Blow Upon Blow

153 23 30
                                    

3.Bölüm (Blow Upon Blow)

Biraz jimin'in gözüne baktı ve yere tam olarak oturdu. Bakmaya devam ediyordu. Göz temasını kesip tekeri kontrol etti ve bir yandanda soru sordu

Yoongi:ben yoongiyim jimin hem neden bana bakıyorsun?

Jimin:Çok garipsin

Yoongi:neden öyle olduğumu düşünüyorsun?

Jimin:Senin şirketini battıran kimdi.

Bir anda böyle bir soru fazla mantıksızdı
Konuyu değiştirmek için çabaladı

Yoongi:Neyse düzelttim hadi gidelim artık.

Jimin hiçbir şey anlamadan arabaya binmişti.

Yoongi jiminin sorusundan çok rahat ve profesyonel bir şekilde kurtulmuş bu yüzden mutluydu içinden bu gerizekalı niye böyle sorular soruyor derken jimin hala ona garip bir şekilde bakıyordu yoongi bakmıyordu ama doğal olarak hissediyor ve rahatsızdı.
İkisi yanlışıkla göz göze gelmişti jimin bir anda

Jimin:Tanıdık geliyorsun...

Jimin:Babanın ismi ne??

Yoongi:Neden sordun.

Jimin:hiçç merak ettim soramaz mıyım?

Yoongi:soramazsın

Jimin:tm

Salak mıdır nedir diye fısıldadı

Jimin:ne dedin canım?

Yoongi:canım derken.

Jimin:Lafın gelişi ortam yumuşasın diye.

"Yoongi gülümser"ilk defa değildi ama dişleri ortaya çıktı çok güzel gülümsemesi vardı. Gözleride onla birlikte gülüyordu. O karanlık yoongi'nin güzel gülümsemesi jiminide içten gülümsetdi.

Yoongide jiminin gözlerine baktı parlak kahverengi gözleri toprak gibiydi göm beni dememek saygısızlık olurdu. Kocaman gözleri o gerçek gülüşünü ortaya koyunca küçülmüştü.Yoongi jiminin sert biri gibi olduğunu düşünürken böyle biriyle karşılaştı.

Yoongi:burası burda ben iniyim.

Jimin: görüşürüz o zaman

Yoongi:Aynen aynen hıhı

Yoongi tam inerken jimin kolunu tutar.

Jimin: teşekkür ederim bizim yüzümüzden kıyafetin kirlendi. Sana yenisini alırım.

Yoongi:sorun değil bir daha giymeyecegim zaten.

Dedi ve arkasına bakmadan içer girdi asansörün aynasında diz kapaklarının hep çamur olduğunu görmüştü. Kimseye görünmeden içeri girdiği için mutluydu.

Taehyung sanki zilin çalmasını bekliyormuş gibi o daha zile basmadan kapıyı açmıştı.

Tae:Nerde kaldın yoongi kaç saattir bekliyorum şurda.

Yoongi:araba bozuldu ben napıyım.

Tae:ne onun arabasına mı bindin?

Yoongi:evet niye?

Tae:ne yaptınız ne konuştunuz ortak oldunuz mu neden seninle ortak olmak istemiş, ne zaman başlıyoruz çalışmaya, maaşım ne kadar olucak?

Yoongi:iyimisin dur lan bi, ortak olduk. Neden olmak istiyormuş, zekiyim diye bahaneye bak. Maaşını daha bilmiyorum. Yarın başlarız herhalde.

Tae:Evetttt sonundaa...

Yoongi:çok yorgunum gidip bi üstümü değiştiricem

Tae:sormayı unuttum üstün niye kirlenmiş

Yoongi:sormaa

Tae:peki ama halılara basmadan git!

Taehyungu dinleyip halılara basmıştı onu sinir etmek hoşuna gidiyordu.
Ama şuan düşünmek istediği onun azarlaması değildi jiminin yoonginin eski sevgilisi olmasıydı.

Duştan çıkıp üstüne rastgele bir şeyler giymişti ıslak saçlarıyla başını yastığa koymuştu.
Eline telefonu sonunda almış sosyal medyada jimini Stalklamak için yatağa iyice yerleşmişti.

Bildirim yerinde hiç beklemediği bir şekilde +99 yazıyordu.

Yoongi:bu da ne böyle?
Bir kac hesap onun hesabını bir gönderiye etiketlemişti bildirime tıklamadan tae'nin yanına gitti

Yoongi:Tae hemen şuna bak neler oluyor?

Diye telefonun ekranını göstermişti taede bi anda bilgisayardaki fotoğrafa bakıyordu.

Tae:Jiminle sevgilimisiniz?

Yoongi:Ne

Tae:Neden bana söylemedin?

Tae yoongiye bilgisayarın ekranını gösterip

Tae:bu ne

Jiminle sevgilisi çok yakışıyorlar bence sizce?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jiminle sevgilisi çok yakışıyorlar bence sizce?

Yorumlar;

Arkadaşlar çocuğun hesabı @agustd

@abcdefg bu çocuk şuana kadar nasıl ünlü olmadı??

Kısa oldu diğer bölümler falan ama sizi sıkmak istemedimm... İyi okumalarr

SHAWTYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin