Heittäydyin suoraan Kitin syliin ja halasin tätä. Kit oli aivan likainen ja hänellä oli paljon haavoja. Kit halasi minua myös ja sanoi "Onneks ne ei oo tehny sulle mitää"
"Siitä sä voit kiittää Lamonii" vastasin ja Kit käänsi katseensa Lamoniin ja nyökkäsi tälle pienesti "ONKS TÄÄLLÄ JOKU!!!?!??" Kuului vieresisetä huoneesta. Säpsähdin aluksi luullen, että huutaja olisi Kris tai Sum, mutta sitten tajusin, että se olikin CHAI!
"CHAI MÄ TÄÄLLÄ!!" Huusin hänelle
"Sopiikohan toi avain myös tohon oveen?" Kit kysyi.
Kokeilin, mutta ei tietenkään sopinut. Tarvittiin siis uusi avain ja sanoin
"Maliwan eti sä keittiöstä, Lamon olkkari, Chaiyo kato vessa viel ja Kit kato toi sun huonees" Kaikki nyökkäsivät ja lähtivät huoneisiinsa.
Minä jäin pitämään Chaille seuraa.
"Vittu eihä tääl nää mitää" Kit totesi huoneessaan. Tarjosin hänelle puhelintani ja hän laittoi siitä taskulampun päälle
"OONKS MÄ OIKEESTI OLLU TÄLLÄSES LÄÄVÄS!!" Kit huusi. Huone oli ihan pölyssä ja liassa lattialla oli hieman verta ja seinissä hämähäkinseittejä. "Hei tääl on joku avain!" Kit huusi ja osoitti yhden seinämän nurkkaa.
Koko porukka syöksyi huoneeseen ja kaappasin avaimen. Kokeilin sopiiko se Chain oveen ja ovi aukesi. Chai ryntäsi halaamaan minua. "KIITOSS!" Chai huusi itkien.Päätimme, että oli nyt aika lähteää takaisin Bangkokiin. Olilme ulko-ovella kunnes näimme tutut kasvot. Kris ja Sum olivat ilmeisesti tullut tarkastamaan ovatko vangit vielä täällä.
"Mitä vittuu tääl tapahtuu!" Sum huusi niin, että sain hänen sylkeään naamaani. En ehtinyt miettimään vastaustani kun Lamon ja Chaiyo jo nyökkäsivät toisilleen ja siinä samassa Kris ja Sum saivat molemmat turpaansa. Lähdimme kaikki kohti Maliwanin autoa. Maliwan rattiin, Lamon hänen viereensä, Chaiyo, minä ja Kit takapenkille. Chai ahtautui myös sinne. En ollut ajatellut että löytäisimme Chain samantien..enkä ollut ajatellut myöskän sitä, että Maliwanin autoon ei mahtunut kuin viisi ihmistä joten takapenkillä oli vähän ahdasta.Automatka sujui leppoisasti. Kit ja Lamonkin puhuivat keskenään minusta ja Kitin voinnista. Olin yllättynyt, että Kit suhtautui Lamoniin noinkin hyvin. Mä kyselin Chailta sen vointia ja sitä mitä Kris ja Sum olivat tehneet tälle. Chai kertoi, että hän oli kerran päivässä päässyt vessaan ja saanut yhden ruuan. Kit sanoi aivan samaa.
Olimme pian Bangkokissa ja Kit pyysi kaikki tulemaan hänen luokseen.
Istuimme jälleen Kitin olohuoneessa. Kit avasi suunsa ja sanoi "Okei...ihan ekaks iso kiitos teille jokaselle jotka autoitte mut ja Chain sieltä pois." Kit käänsi katseensa Lamoniin ja sanoi "Lamon..oon luullu aina et oot täys kusipää niinku Kris ja Sum mut osotit mulle tänää et sitä sä et todellakaa oo" Näin Lamonin kasvoissa pienne hymyn ja Kit jatkoi "Ja onneks oot pitäny Kalaylast huolta ku mä en oo pystyny siihe" Halasin Kitiä sillä hän istui aivan vieressäni. Huomasin myös Lamonin nousevan ja kävelevän Kitin viereen. Kit nousi seisomaan ja hekin halasivat.
Kit irrottautui halauksesta ja istui takaisin sohvalle. Lamon ei kuitenkaan mennyt takasin istumaan vaan hän rupesi puhumaan "Noniin nyt ku kaikki on täällä nii Kalayla" hän sanoi katsoi minuun
"Oot aivan upee ihminen...joten haluisiks sä olla mun tyttöystävä?"
En odottanut tuota Lamonilta, mutta hyppäsin seisomaan ja halasin tätä "joo, haluun!" Lamon halasi minua takaisin ja hymyili.Näin, että Kit näytti hieman surulliselta joten irrottauduin halauksesta ja sanoin
"Mul ois yks juttu Kitille" Tartuin hänen kädestään kiinni ja menimme puhumaan makuuhuoneeseeni, suljin oven perässäni.
"Kit mikä on?" Kysyin pojalta.
"Ei mikää?" Kit vastais tyynesti.
"Mä näin sun ilmeen ku halasin Lamonii."
"No.." Kit aloitti ja raapi niskaansa
"Mä tykkän susta ja oisin halunnu pyytää sua mun tyttöystäväks jossain vaihees mut Lamon ehti ensi..."
"Voi sua Kit" Sanoin tälle ja halasin häntä.
"Sun pitäis kyllä käydä suihkussa" Sanoin Kitille nauraen sillä tämä oli aivan likainen. Kit naurahti, yrittäen kuulostaa iloiselta ja lähti suihkuun. Minä menin takaisin olohuoneeseen muiden kanssa.~~~
Haluisin tietää millasina te ootte kuvitellu nää hahmot luonteeltaa ja ulkonäöltää :DKit
Kalayla
Chai
Lamon
Kris
Sum
Chaiyo
Maliwan
Kalaylan ja Chain äiti
Ja mummo
~~~
638 words🤍
Ja ennen ku kukaa kysyy "miks poliisi ei hoitanu tätä pelastamis juttuu" nii se on eritäin hyvä kysymys :D<3: Mantsu
DU LIEST GERADE
Everything goes wrong
JugendliteraturKalayla asuu äitinsä, mummonsa ja pikkusiskonsa Chailain kanssa Thaimaassa. Häntä kiusataan monestakin syystä..yleisin syy on kuitenkin se, että hänellä on platinan väriset hiukset vaikka hän onkin Aasialainen Kalaya ei tiedä itsekkään miten on saa...