Kaderimi Ben Yazdım

106 18 70
                                    

Evet kaos olsun diye diğer ficlere benzedi namjin bölüm veya diğer bölüm olur
İyi okumalar...

6.Bölüm(Kaderimi Ben Yazdım)

Tae telefona bakarak ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Yoongi anlamıştı anlamamak istiyordu...

Yoongi onun olabileceğini düşünmüştü ilk gördüğünde ama olmaz diye geçiştirdi.

Yoongi ona ilkokul'dan ortaokul sonuna kadar platonik aşıktı 8 yıllık platonik aşkından sonra unuttu nefret etti ondan yoongi onun her şeyini bilirken o yoonginin ismini bile bilmiyordu...

Tae:neler oluyor anlatırmısın?

Yoongi telefonunu almadan odasına gitmişti. Bilgisayarını aldı ve birşeyler yazmaya başladı.

Tae:ne yazıyorsun?

Kapının çalmasıyla irkilen tae hızlıca kapıyı açtı ve karşısında bayadır görmediği J-hope ve namjoon'u görünce günün 2. Şokuyla namjoon ve hope içeri daldı.
Yoongi kim geldi diye bağırarak bilgisayarı kapattı.

Hope:biz geldik, yoongi.

Yoongi:oha çok değişmişsiniz.

Namjoon:sende, bu hal ne

Yoongi:yoo ben aynıyım

Namjoon:hala gıcıksın

Hope:sen niye konuşmuyorsun tae

Tae: 2 kere şok'a girince bi gittim geldim sıkıntı yok.

Hope:ne?

Yoongi ona dik dik bakarken elindeki, yoonginin telefonunu acıp babasının mesajlarını hope ve namjoon'a cevirir ikisi okurken ilk başta gülüyordular ama sonra bian ciddileştiler.

Namjoon:ondan mı bahsediyor?

Tae:kimden??

Hope:yok artıkk

Yoongi:kimseden bahsetmiyor sallamış ortaya birşey.

namjoon:jiminle ortak mısınız bide?

Tae:lan soruma cevap verinn

Hope:ilkokuldan liseye kadar sevdiği çocuk varya o şuan ortak olduğunuz kişi

Tae:Park Jimin mi? Niye söylemedin yoongii.

Namjoon:şimdi ortaksınız da

Hope:kader'e bak bee

Namjoon:film bildiğin bi ara senden kurtulmak için kızlardan hoşlanıyorum demişti.

Yoongi:ne? Ben ona hiç itiraf etmedim ki.

Namjoon:bi arkadaşım senden hoşlanıyor demiştim ona oda böyle demişti ismini vermedim tabiiki de.

Yoongi: tae bende seni söylerim

Tae:hyung bi daha yapmam nolur.

SHAWTYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin