Yarım saattir kulağımın dibinde çalan telefonu umursamadan kafamı yastığa gömüp uyumaya devam ettim.
Hala ısrarla çalan telefonumu duvara atmadan hemen önce şarjdan çıkartıp direkt açtım.
"Ne var ulan sabah sabah. Banka operatörüysen direkt kapat boğazlarım seni. Bi uyuyamadım sizin yüzünüzden ya."
"Yanlışlıkla ters yerinden uyandırdım seni sanırım. Günaydın güzelim. Hadi kalk saat öğlen 2 oldu İrem. Uyan da."
"Ay Berat. Ben bakmadan açtım. Günaydın. Ayrıca saat 2 mi?"
"Hı hı. Düz 2. Birden beri arıyorum seni. Belki açar dolaştırmaya çıkarırım canım sevgilimi diye ama sevgilim ben yerine uykuyu tercih etti."
"Yok canım kolum uzanmadı telefona yoksa alakası yok."
"Tabi canım öyledir kesin. Neyse sana şey diyecektim. Antrenmandan sonra Kübra Yenge hepimizi çay içmeye bekliyor. Aslında yemeğe bekliyorum dedi de Uğurcan yok bunlar ordu gibi yiyo diyip reddetti. Sen müsait olursan beraber gidelim mi? Hem tanışmış olursun hepsiyle."
"Olur olur. Zaten akşam olmuş. Bana haber ver sen antrenmandan çıkınca geçeyim ben."
"Yok geçmek falan. Ben alırım seni beraber gidelim. Yemeğini ye ama unutma bak. Antrenman sonu toplantı olmasa ben gelirdim de gelemiyorum."
"Tamam balım sorun değil. Hazırlanayım ben ufaktan bekletmeyeyim seni."
"Hazırlan bakalım. Bende kaçıyorum. Öptüm seni."
"Bende öptüm görüşürüz."
Bir süre yatakta telefonumla oyalandıktan sonra kalkıp hazırlanmaya başladım.
Evi toparlayıp kendime yiyecek bir şeyler hazırladım. Kendim hazırlandım. Bir de hazır Berat antrenmandayken giderken vakit kaybetmeyelim diye bir ev hediyesi aldım. Sonuçta ilk defa evlerine gidiyorum.
Kahve yapıp salonda sakin sakin ders notlarıma göz gezdirirken telefonum titredi.
Berat
selam guzellik gorusemedik
İrem
hajehjahdjsjdjsjf
selam
bu ne tip
kulakların üşümüyor mu seninBerat
keske sadece usumekle kalsa be yavrum
buz tuttum burda buz
simdi Doruk efendiyi bekliyoruz
prensesimiz hamamda kese attiriyo sanki
yarim saattir dustaİrem
başından aşağı bi kova soğuk su dök
bak nasıl çıkıyor hemen
Berat
denicem bunu bi ara
guzel taktikmis
ama simdi medenice beklemem lazimİrem
bekle bakalım
sen yokken ders çalışayım dedim ben de
bayılcam şimdi masaya
bıraktımBerat
toplasan bir saate yanindayim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gitme-berat ayberk özdemir
Fanfictiongelemiyorum sana, ne yapayım? bana bi' anlatın ama çaresi yok daha