "קדימה, תגמור בייב. אני איתך" לחש לו הדוגמן. לאחר עוד מספר חדירות עמוקות ומהירות השניים הגיעו לשיאם לגמרי, אחד על בטנו והשני בתוך חורו. הבוגר הסתובב אל חום השיער ועטף את ידיו סביב צווארו, "אני אוהב את זה שאתה קורא לי בייב או מלאך. בבקשה תמשיך" אמר לו בחיוך. הצעיר רק חייך אליו והרים אותו כך שרגליו של המאפר היו סביב המותניים שלו וידיו סביב צווארו. כך הגיעו לחדר השינה ונרדמו שנייהם, מבלי להתקלח.
#&#&#&#&#&#&#&#&#&#&#&#&#&#&#

היי, טוב אז כתבתי פרק שלם של סמאט, אוי לי ಠ_ಠ. האמת שלא רציתי לכתוב סמאט בכלל אבל הנה אנחנו🙃 לוקח לי מלא זמן לכתוב פרקים כי אני כותבת מהטלפון שלי אבל אני ממש משתדלת חח. הסמאט הזה עבר ממש מהר, פעם הבאה אני אכתוב אותו יותר ארוך...
נ.ב. מזל טוב להוביייי❤❤❤❤❤❤❤❤
יום הולדת שמח ומזל טוב🥳🥳( אפילו שזה היה אתמול🙃)
נ.נ.ב טאהיונגי החלמה מהירה😘😘

HELLO LITTLE ANGEL //NAMJIN//Where stories live. Discover now