HERKESE MERHABA. UMARIM HİKAYEYİ BEĞENMİŞSİNİZDİR. YORUMLARINIZ BENİM İÇİN ÇOOOK DEĞERLİ:)))))
Eve girdim ve içecekleri bardağa doldurdum. Bahçeye çıkıp bardakları onlara verdiğimde sohbet ediyorlardı.
"Kızım, Emel bugün yan eve bir komşu taşınacakmış. Yabancı sanırım. Onlara yardım edeceğiz tamam mı tatlım." dedi ön komşumuz Hülya teyze.
Taşınan komşunun Ediz Çağıran olmasını umarken daldığım hayallerin arasından Hülya teyzeyi başımla onayladım. Ama Hülya teyze hayallerimin içine etti.
"E tabi bir Ediz Çağıran mıdır bilmem ama sen gene de pek umutlanma."
Çok kafa komşularım var mı dimi. Bir dakika Hülya teyze az önce aklımı mı okudu?
"Aman Hülya teyze ya ne umutlanıcam." dedim bende.
"Siz Zayn'e de Müslüman diyordunuz dimi?" diye seslenince bana da kal geldi tabi. Teyze sen Ediz'i, Zayn'i nereden biliyorsun? Kesin Büşra öğretti. Ananem bile biliyor artık Çağıran'ı.
——
Berklerin evi için çilingir gelmiş kapıyı açmıştı. Onların eve doğru gitmelerine eşlik ederken yanımızdan son model porsche geçti. Tam yanımızdan geçerken cam açıldı ve bir çocuk Yaman ve Berk'e sinsice baktı. Tabii beni de es geçmedi. Kendimi Teen Wolf'ta hayal ettim. Şuandaki konumum aynen Derek'ten korkan bir Stiles'dı.
Yaman'a dönüp "o kimdi?" diye sorunca elbette ki Jack demesini beklemiyordum."Jack." dedi ama ya.
Bir süre daha yürüdükten sonra eve dönmek için geri döndüm. Geldiğimde içimden söverken yan komşumuzun o Jack denen adam olduğunu öğrendim. Lanet olsun! Bu da nereden çıktı?
Bir an İskelet bey olarak adlandırdığımız fen hocası gelip senin suçun! diye bağırcak diye ödüm koptu. Bir dakika acaba Pretty Little Liars A cidden Charles mıydı? Ne diyorum ben hepsi iç sesin düşünceleri.
"Kız Emel yardım etsene komşuya." diye seslenen Hülya Teyze'ye anlam veremeyen bakışlar atarak sıcakladığımı fark ettim. Odama çıkıp bikinimi giyindim.
Bu sapıklara güven olmaz düşüncesine bağlı kalarak üstüme salaş bir t-shirt ve altıma da şort geçirdim. Ve plaj çantamın içine havlumu da koyduktan sonra hazırlıkarımın bittiğine karar verdim.
Denize doğru yürürken sahil kokusu çoktan burnuma dolmuştu. Suyu çok severdim çocukluğumdan beri. İyi bir yüzücüydüm. Plaj çantamı bir banka bıraktıktan sonra şortu ve t-shirt ü çıkarıp koşmaya başladım. Sahile vardığımda terliklerimi çıkarıp kumun ayaklarımı yakmasına izin verdim. Az sonra kendimi mavi suya bırakmıştım.
—-
İyice açılınca bir kaç kızın bana doğru geldiklerini gördüm. Allah'ım please help me!!!
"Bakın burada kim varmış?" dedi bir kız.
"Kim varmış " diye cevap verdim bende.
"Aa yeni kız mı bu." diye cırladı başka bir kız.
"Kim sen mi a doğru anlamalıydım." dedim bende.
"Ay ne kadar çirkin." demeleri son damlam oldu.
"Siz aynaya baktınız mı bence bakmayın çünkü Dünya buna hazır değil." dedim.
"Sen sus bakıyım cüce." dedi başka bir kız.
"Susarsam su içerim asdfasdfasdfasdf." ben bunu sesli mi düşündüm?:((( ben ve benim soğuk esprilerim. Öliyim di mi?
Tabii ki de amacım beni boğmalarını sağlamak değildi. Allah'ım neden ben. WHY??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İZMİR GÜZELİ
HumorKARDEŞİ BÜŞRA'NIN SINAVLARI YÜZÜNDEN AİLESİYLE DEĞİL DE TEK BAŞINA GELDİĞİ İZMİR'DE BELKİ DE ÇOĞU KİŞİNİN HAYATININ SONUNA KADAR ARAYACAĞI ŞEYİ BULAN EMEL ve YAMAN'IN HİKAYESİ.