KISIM III

6 3 0
                                    

Masumca uyuyan Hector, yüzüne dökülen soğuk suyla uyandı. Bu hapishane gerçekten garipti. Gözünü açtığında gardiyanlardan biri karşısındaydı.

Gardiyan sırıtarak onu izliyordu. Yerinden doğruldu, ne olduğunu soracaktı ki adamın elindeki mektubu gördü. Hemen kaptı defalarca açılıp kapanmaktan yıpranan mektubu. Okuduğunda dudakları kıvrılmıştı, az kalmıştı. Az.

Lenora'sına defalarca mektup yazdığı masasına, son mektubu yazmak için oturdu bu sefer.

Ruhumun sokaklarını tek tek aydınlatan Lenora'ma, 14/10/2024

Lenora, duygular denizine ayağıma taş bağlanıp atılmışım gibi hissediyorum. Anlatabilecek bir kelimenin var olduğundan emin değilim. Aklım çok karışık, düşüncelerim birbirini tamamlayamıyor. Ama sen anlarsın beni Lenora, sen hep anladın beni.

Söylemem gerekirse gerçek dünyayı özlesem de korkmuyor da değilim. Sonuçta yıllar yıllar geçti ben o sokaklarda yürümeyeli. Annem bile unutmuşken, dünya nasıl hatırlasın? Kim bilir yaşadığım yer bile ne kadar değişti. Ailemi de çok özledim, hele kardeşimi...

Ah, seni göreceğim için çok heyecanlıyım, öyle bir sarıl ki bana Lenora birbirimize karışalım. Öyle bir bak ki gözlerime ayrılmasınlar bir daha. Ah öyle bir gülümse ki bana gören bütün insanlar bize imrensin. Öyle bir sevelim ki birbirimizi Lenora, hiç bitmesin.

En sevdiğim renk siyah, çok yakışacağından eminim. Uğraşma Lenora, en sevdiğim şeyler zaten sende.

Sevinçle bekle beni, biz mutlu olacağız. Ne güzel gülümsüyorsundur sen şimdi... Düşünüyorum da gerçekten çok az kaldı Lenora. Acılar, özlemler her şey bitiyor; özgürlük, asıl aşk, bizim filmimiz başlıyor. Miladımız yaklaşıyor. Beni öpmeni, bana sarılmanı daha önemlisi seni yüzyıllardır beklyormuşum gibi hissediyorum, bu hayata gelme nedenim senmişsin gibi. Sanırım gerçekten çocukluğumdan beri seni bekledim, bunu yapmak için doğmuşum ben diyebileceğim hiçbir şey yaşamadım ben daha önce, senden önce. Geçmiş hayatlarımda aşık olduğum kişi de senmişsin, yaşamlar yaşamlar sonra kavuşacakmışız gibi. Sen, sen öyle bir şeysin ki. Başlangıcım, sonumsun. Doğum anım, son nefesimsin. Sen hep benimleydin. Dünüm, bugünüm, yarınım hep sendin.

Bugün masama son kez sana yazmak için oturdum Lenora, farklı hissettirdi.

Nando Trattoira isimli bir restoran var, Los Angeles'ta bulunuyor. Buluşma yerimiz orası, saat öğleden sonra on buçuk. Sen endişelenme restoran ile ben ilgileneceğim.

Seni seviyorum, sana kavuşacağım. Söz veriyorum ki harika bir akşam bizi bekliyor. Hoşça geleceğim sen de hoşça bekle beni Lenora.

Sevgilerle,
Hector Forestor

write a prisonerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin