2️⃣

15 3 4
                                    

Näin hänen tulevan...yhden kiusaajani Lamonin. En tiennyt miksi, mutta hän päätti istua viereeni.
"Häivy." Sanoin napakasti,mutta ilmekkään ei värähtänyt Lamonissa.
"Häivy tai mä häivyn." Totesin, mutta poikaa ei näyttänyt kiinnostavan.

Olin juuri nousemassa kunnes opettajani sanoi.
"Ei enää vaihdeta paikkoja! Hmm...nämähän näyttävät oikein mainioilta paikoilta, pärjäämme niillä vallan mainiosti ainakin viikon!"
Suustani pääsi pieni kuiskaus "voi vittu" joutuisinko oikeasti kattelemaan tuota idioottia vieressäni koko viikon...tää ei voi olla totta.

Työskentelimme itsenäisesti kunnes tiputin kynäni vanhingossa, olin jo nostamassa sitä kunnes Lamon ojentaa kynän minulle. Katson häntä ihmeissäni ja otan kynän. Lamon vain hymyilee. En ymmärrä mistä lähtien hän on ollut MINULLE kiltti sillä eilen hän vielä kiusasi minua Sumin ja Krisin kanssa.

Sum on pahin kiusaajani...hän on tehnyt elämästäni yhtä helvettiä, mutta opettajia eikä äitiäni tunnu kiinnostavan.
Kris tästä poika kolmikosta ei ole niinkään haukkuja vaan hän tekee 'piloja' minulle..milloin hän on liimannut kaapin oveni kiinni, milloin katkonut kengännauhat, joskus hän on jopa varastanut matikankirjani sillä hän tietää kuinka kauhean raivarin opettajani saa puuttuneesta kirjasta. Lista jatkuisi äärettömiin kaikista tempauksista mitä Kris on tehnyt minulle.
Sitten päästäänkin Lamoniin. Lamon on vähän niinkuin joukon hiljainen hyväksyjä...hän puhuu joskus jos hänen mielessään on joku hyvä heitto Sumin tai Krisin aloittamaan keskusteluun.

Tunti loppui. Olin pakkaamassa reppuani kunnes Lamon alkoi puhumaan.
"Mm..hei sori siit eilisest"
Mitä vittua...oli ensimmäinen ajatus mitä päähäni tuli...miks ihmees Lamon pyytäis anteeks. Lamon ilmeisesti huomasi ilmeestäni ajatukseni ja jatkoi
"Mä en oikeesti haluis kiusaa sua mut mut dumpataa jengist jos lopetan..."
Katselin Lamonia halveksuvasti kunnes sain vihdoin suuni auki.
"Sä et vittu oo tosissas...SÄ ET OIKEESTI OO TOSISSAS!?! SÄ TUUT PYYTÄÄ ANTEEKS SITÄ ET HAKKAAT MUN FRENDIN SAIRAALAKUNTOO?! LUULEKS SÄ OIKEESTI EN ANTASIN SULLE NOI VAA ANTEEKS!! JA TURHAA SÄ MULTA ANTEEKS PYYDÄT...KITILTÄ SUN PITÄIS PYYTÄÄ SE TÄS SE UHRI ON!"
Lamon katsoi hämmästyneesti minua, kunnes jatkoin "JA SULLE SUN JENGIS ON TÄRKEEMPI KU IHMISTEN TUNTEET...OOT SÄKI YKS IDIOOTTI!!"
Kaikki sanat vain tulvivat sisältäni suoraan päin Lamonin naamaa.
Lamon oli avaamassa suutaan, mutta ehdein väliin "EI...MÄ EN HALUU KUULLA SULTA ENÄÄ YHTÄÄ PASKAA TEKOSYYTÄ TAI ANTEEKSPYYNYÖÖ!!" Huusin ja lähdin luokasta.

Kaivoin puhelimeni taskusta...koulussa on niin yksinäistä ilman Kitiä joten päätin tekstata hänelle.

Kalaya: Kit
Kit: Mitä...ei kai mitää oo sattunu!?
Kalaya: No...on...enkä oikee tiiä miten mä reagoisin tähä
Kit: KAKISTA ULOS HYVÄ NAINEN.
Kalaya: Lamon tuli pyytää mult anteeks eilisest ja sano ettei se haluis kiusaa mua mut muuten se dumpataan jengist.
Kit: Mitä vittua...etkai sä vaa antanu anteeks
Kalaya: En sanoin sil et (selittää kaiken)
Kit: Toi oli just oikei....hakkaisin sen tyypin jos mul ois kaks kättä ja kaks kylkee. Ja sen haluun nähä ku se tulee pyytää mult anteeks.
Kalaya: Kiitos =] mut mun pitää ny mennä..moikka
Kit: Moikkuu

~~~

Lamonia ei näkynyt seuraavilla tunneilla ja olin erittäin helpottunut. Viimeisen tunnin loputtua kävelin naulakoilleni ja näin Lamonin sillä oli MUN TAKKI KÄDESSÄÄN.
"SIIS MITÄ HELVETTIÄ SÄ ÄIJJÄ TEET!?" Huusin heti kun näin hänet.
"Oottelin sua" Lamon vastais tyynesti
"MIKS HITOSSA SÄ MUA OOTTASIT...MÄHÄ SANOIN SUL ETTEN HALUU KUULLA ENÄÄ YHTÄKÄÄ PASKAA TEKOSYYT ENKÄ ANTEEKSPYYNTÖÖ SULT!"
"En aatellu sanoo kumpaakaa" Lamon vastasi
Pyöräytin silmiäni ja katsoin Lamonia
"Mulla on vähän kiire joten anna se takki nyt mulle..."
"Heti ku kuuntelet" Lamon sanoi ja selasi puhelintaan samalla.
"NO VITTU KERRO SITTE ASIAS..." Ärsyynnyin Lamonin käytökseen.
"Mä tiiän et sä pidät mua kusipäänä.."
"JOO KYLLÄ PIDÄN!" Huusin ja keskeytin Lamonin
"Mut mä haluisin osottaa sulle et oon oikeesti mukava tyyppi" Lamon jatkoi lauseensa loppuun.
Tuijotin Lamonia hetken sanattomana, kunnes viimein sanoin "Niin miten sä sen aijot tehä."
Lamon lopetti puhelimensa selaamisen ja ojensi mun takin "Kato vasempaa taskuu" hän totesi ja lähti pois paikalta.

Avasin takintaskun ja sillä oli.....

~~~
619 words🤍
Hahaa empäs kerro vielä mitäs sieltä taskusta löyty :D kannattaa oottaa seuraavaa lukuu

<3: Mantsu

Everything goes wrongOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz