Tansseihin oli päivä aikaa. Kävelin aamulla kouluun sillä Lamon ei tullut vastaan..tai no miksi olisi tullut sillä hän luuli edelleen etten olisi halunnut tulla hänen kanssaan tansseihin. Onneksi muistin, että mulla ja Lamonilla pitäisi molemmilla olla nyt hissaa joten mulla olisi tilaisuus puhua sille ennen tuntia tai sen jälkeen.
Näin Lamonin kävelevän käytävällä vähän matkan päässä minusta. Juoksin hänen luoksensa ja huusin "LAMON HITTO VIÄ MIKS SÄ ET KUUNNELLU MUA EILEN!?"
Poika katsoi minua hämmästyneesti ja vastasi "Sähän olit sanomassa...ettet haluu tulla mun kaa..."
"Enhän ollu..olin nimen omaa sanomas et mä tulisin!"
Lamonin ilme kirkastui ja hän halasi minua. Halasin takaisin, kunnes poika kertoi yllättävät uutiset "Mä tosiaan erosin jengistä...lopullisesti enkä aijo hengata niiden kusipäiden kanssa enää!" Suuni loksahti auki...en olisi uskonut kuulevani tätä ikinä Lamonin suusta. En kyennyt sanomaan mitään joten päädyin vain nyökkäämään.
"Ootko sä muuten kuullu Kitistä mitää uutta?" Kysyn Lamonilta, mutta tämä vain pudisti surullisena päätään.
Puhelimeni alkoi yhtäkkiä soimaan jä näytöllä näkyi teksti 'tuntematon numero' hylkäsin sen sillä ajattelin sen olevan lehtimyyjä tai joku vastaava. Kyseisetä numerosta soitettiin uudelleen ja uudelleen, kunnes vihdoin päätin vastata."Kalayla" vastasin puhelimeen.
"Kit täällä" ääni puhelimesta vastasi
"SE ON KIT!!" Huusin Lamonille ja laitoin puhelun kaiuttimelle.
"Missä sä oot?! Oon ollu ihan hirveen huolissani!!" Sanoin
"Tää on joku mökki...keskellä metsää" Kit vastasi
"Ooks sä kunnossa? Ja mistä sait tän puhelinen?!" Tenttasin kuin jossain haastattelussa.
"No..oon jos ei lasketa kaikkia haavoja ja kipuja" Kit vastasi hieman synkästi ja jatkoi
"Ja noi törpöt oli jättäny tänne mökkiin puhelimen joten soittaminen oli aika helppoo" hän sanoi naurahtaen.
"Onks Chai siellä?" Sanoin jatkaen tenttausta.
"MITÄ...onks sille käyny jotai" Kit vastasi.
"Kriss ja Sum löivät mua turpaan sun kotiovella ja niillä oli Chai." Sanoin surullisena
"VOI PERSE MÄ NIIN TUUN VIELÄ HAKKAAMAAN NE MOLEMMAT...Mut koita selvitä mä laitan tän mökin sijainnin jotenki sulle viestillä..jos osaan"
"Kiitos Kit" Vastasin
"Fuck..mun pitää ny mennä noi kusipäät on tulossa ja mun pitää piilottää tää puhelin..moi" Kit kuiskasi ja puhelu katkesi.Oloni oli helpottunut, mutta olin silti huolissani hänestä. Pian puhelimeeni kilahti viesti Kitin sijainnista...se oli yllättävän kaukana. Kit oli kuskattu Pattayalle johon ajoi lähemmäs kaksi tuntia. Ei ne kusipäät ihan umpi tyhmiä olleetkaan, ajattelin ja näytin sijainnin Lamonille.
"Ei me ainakaa skootterilla tollasta matkaa ruveta ajamaan" Lamon totesi heti sijainnin nähdessään.
Hän oli oikeassa, matka oli aivan liian pitkä skootterilla kuljettavaksi. Äidilläni taikka mummollani ei ole autoa joten kyytiä pitäisi pyytää joltakin muulta.
"Mitä jos me tilataan taksi?" Ehdotin, mutta Lamon pudisteli päätään "Se tulisi aivan liian kalliiksi" hän sanoi ja jatkoi miettimistäKellot soivat sen merkiksi, että tunti alkoi. Mä ja Lamon jatkettiin eri suuntiin, Lamonilla taisi olla jotain kieltä...ehkä Englantia ja minulla uskontoa.
En keskittynyt tunnilla kunnolla kun ajatukseni pyörivät Kitissä ja kyydin saamisessa sinne missä hän oli.Mielestäni tunnit kestävät liian kauan...ehdein kuolla henkisesti yliajatteluun Kitin voinnista.
"Kalayla!" Kuulin Lamonin huutavan takaani. Hän juoksi luokseni ja sanoi "Mulla ois meille kyyti Kitin luo!!" Katasoin ihmeissäni Lamonia ja odotin, että hän jatkaisi
"Tässä on Maliwan!" Hän sanoi ja osoitti vieressään seisovaa tyttöä. "Sá-wát dee!" (Moi) Tyttö tervehti Thaimaaksi. Tulin ehkä hieman kateelliseksi sillä tällä tytöllä oli ihanat mustat, pitkät hiukset ja musta kukkakuviollinen mekko.
"Me voidaan jo tänään lähtee hakemaan Kitiä!" Lamon huudahti innoissaan.
"Joo" vastasin yrittäin esittää erittäin innostunutta. En pitänyt siitä, että Maliwan oli kuskimme. "Satutko sä tuntemaan jotain ei kusipää jätkiä sillä me kolme emme pärjää Krisiä ja Sumia vastaan." Sanoin Lamonille.
"Oonhan mä ne ennenki päihittäny" Lamon ylvästeli ja Maliwan katsoi tätä ihaillen. Pyöräytin silmiäni heille. Jos nyt totta puhutaan...olen hieman mustasukkainen.
"Lamon..me tarvitaan joku jätkä vielä sun lisäks iha varmuuden vuoks." Sanoin hänelle. Lamon mietti hetken ja vastasi "Chaiyo..hän olisi varmasti sopiva."Sovimme, että me kaikki neljä tapaamme koulun jälkeen Kitillä...tai siis minun luonani.
~~~
634 words🤍Näitten tyyppien elämästä ei kyllä draamaa puutu :D Jos se tähti siin alareunas on viel valkonen nii paina sitä nii se muuttuu oranssiks!⭐
<3: Mantsu
YOU ARE READING
Everything goes wrong
Teen FictionKalayla asuu äitinsä, mummonsa ja pikkusiskonsa Chailain kanssa Thaimaassa. Häntä kiusataan monestakin syystä..yleisin syy on kuitenkin se, että hänellä on platinan väriset hiukset vaikka hän onkin Aasialainen Kalaya ei tiedä itsekkään miten on saa...