Mä, Lamon, Maliwan ja Chaiyo istuimme olkkarin sohvalla. Tunnin päästä olisi lähtö Pattayalle Kitin luo. Maliwan omisti auton ja ajokortin eli hän ajoi, Chaiyo oli mukana puolustamassa, Lamon...miksi hän edes oli mukana Kit vihaa häntä ylikaiken...No mukana kuitenkin ja minä itse TIETENKIN.
Hyppäsimme kaikki Maliwanin autoon. Lamon istui etupenkille sillä hän sanoi Maliwanin tarvitsevan 'kartanlukijaa.'
Chaiyo ja minä istuimme takapenkillä. Selasin puhelintani ja näin pojan vilkuilevan minua vähän väliä. Se oli erittäin ärsyttävää.
"Mitä?" Kysyin häneltä yllättävän rennosti
"Emmä mitää sanonu" Poika vastasi ja jatkoi puhelimensa selailua.
"Et sanonukkaa mut silti vilkuilet mua vähän välii...."
"Aa..mm...joo..rupesin miettii kui onnekas Kit on et sil on noi hyvä frendi" Chaiyo vastasi allapäin. Hänen äänensävystään päätellen Chaiyo taitaa olla vähän yksinäinen.
"Sä kuulostit siltä et kaipaisit just nyt uuden frendin" Totesin Chaiyolle.
Poika punastui hieman ja hymyili.Puhelimeeni kilahti viesti, se oli Kitiltä. Hän kertoi, että voin soittaa hänelle nyt ja niin teinkin.
"Kit!" Huusin taas puhelimeen samalla vaihtaen sen kaiutin tilaan.
"Moi!" Poika huusi innoissaan.
"Me istutaan autossa ja ollaan ajamassa Pattayalle" Kerroin Kitille.
"Woouu...ketä on kuskina??" Kit kysyi uteliaana.
'Vittu' ajattelin..nyt Kit saisi tietää, että Lamon on kaverini ja sitä rataa.
"Mmm...no...Lamonin yks frendi Maliwan." Sain sentään sanotuksi.
"SIIS..ONKS LAMONKI MUKANA!?" Kit raivosi puhelimeen.
"Kit.." sanoin tuomitsevaan äänensävyyn.
"Sori" Hän vastasi ja jatkoin
"Lamon on auttanu ja tukenu mua sillon ku sä et oo ollu koulus" Näin Lamonin hymyn auton peilien kautta.
"Joo...te istutte kaikki vissiin siis autos ja sul on oletettavasti kaiutin päällä nii joo tota...sori Lamon ja kiitti ettet oo jättäny tota hulttioo iha oma onnensa nojaa." Kit sanoi
"Heei, emmä mikää hulttio oo" vastasin 'ärsyyntyneenä' Kitille.
"Hahah no siitä voi olla montaa eri mieltä, mut toivon et nähää pia" Hän sanoi
"Nähää Kit!" Sanoin iloisesti hänelle
"Nähää Kalayla......ja kaikki muutki!" Kit vastasi ja puhelu päättyi.~~~
Matkaa oli jäljellä enää vähän päälle puolituntia. Kaikki istuivat hiljaa autossa kunnes Lamon tekstasi mulle.
"Mm...ooks sä kiinnostunu Chaiyosta?"
Jos Lamon olisi sanonut tuon minulle kasvotusten hänen äänensävynsä olisi ollut pikkuisen surullinen.
"Ei, en oo" vastasin hänelle. Miks ihmeessä Lamonii ees kiinnostaa tälläne...
"Ok" oli Lamonin vastaus ja päätin kysyä häneltä "Ooks sä kiinnostunu Maliwanist"
Kesti hetken enenn kuin Lamon edes vastasi, mutta vastaus oli kieltävä. Epäilen sitä hieman, mutta nyt on tärkeämpiäkin murheita hoidettavina.Siirryimme ajamaan soratielle joka johti tosiaankin metsään niin kuin Kit oli kertonut.
Minusta tuntui ettei tie loppuisi koskaan sillä se vain jatkui ja jatkui. Lopulta tie kapeni epämääräiseksi poluksi. "Mökin pitäisi olla tässä lähellä" kuulin Lamonin sanovan.
Kaikki autossa vilkuilivat sivuille tähyilläkseen mökkiä, mutta kukaan ei nähnyt sitä.
"Hei tuolla!" Huusin ja osoitin puiden ja pensaiden läpi olevaa mökkiä. Kaikki käänsivät katseensa sinne ja Lamon käski Maliwania parkkeeraaman auton tähän. Ryntäsimme mökille ja avasin oven..tai ainakin yritin, mutta se oli tietenkin lukossa. Mökissä ei ollut ikkunan ikkunaa joten emme voineet mennä niistäkään sisälle. Yritin riuhtoa ovea auki, kunnes Lamon keskeytti minut
"Ei tuo oven tiuhtominen sitä avaa" hän tottesi
Tiesin sen itsekkin, mutta minun oli PAKKO päästä jotenkin sisälle. Nään Chaiyon kävelevän kirves kädessään. Minulla ei ollut mitään hajua mistä hän on senkin saanut, mutta sen avulla voisimme päästä sisälle.Chaiyo sai oven murrettua.
(juu en tiiä miten mut sai kuitenki :D)
Ryntäsin kuin salama mökkiin, mutta Lamon taattui kädestäni ja sanoi "Mä meen edeltä iha vaa varmuude vuoks ja Chaiyo tulee sun kaa. Selvä?" Nyökkäsin ja kävelin Lamonin perässä. Mökissä ei ollut ollenkaan valoja. Lamon käveli yhden oven luo ja totesi, että sekin oli lukossa. Vaistomaisesti menin hakkaamaan ovea. "Onko siellä joku?" Oven takaa kuului. Tunnistin tuon äänen se oli Kit!
"KIT ME TÄÄLLÄ!" Huusin ovelle. "Tän oven avain on ehkä vessas olevassa lääkekaapissa, kuulin ku ne idiootit sano laittavas varalt avaimen sinne." Lamon lähti vessaan etsimään avainta "VOI VITTU!" kuului vessasta ja Lamon jatkoi "TIETENKI TÄÄ PASKA LÄÄKEKAAPPI ON LUKOSSA...." Katsoin Chaiyoa päin sillä hänellä oli edelleen kirves kädessään. Chaiyo tais ymmärtää mitä tarkoitin sillä hän lähti kävelemään kohti vessaa. Pian kuului kauhea kolahdus kun lääkekaappi tippui seinältä lattialle. Lamon tuli avain kädessään ovelle ja ojensi avaimen minulle "Sä varmaan haluut avaa tän?" Hän sanoi ja katsoi minua. Nyökkäsin kiitollisena ja avasin oven.~~~
693 words🤍Rupesin täs miettii et miten Kalaylan äiti tai mummo ei oo huomannu mitää Chain katoomisest mut...ehkä niil on nii kiire tai jotai (xdd)
<3: Mantsu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Everything goes wrong
Genç KurguKalayla asuu äitinsä, mummonsa ja pikkusiskonsa Chailain kanssa Thaimaassa. Häntä kiusataan monestakin syystä..yleisin syy on kuitenkin se, että hänellä on platinan väriset hiukset vaikka hän onkin Aasialainen Kalaya ei tiedä itsekkään miten on saa...