What dedin gülüm?

797 52 7
                                    



Elalemin derdi beni mi gerdi lan.
Yürümeye devam ettiğimde gözüme çarpan afişle yüzüme bir sırıtma yerleşti. Sahilde Tango yarışması olacakmış. Hayatımda dans ettiğimi hatırlamıyorum, yani ettim ama hepsine yerde son verdim.

Ama napıyoruz? Salla gitsin. Bende katılcam bana ne.
Kaydımı yarın yaptırırım çünkü bir daha aşağı inip çıkamayacağım sorry.

Eve vardığımda dikkatimi çeken ilk şey masanın üstündeki paket oldu. Haha beni unutmamışlar.

Paketi açtığımda içinden çıkan gülleri özenmiş, güzelleri bile kıskandırmış,fiyonklu miyonklu bir elbise çıkınca tabii ister istemez ağzım açıldı.

Ama şimdi bunu giyersem herkes bana eteks gözüyle bakar( KUZEN FOREVER). Mı acaba?

Aha birde not var.

Dansını izlemeye gelicem prenses...

Bu da ne bir Jack vakası daha mı?
Ne kadar Charles senin olduğunu biliyorum diye bağırmak istesemde kendimi tuttum.
O kadar paraya kıyıp güzel bir elbise alan ve üşenmeden evime yollayan adam yada kadın adını yazmaya bile tenezzül etmiyor. Hadi uzun bir not yazsa derim bu şu(yani birisi) ama yok bir cümle yazıp Emel'i merakta bırak sen tamam mı? Ninemin de bıyığı olaydı dedem olurdu diye bana seslenen iç sesi saymıyorum bile.

Gerçi buda hayatın ekşınlı tarafı. Ve bende ekşınlı hayatın sahibi olarak bu gizemi çözecem tabii.

Ama...

Benim katılmam gereken....

Bir dans yarışması var...

Tembelliğin altta kalması için üstümü değiştirip koşuya çıkmaya karar verdim. Hem aşağıda kaydımı da yaptırırdım.

Altıma şort giyip üstüme tişört geçirerek yanıma aldığım telefonum ve kulaklığımla birlikte koşmaya başladım.

Aşağı vardığımda kayıt yapılan yeri görmek zor olmadı. Abi heryere afiş asmışlar.
"Merhaba, ben kayıt için gelmiştim." Dedim beni fark etmesini istercesine. Bana tip tip baktıktan sonra zahmet edip cevap verdi.

"Yaş sınırı var küçük hanım."

"Eminim yaş sınırını geçiyorumdur."

"Ben emin değilim. 16 yaşını doldurduğunu sanmıyorum."

Bende Jack'in insan olduğunu düşünmüyordum ama acı gerçekler bunlar my dear.

"Zayn'de müslüman ve ben 16 yaşımı haftaya dolduruyorum."

Kalırsın öyle. Neyse beyninin bunu hazmetmesi için sana zaman veriyorum.

"Peki küçük hanım. Adınızı yazdırıyorum. Eşleşmek istediğiniz birisi var mı?"

Bu ne garsonların başka isteğiniz var mı? Sözüne bağladı adam. E ne yapsın az önce ona kapak oldu atlatamadı adamcağız:)

"Hayır, fark etmez."

"O zaman sizi diper adaylardan rastgele birisiyle eşleştircem prenses."

Nedir bu insanların prenses takıntısı.

"Tabi, tabi." dedim bende.

"Hmm... 16 yaşındayım dediniz değil mi?"

"Evet."

"Hanım efendi..."

He canım.

"Efendim."

"O zaman sizin eşiniz..."

Survivor' da tam Acun ödülü açacakken reklam vışt diye araya girip seni heyecanlandırırya, hani böyle heyecan zirvede falan, şu anda iş o iş.

"Eşiniz..." Geri sarma abi. Tivibu'ya bağlama.

"Jack."

What dedin gülüm? Gene mi ben? Why tanrım why?

İZMİR GÜZELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin