Kurtarma Operasyonu vol3985

353 12 7
                                    

Emell...

Telefonuma gelen mesajın hayırsız sesiyle güne merhaba diyen bir gencin dramı. Evet. Gene kim? Gene hangi gereksiz?

BÜŞRA!?

Mesaj;
Canımın içi ablacığım. Ablacığım ben arkadaşlarımla dışarı çıktım. Annemin haberi var. Seni çook seviyorum sen çok iyi bir ablasın

Büşra kibar. Ben şok. Annem manşet. Bir dakika!? Benim annem burada değil!? Büşra da kibar değil!? Noluyo lan?

Sana acıyorum. Bu yüzden kardeşinle vedalaşman için 4 günün var.

Bu bana 5 gün önceden gelen nottu. Bu durumda!? Dün 4. gündü!? Hay sıçayım!

"ELİİİĞĞĞĞĞFFFF" diye evin içinde çığırmaya başlarken mutfaktan sesler geliyordu. İç sesim ne kadar da piskopatca bir hâl takınıp puhahahha seni yakaladım desede bende daha az bulunan mantıklı tarafım da orada duracan liseli diyordu. Azcık mantığım vardı onu da eller aldı aq. Mutfaktaki adamsa keyif çatıyo valla ya. Alt kata inip mutfağa yöneldiğimde(yazar:madem mutfak alt katta taa yukardan nasıl anladın sen. Emel:Beni yaratırken KULAK da koymuşsun yazarcığım. Yazar:Eyv)

Mutfağın kapısını açtığımda gördüğüm manzara;
Ağzını panda gibi açıp yerde yatan Elif, yanında NUTELLA, yanında kedim ve NUTELLA.

Suyun kaldırma kuvveti vardır xkmxmx.

Sadece soğuk su ve içine sadece 10-15 tanecik buz o kadar. Buhahahhahaha elveda Elif.

Onu aniden uyandırdığımda o bağırırken ben hiçbir duymuyordum. Hissetmiyordum. Korkmayım lan sadece çok eğleniyorum ondan sndmddn.
Tağğ kiğğ o ağna kadağ.

"Büşra nerede?"

"Elif, Büşra yok. Sanırım kaçırıldı."

"N-Ne-Ne demek ka-kaçır-ıldı?"

"5 gün önce bize gelen not, dün 4. gündü. Dün kaçırıldı Elif. Ve biz hiç fark etmedik."

Elif panda pozisyonundan çıkıp Usain Bolt a dönüşürken ben nerede olabileceğini düşünüyordum. Yav acık mantığım vardı artık o da yok beğğ! Kendimi çakma iphone gibi hissediyorum. Apple gibi görünüyorum ama androidim işte. Van minit! İphone! İphone'umu bul! Türkiye de harcanıyorum ya. Hemen İphone'umu elime aldım ve İphone'umu bul a girdim. Büşra'nın üstüne tıkladım ve dadaa. Burası neresi la?

"Elif bak Büşra'nın yerini bulduğğğmm"

"Atla bisiklete gidiyoruz." Evet normal insanlar atla arabaya der ama biz zengin olan fakirlerdeniz. Yani işte öyle.

Bisikletlerimize atlayıp işaret edilen yere gittik.

İşaret edilen yere girdiğimizde Büşra bir çocukla Zayn'in 1D'den ayrılmasıyla ilgili konuşuyordu.

"Öhm öhm" diye sesler çıkarmaya başladığımda Elif e konuşmaya başlamasına dair göz kırptım. Ve o da öyle yaptı. Ama Elif styla.

"Pişt Dart Veader naber lan. Ya biz Büşra yı almaya geldik. Bi hıyar kaçırmışta. Neyse tamam o zaman ya biz şey yapıp gidelim yani Büşra yı alıp."

Sıçtın Elif ya.

"Siz sülalecek gerizekalı mısınız?"
Dedi çocuk cocuk jujuk cojuk jocyk jkdnj bu ne lan xkxl

"Niye gerdi mi?" Dedi büşra. Aferim.

Elife baktığımda yanımda değildi çocuğun arkadına geçmiş eşinde sert bişeyle bana göz kırpıyordu. Salak malak da işe yarıyor kereta.
Sert şeyi çocuğun kafasına indirince kafasının üstündeki kuşları gördüm. Dört taneydiler. Maviydiler. Dönüyorlardı. Hepsi erken kalktığım için aq.

Çocuk yere yığılınca büşrayı alıp eve yoka çıktık. Bisikletlerimizle.
Wohowww.

***

Bugün yarışma günüydü ve ben çalışmadım. Dansı bilmiyorum. Sıçtım. Hayatım mükemmel bombok. Hayat kıçıyla gülüyor. Eee sizden naber?

Dans videosunu youtubedan açıp bir dega izledim. Zor değil. Ayrıca o elbiseyi giymiycem. (Elbise hani şu elalemin gönderdiği kısanın kısası olan hatırlamamış olabilirsiniz bende zorlandım hatırlarken xkkfk)

Daha normal bir elbise giyip makyaj yapmadan aşağıya indim.
Saçımda aynı. Ne gereksiz bir şey şu yarışma ya. (Kendi katıldı xjxk)

Aşağı indiğimde yerde bir kağıt buldum. Yine başlıyoruz.

***
Okuyun önemli!!!
Türkiye de olan olaylar için çok üzüldüm. Sakın bunları ypk sayarak bölüm yayımladı diye düşünmeyin. Ayrıca Yorum yapmayı unutmayın çünkü Yaman ın adını değiştiriyim diyorum ne düşünüyonuz onu yazmanızı istiyorum. Bide bu klasik kaçırılma sahnesini yapmasam olmazdı. Şu not konusunda da sıkılmayın hep aynı şey diye bu son. Hatta bu
Yok dxk. Ne dediğimi bir daha ki bölüm anlayacaksınız.
Sizi sefiyom. Lütfen diğer hikayelerime de bakın.
-Göksu❤❤❤




İZMİR GÜZELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin