1️⃣4️⃣

9 3 0
                                    

Kävelimme kohti suurta kauppakeskusta centralwOrdia kohti, jonka parkkipaikka pursusi autoista ja skoottereista. Kävelimme kaikessa hiljaisuudessa kunnes Kit hihkaisi "Shoppailu auttaa kaikeen!!" Repesin nauruun sillä Kit yritti imitoida minua eleillään ja äänellään. Kävelimme suurista ovista sisälle kauppakeskukseen. Rakastin ylikaiken centralwOrdia! Seitsämän kerrosta täynnä erilaisia liikkeitä ja ruokapaikkoja...mikä voisikaan olla parempaa!? Kävelin Kitin ja Antonin välissä ja suuntasin suoraan kohti Roxya. Se oli lempi vaateliikkeeni Bangkokissa. Suurimmaksi osaksi vaatteeni ovat sieltä. Pojat halusivat välttämättä mennä käymään Calvin Kleinissä, enkä halunnut heitä estääkkään.

Hetken sovittelun jälkeen ostin itselleni pari uutta t-paitaa ja yhden hupparin. Huppari oli vaaleansininen, eikä siinä lukenut mitään. T-paidoista toinen oli pastellin liila johon oli kuviotu valkoisia kukkia. Toisessa eli polaroid kuvan näköinen kuva rannasta ja se oli väriltään vaaleanpunainen. Kit tekstasi minulle ja laittoi kuvan yhdestä hupparista hänen päällään. Se oli musta (minulle aivan liian suuri) johon oli kirjoitettu valkoisella teksti 'Calvin Klein'

Kit: En osaa päättää pitäiskö mun ostaa tää vai ei..
Kalayla: Mun mielestä se sopii sulle ja näytät tossa erittäin söpöltä!
Kit: Älä ny saat nut iha punastumaa : D
Kalayla: HAHAA..Nähäänkö vaikka tossa DONNA-CHANGIN luona?
Kit: Juuuuu...heti ku saan tän Antonin pois täältä...

Kävelin kohti DONNA-CHANGIA. Se oli kosmetiikkamyymälä. Ihmettelin, että Kit ja Anton tulivat sinne kanssani. Tarvitsin kipeästi uusia meikkejä sillä vanhani ovat jo kuluneet tai minulta uupuu joitakin värisävyjä. Bongasin heti tarjouksessa olevan ripsarin ja huomasin sen olevan lähes täydellinen! Kit ja Anton auttoivat minua valitsemaan uuden huulipunan...heistä ei kyllä apua ollut sillä nyt olin etsimässä huulipunaa arki käyttöön ENKÄ HALLOWEEN JUHLIIN sillä pojat ehdottelivat minulle kaiken maailman tummanpunaisia -ja liiloja sävyjä ja jopa mustaakin huulipunaa!!
Päädyin lopulta rosan sävyiseen.

Maksoin ostokseni ja seuraavaksi Kit ja Anton halusivat käydä Adidas Brand Centerissä. Kunnon urheiluhulluja. Totesin mielessäni ja menin heidän mukaansa urheiluliikkeeseen. En ollut oikein kiinnostunut urheilusta, mutta ilmeisesti Anton oli. He katselivat kiintoisasti erilaisia urheiluun sopivia t-paitoja ja sen jälkeen he siirtyivät uimashortseihin. Kukaan meistä ei kuitenkaan ostanut tuosta liikkeestä mitään.

Kiertelimme vielä muutamia liikkeitä enne kuin Anton avasi jälleen suunsa "Noniin..eiköhän olisi aika mennä syömään!" Sain valita ravintolan joten valitain lempparini, nimittäin Seoul Gardenin. Se oli korealainen ruokapaikka! Ravintola on sisältä erittäin viihtyisä. Seinillä kiipeilee kasviköynnöksiä ja muutenkin kasveja on paljon. Istuuduin Kitin viereen syömään ja Anton söi Kitiä vastapäätä. Vaikka Kit väitti etrei heidän välillään ole mitään, huomaan sen selkeästi. Nytkin he kokoajan katsovat toisiansa ja hymyilevät.

Ruuan jälkeen inisin vielä pojilta vaisimmeko käydä vielä Vasussa. Se oli koruliike. Hetken suostuttelun jälkeen he suostuivat ja lähdimme kävelemään kohti Vasua. Ihastelin erilaisia koruja. Ihastuin yhteen kaulakoruun, mutta se maksoi kuitenkin 1020 Bahia (Suomessa noin 28€) eikä minulla ollut niin paljoa jäljellä. "Me voidaa maksaa se sun puolesta" Anton sanoi kun huomasi minun katselevan korua. Hämmennyin hieman hänen sanoilleen "M-mitä..ootteko te ny ihan tosissaan!?" Kysyin ilosta hymyillen. Pojat nyökkäsivät ja ryntäsin halaamaan heitä. Sain maailman ihanimman korun! Keskellä korua oli hopeinen käärme ja muuten korussa oli pieniä vaaleanpunaisia helmiä. Olin onnellinen. Ostin itselleni uusia vaatteita ja meikkejä, pääsin syömään lempi ravintolaani ja sain vielä aivan upean korun!

Lähdimme kauppakeskuksesta ja aloimme kävellä kotiin.
Kotiin päästyämme halasin vielä molempia poikia ja kiitin heitä tästä päivästä!
"Woouu...eihä tää päivä vielä ny oo ohi!" Kit sanoi "Meillä ois sulle viel ainaki yks yllätys"
Hän jatkoi "nimittän....."
"Mä muutan tänne!!" Anton huusi. "MITÄ!? AI OIKEESIT!?" Huusin innoissani ja hyppäsin halaamaan Antonia. Oli niin ihanaa viettää aikaa Kitin ja Anttonin kanssa ja nyt meistä tuli kämppiksiä!!

Kello läheni ilta kuutta ja ryhdyimme taas pelaamaan. Jälleen Apexia. Olen päättänyt kehittyä vielä siinä pelissä! Mutta...katotaa.
Tälläkertaa en osunut puuhun vaan Antoniin "PERSE ÄLÄ NY MUA AMMU!" Tämä huusi nauraen. Mä jä Kit nauroimme myös.


~~~
607 words🤍

Joo shoppailua tällä kertaa...laitan tähän alle viel ton kauppakeskuksen kartan nii pysyy vähä paremmi peril misä päi maailmaa nää kaikki liikkeet o : D

<3: Mantsu

Everything goes wrongDonde viven las historias. Descúbrelo ahora