Kaçırıldım!

498 29 10
                                    

Uzun zamandan sonra yazar sahalarda! Ama ama ama bir şey söylemek istiyorum. Gerçekten gelen yorum ve vote sayısı çok az ve moralim bozuluyor. Normalde asla böyle bir şey yapacağımı hiç tahmin etmezdim ama artık en az 20 vote ve 10 yorum olduğu zaman yeni bölüm yayımlayacağım. Ve lütfen bana kızmayın. Eğer gerçekten yorum sayısı artarsa her cuma yeni bölüm yavrumlar. Ayrıca bu bölüm kısa oldu ama söylediğim gibi sık sık yayımlayacağım dkdkdkx.

İyi okumalar- Göksu* kalp emojisi×3*

Siyah...

Uyanmadan önce gördüğüm tek renkti. Başım içimi sızlatacak derece de ağrıyordu. Gözlerimi açmak istiyordum ama yapamıyordum. Sanki göz kapaklarımın üstünde tonlarca ağırlık var gibiydi. Belki de ben açmak istemiyordum.

Ne yapıyım sonuçta kaçırıldım güvenemiyorum boh da çıkabilir.

Bir süre sonra merak bütün hücrelerimi ele geçirmiş açıl susam açıl diye bağırırken bir anlık deli cesareti ile gözlerimi açtım. Neresi burası şato mu?

Benim kendi içimde ki saçma sapan tartışmalarımdan zamanın nasıl geçtiğini anlamamışım. Biraz safım galibağa dkdk. Bir süre sonra içeriye birisi geldi. Kim olduğunu merak ediyordum. Siyah kapşonlu pelerini vardı.

Darth Vader çıkacak sandım ya ne bu havalar?Elini kapşonuna götürdü. Demek ki kapşonunu çıkarcak. Allah ım sen beni neden bu kadar zeki yarattın? Neden bana bütün ibretlik tespitleri yapmak için imkan tanıdın? Neden ben güzelim? Ya da Dünya mı çok çirkin? Zayn müslüman mı? Ediz ve Doğa mı yoksa Aslı ve Max mi?Neden yabancılar havalı havalı cadılar bayramını kutlarken biz büyüklerden para koparmak için el öpüyoruz? Neden Acun hep tam ödülü söyleyecekken reklam oluyor? Neden Güneşin kızları bu kadar güzel? Alsel mi Savnaz mı?

Ve sonunda Darth Vader kapşonunu çıkardı.

Ama... ama... Hıyar çıkması gerekiyordu. Taş değil dkdjdjd. İzmir e meteor yağmuru olmuştu da benim mi haberim yoktu? Çok asosyal olduğumu bliyrm tmam mı .s.s

Sonuçta ben sosyal dersinde gemiler denizin ortasında nasl yerlerini bildirir sorusuna whatsapp dan konum atarak demiş insanım. Gece telefonumla uyur ona yemek yedirmeye çalışırım. En büyük sırdaşım içinde ki notlar bölümü tmam mı? Müzik listemde 500 e yakın şarkı var ve bir oturuşta hepsini- aslında dinlemiyorum işsiz miyim lan ben? Tamam belki biraz, çok az. Çeyrek bir ihtimal. Az buçuk.

Her neyse. Kaçırıldım ve düşündüğüm şey ne kadar işsiz olduğum. Bence beynimin sadece sol bölümü çalışıyor oda ibretlik tespit, ablamı sinir etmek, iğrenç espriler yapıp sonrada kendi demiş kendi gülmüş olmamak için yanımdakileri gıdıklayıp zorla güldürmek, Matematik sınavında bir piçlik yapıp herkese yanlış cevabı vermek. Deneme sınavlarında önce cevap anahtarına bakıp genede 10 yanlış çıkarm- aslında beynim bir çok şeye çalışıyormuş.

Ama şunu da söylemeden geçemicem ben telefonumu hep göt cebimin en iç kesimlerinde karasal iklim görülen yerlere koyduğumdan şu ana kadar hiç far etmemişti. Yani şu an bildirim geldi için zart diye ötmese benim de aklıma gelmeyecek. Ne!? Telefon zart diye ötmez ki ama!? Telefonum mu zart diye ötüyor!? Telefonum ötüyor!? Eveet sıçtın Cafer bez getir.

"Telefonun mu var." Ayy anladı beze gerek yok artık.

"Yok kıçım ötüyor." Te allam çok tövbbe. Nasıl soru bu böyle.

Telefonun bende olduğunu anladığını anladığımı anladığında (tamam biliyorum çoğunuz anlaöaya üşendiniz djdjj)

O anda telefonumun aslında karadeniz taraflarında olduğunu yani düşmek üzere olduğunu anladım. Allah ım lütfen onu benden alma ben onsuz yaşayamam. O benim küçük Şerafettinim.Ve iphone yerde. Ben şok. İphone iptal. Çocuk vefat. Yer manşet. Telefonumu yerden kaldırıp eline aldı ve ekranı bana doğru tuttu. Olamaz!!! Yabancı'ya yeni bölüm gelmiş. Ağlayacağım sanırım. Zaten içim yanar içim kanar isyaaaaaaan diye bağırmamak için zor duruyorum.
Allah ım neden ben? Why? Çocuğa yalvarmaya başladığımda bana senin Ediz'in benim bakışını attı. Ama öyle bir bakış yok ki?! Olamaz?! Kimse Ediz olamaz!!!

"Seni pis hıyar." Diyerek üstüne atlamaya çalıştığımda sağolsun ipler karizmamı çizdi. Bu cool bir çıkış yapmak isterken taşa takılarak yerle öpüşmek gibi bir şey. Bana çok oldu da oradan biliyorum xmöxöföfödk.

"Sakin ol şampuan." Dedi bana bakarak. Neden ben. Nedeeeen?!

"Kimsin olm sen?" Bir an eben diyecek diye korkmadım değil.

"Belan" diye cevap vermeyi seçti.

"Hı hı Zayn de müslüman."

"Neden olmasın inşallah dediği bir video var?" Neden herkes zeki?

İZMİR GÜZELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin