Başlangıç konuşması yapmıyorum...
İyi okumalar
8.Bölüm(Yeni Başlangıç)
Yoongi'nin ailesinin durumları iyi değildi evet ama yoongi kendini ve kardeşini kurtaracaktı babası onun doktor,polis olmasını istiyordu ama yoongi kendine ait herkesin tanıyacağı birşeyler yapmak istiyordu. Rapper olmak mı? Olacaktı hayatının şu anına kadar kimse yanında yoktu bundan sonrada tek başına ilerleyebilirdi.
Yoonginin son kez ağladığı zamandı bu ne yapsa babası, "seninle gurur duyuyorum." demedi...Yoongi kaç gündür uğraştığı saatlerce yazıp okumaya çalıştığı ve başardığı birşeyi babası'nın sevmedim demesiyle o kadar uğraşım emek boşa gitti kardeşi Yoongi'nin agladığını görüp yanına gitti.
Geum:iyimisin?
Yoongi:evet
Geum:izin vermedimi?
Yoongi:kağıdı parçaladı görmüyor musun??
Geum:üzgünüm ama izin vermediyse bu rap'i tekrar yazmalısın ve gidip gizlice çıkış yapıcaksın tamam mı?
Yoongi:nasıl bu kadar eminsin belki gerçekten güzel değildi onlarda sevmezlerse.
Geum:sence kötü olsa güzel olmuş der miyim?
Yoongi:evet
Geum:sus
Yoongi:tamam
Geum:geri yazacaksın tamam mı?
Sen yazarken bende kagıtları toplamak için poşet getireyim..Yoongi:tamamm
Yoongi iyi bir rapper olacaktı ama hala kendinden umudu yoktu yazabilir ama söyleye bilirmi hiç sanmıyordu.
Ama denemekten zarar gelmezdi.Saatlerce uğraştı yazı yazmaktan yorulmuştu ilk defa pes etmek istiyordu. Ama daha da hırs yaptı hem kardeşi için hemde babasını pişman etmek için birde terk eden sevgilisi jimin'in her zaman yanında olması gerekiyordu. Jiminden nefret etmiyordu kendi geleceği için bunu yapması gerekiyordu.
O kadar çok odaklanmış ki gelen bildirim sesiyle irkilir mesaj tae'den di...Tae:
Jimin bizim grupta değilmiş cıkış yapan kişi geri gitmiş. Yani 2 kişi daha gerekiyor jimin'in hangi gruba cıkış yaptığını ögrendinmi?Yoongi:
Hayır öğrenemedim nereye gitmiş olabilir ki?Tae:
Hiçbir fikrim yok bulursam direkt sana yazarım.Jimin nereye gitmiş olabilirki tekrar arasam acarmı? Acaba çok merak ediyorum onu...
Dışarıdan bir ses duyar çok takmaz babam veya geum'dur diye söylenirken yan odadan birşey düşer
"ANANI S- "
"Kim var orda?"
Eline birşey alır ve o odaya yavaşca geçer pencere sonuna kadar açık biraz korkmuştu ama belli etmemeye çalıştı yani sonuçta eve giren biri korktuğunu fark etseydi durmazdı. Gidip pencereyi kapattı ve odadan dışarı cıkarken yerde bir zarf buldu
"Nedir benim bu zarflardan çektiğim."
Zarfın içini acıp iç çeker ve okumaya başlar.
"Anlamıştım zaten beni bıçaklata'nın kim olduğunu."
O an biraz başı dönmüştü
"Aklıma geldikce ağrıyor ya."
Geri odasına gider ve tekrar birşeyler yazmaya devam eder. Bir süre sonra bir mesaj daha gelir. Birazdan bakarım deyip yazmaya devam eder uykusu gelmiş gözleri, yavaş yavaş kapanıyordu ve masanın, üzerinde uyuya kalır.
Geum 2 kere zile basar ama yoongi uyuduğu için duymaz ama neyseki yanında anahtar vardı içeri girer.
Geum:yoongi evdemisin?
Bağırırken yoongi derin bir uyku çekiyordu..:)
Geum yoonginin odasının kapısını açık görür hırsız var diye düşünürken içeri dalar ama uyuyan yoongi'yi görür.
Üstünü örtmek için birşey getirmeye gider.
Getirip üstünü tam örteceği sıra tişörtünde kan görür yeri damlayan kan sesi fazlasıyla ürperticiydi....
Hastane odasında yoonginin çıkmasını beklerken doktor çıkıp gülümseyerek mutlu haber vermişti.
×:sorun yok sadece daha önceki yarası açılmış biraz kan kaybetmiş hareket etmezse iyileşir.
Geum'un dişleri kukaklarındaydı bu haber yeterince rahatlamıştı onu
Bölüm sonu kısa oldu...
Aklımdan yeni fici var bian önce final yapmak istiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SHAWTY
FanfictionSuga:jiminin gözlerine bakarsanız aşık olursunuz Jimin:Suga hyung neden gözlerime bakmıyorsun