"İçimizde hain var Rojda"
Bu şerefsizi öldürmemek için zar zor dayanıyorum.
"Haklısın başkan"
Ben rojda hayır, ben kıdemli yüzbaşı Asena YILDIZ 2 yıldır bu itlerin içinde gizli görevdeyim. Sonunda görevimin sonuna geldim. Bu itlerin bütün planlarını öğrendim. Birde kendilerine biz devlet kuracağız diyorlar ha güleyim de boşa gitmesin."Rojda bu asgerlerin plandan nasıl oldu. "
"Sence başkan onlar sağ kaldığına göre"
Gözümün önünde iki iti öldürdü. Bugün bir teslimat vardı, tabi bende planı öğrenip albaya anlattım. Sonuç olarak bu itlerin bir hamlesi daha engellemiş olduk."Rojda hadi gel yemek yiyelim"
"Hayır başkan, ben aç değilim sen ye"Yarın sabah buradan kurtuluyorum. Evimi, karargahı, hatta tekmil vermeyi bile özledim. Yattığım çadıra geldim. Aldığım bütün flaş bellekleri, belgeleri, bombaları toplayıp çantama koydum. Ve kendimi yatağa attım(mecazi anlamda kullanılmıştır). Yarın sabah silah sesleri ile uyandım. Kalkıp silahı alıp dışarı çıktım. Askerker kampı bulmuş, baskın yapıyorlardı. Bende hemen silahı aldım askerlere sıkıyormuş gibi yapıp. Bu itlere sıkıyordum. Çoğu terörist ölürken. Başkan yanıma geldi.
"Haydi Rojda kaçalım buradan"
"Haklısın başkan"
Dedim ve peşine takıldım. Arabaya binmemem lazımdı, çünkü arabaya kaçarken peşime takılmasınlar diye bomba koymuştum. Kaçarken askerler tarafından sol omzumdan vuruldum.
"ah"
"İyiyim başkan sen beni bırak"
"Hayır rojda seni asgerlere bırakmam"
"Başkan sen beni bırak hadi devletimiz için"
"tamam rojda"Başkan denilen it beni bırakıp gitti. Arkamdanda ayak sesleri geliyordu. Arkamı döndüğümde 2 üsteğmen 3 teğmen 1 asteğmen vardı. Bir tane teğmen gelip şöyle dedi.
"komutanım burada bi it hayatta kalmış"
Ben sana iti gösteririmde dua et şuan görevdeyim. Yüzümde peçe olduğu için kadın olduğum belli değildi. Büyük ihtimalle onlar beni erkek sanıyordu.
"tamam getir asker belki sorguda işe yarar. "
Dedi. Ve asker beni yaralı omzumdan tutarak kaldırdı. Bana plastik kelepçe taktı. Bağırmamak için dişlerimi sıktım ve yüzümü buruşturdum. İlerlerken bir anda araba patladı. Askerler ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. İlk hepsi baskın yapılıyor sanıp silahlarına davrandı. Sonra arabının patladığını fark etti. Komutan askerlere
"İlerideki araba patlamış"
Dedi. Ve yola devam ettik.Beni sürükleyerek helikopter noktasına getirdiler. Helikopteri beklemeye başladık 5 dakika sonra helikopter geldi. Helikopter iniş yapınca beni içine attılar. Sonra onlar bindi. Uzun bir yolculuktan sonra karargaha ulaştık. Helikopter yavaşça yere indi. İlk askerler en son ben indim. Beni gören askerler ya yüzlerini buruşturuyor ya da bu tarafa bakmıyordu. Buraya İbrahim albay gelince askerler tekmil verdi.
"KIDEMLİ ÜSTEĞMEN AHMET YILMAZ /İZMİR"
"ÜSTEĞMEN ALİ YILDIRIM / DENİZLİ"
"TEĞMEN DURSUN YILMAZ / RİZE"
"TEĞMEN MEHMET AK / MANİSA"
"TEĞMEN DORUK KARA / KARS"
"ASTEĞMEN EGE ASLAN / VAN"
Kıdemli üsteğmen YILMAZ
"Alfa timi emir ve, görüşlerinize hazırdır komutanım." dedi.
Albay bana dönüp
"bu kim"
Diye sorunca kıdemli üsteğmen bana dönüp sonra albaya döndü ve
"komutanım bu iti kaçarken yakaladık belki sorguda işimize yarar diye öldürmedik"
İbrahim albay yanıma geldi ve peçemi çıkardı kız olduğum belli oldu. Askerler şaşırken, hemen yüzlerindeki ifadeyi yok edip düz bir ifade ile baktılar. Albay İbrahim Kopuk beni görünce
"asker tekmil ver" dedi.
Bende 2 yıldır bunun özlemini kurduğum için 1 adım öne çıkıp topuk selamı verip bağırdım.
"KIDEMLİ YÜZBAŞI ASENA YILDIZ / İZMİR GÖREV BAŞARI İLE TAMAMLANMIŞTIR KOMUTANIM"Askerlere baktığımda aslan görmüş ceylan gibi bakıyorlardı. Gözlerinde korku ve şaşırma ifadesi vardı.
Albaya baktığımda ise gözünde gurur vardı. Ve yüzünde tebessüm vardı.
"rahat asker!" diyebağıdı albay sonra
"biri yüzbaşının ellerini çözmiyecek mi?" dedi.İlk şoktan çıkan asteğmen oldu. Ve bıçağı çıkarıp plastik kelepçeyi kesti.
Albay "Alfa timi 1 hafta izinlisin sende yüzbaşım peşimden gel" dedi.
Ve gitti. Bende hemen İbrahim albayın peşine takıldım. Albayın postası geldiğimi söyledi.
Albay "gel!" diye bağırdı.
Kapıyı açıp içeri girdim. Ve tekmiş verdim.
"kıdemli yüzbaşı Asena YILDIZ /İzmir"
"Otur asker" dedi. Saygıdan oturmadum. Sonra
"Emrediyorun asker otur" dedi.
Bende hemen oturdum. Ne demişler enir demiri keser.
"Kızım İstanbul'daki hastaneden aradılar. 26 yıl önce bebeklerin karışma olasılığı varmış. DNA testi istiyorlarmış. O yüzden 1 hafta izin veriyorum. Sana gelince alfa timinin tim komutanı olacaksın." dedi.
Bende karışma olayına pek şaşırmamıştım. Küçükken beni neden sevmiyorlar diye düşünmüştüm. Acaba üvey çocukları mıyım diye DNA testi negatif çıkmıştı. Onların çocukları değilim diye sevmemişler dedim kendime.(üvey) Annemler dna testini öğrenince beni dövmeye çalıştılar. Bende onların beni dövmesine engel oldum. Küçük yaşlarda dövüş kurslarına gitmiştim. Ama ailem fiye asla el kaldırmamaıştım ve karşı koymamıştım. O gün beni sokağa attılar. Beni o buldu. Baktı, büyüttü, soyadını verdi. Onun sayesinde asker oldum. Ve vatanımı koruyorum.
"emredersiniz komutanım. Ama komutanım ben neden Alfa timinin komutanı oluyorum. Başka komutan mı yok, ben gizli görevlerde iyiyim."
"Asena o günün ardından 2 yıl geçti. Hem emrediyorun Alfa timinim komutanı olacaksın."
"Emredersiniz komutanım"
Dedim ve dışarı çıktım.
2 yıl önce İbrahim albay ben ve timime görev emri vermişti. İstihbarat yanlış çıkmıştı. Ve yola bomba koymuşlardı. Saldırı sonucu bütün timim ölmüş. Tek ben hayatta kalmıştım. Artık bana nefes almak bile haram gelmişti. Albayla konuşup o günden sonra hep gizli görevlerde çalışmıştım. Taki bu güne kadar.Biraz spor yaptım. Ve odama gidip duş aldım. Yarın İstanbul'a gideceğim için birkaç eşya ayarlayıp. Çantama koydum ve kendimi yatağa attım.
>>>>>>>>>>BÖLÜM SONU<<<<<<<<<<
×Tam 801 kelime
×Kitabı okuduysanız oylayıp yorum yapmayı unutmayınız.
×Yeni bölümde görüşmek üzere 😘
×Umarim beğenmişsinizdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASENA
RandomSize Asena YILDIZ pardon Asena BOZKURT'un hikayesini okuyorsunuz. Umarım kitabımı beğenirsiniz.