Elalemin derdi beni mi gerdi?

798 59 10
                                    

HERKESE YENİDEN MERHABA! UZUN VE SIKICI KONUŞMLAR YAPMAYI PLANLAMIYORUM. AMA SÖYLEMEM GEREKEN ŞEYLER VAR. HİKAYENİN BELİRLİ SIKLIKLARLA DEVAM ETMEDİĞİNİ BİLİYORSUNUZ.
BU YÜZDEN ARTIK BÖLÜMLERİ ÖNERDİĞİZ GÜNDE YAYIMLAYACAĞIM. YORUMLARINIZI OKUYUNCA ÇOK MUTLU OLUYORUM. İYİ OKUMALAR...

Bir kızın beni boğmaya çalışmasıyla en dibe daldım ve nefesimin yettiği kadar en dipten ilerledim. Yani anlayacağınız Allah ne verdiyse.

Onlardan uzaklaşınca suyun yüzeyine çıktım ve sağ olsun ekşınlı hayatım Jack'le burun buruna gelmemi sağladı. Çocuğun gözleri çok güzelmiş ama ya.

"Bakmaya doyamadın sanırım?" diye konuşmaya başladığında düşüncelerimden sıyrıldım.

"Pardon, hangi cins hayvan olduğunu düşünüyordum da." dedim bende karşılık olarak. Ego çuvalı ne olacak?

"Bu kadar açık sözlü olma prenses, sonra üzülen sen olursun." dedi o da.

" Ben mi prensesim evet Chris 'de şu adam. Ve Zayn'de müslüman."

"Tamam Zayn saçmalığına hiç girmiyorum ama Chris?" aa tabi bu cahil bilmez ki Chris Evans'ı.

Sevgilim dememle suratı asıldı.

"Sahiden mi?"

He Jack he Zayn de müslüman zaten hjhjhjhj.

"Çok üzüldün bakıyorum merak etme benim sevgilim yok." dedim ve aynen bana yakışacak şekilde cool bir çıkış yaptım. Cidden bana yakışacak şekilde bir çıkış yaptım çünkü denizden çıktığım sırada ayağım taşa çarptı ve yere kapaklandım.

Sanki hiç bir şey olmamış gibi ayağa kalkıp yürümeye başladığımda kıkırdamalar kulağıma dolmuştu. Hani ben ünlü olsam bende gülcem ama siz hiç mi düz yolda bile yürüyemeyen dengesiz insan görmediniz? Gerçi böyle deyince garip oldu ama neyse.

Söylene söylene eşyalarımı koyduğum banka gidip plaj elbisemi giyindim. Ve lanet olasıca uzun yokuştan tırmanmak için yola koyuldum. Berk ve Yaman' ın evinin önünden geçerken bahçede bikinili bir kız gördüm. Anladığım kadarıyla Berk evde değildi çünkü o herkesin sahip olmak isteyeceği cool arabası yoktu.

Az sonra Yaman geldi ve kızı elinden tutup içeriye götürdü. Harika beni görmedi. İçimde daha önce hissetmediğim tuhaf bir duygu oluştu. Bu duygunun ne olduğunu ben de bilmiyorum. Aman salla gitsin! Elalemin derdi beni mi gerdi lan.

İZMİR GÜZELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin