Kazanmak

69 13 38
                                    

Yine tarih değiştiriyorumm salı perşembe olucak çok yorgunum bu sıralar
İyi okumalar

9.bölüm(Kazanmak)

Yoongi ölmeyecekti herkes biliyordu mutsuz son olamazdı.

Bunun sebebi annesiydi.
Annesi yoongi'yi severdi ama babasını daha çok severdi.
Kavga ettiklerinde yoongi;

"Babamdan nefret ediyorum bizi rahat bırakmıyor nasıl hala onu seviyorsun?"

Bu sözü annesini sinirlendirdi yoongi sadece bunu söylememişti ama bir anne'nin çocuğunu bıçaklaması ayrı bir dertti...

Geum başlarına bir dert daha açılmadan burdan gitmek istiyordu. Bu pek mümkün olmayacak gibi görünüyordu.

Annesinin kapının önüne diktiği bir korumaya sinirlendi.

Geum sinirlerini tutamayıp adamın suratına bi yumruk attı.
Bu ailede tek ikisi kalmıştı ve geum tek kalamazdı zaten en başından beri sadece ikisi vardı eğer yoongi ölürse geumda psikolojik bir şekilde ölebilirdi.

Bu onun için kolaydı...

...:ne yaptığını sanıyorsun?

Geum:abimin intikamını alıyorum.

Bi yumruk daha attı ve yere düşmesini sağladı üstüne cıkıp iyice dövdükten güvenlik görevlisinin gelmesiyle sona erdi heryeri kanlar içindeydi...

Geum:karşılığını aldın tam sayılmaz hala yaşıyorsun ona şükür et

...:daha işim bitmedi göreceksiniz 

Geum:bu sefer ölmek istiyorsun sanırım. Defol git!

Bir yere oturmuş sinirli bir şekilde yoongi'nin çıkmasını bekliyordu.
Bian ağlamaya başladı, kafasını dizinin üstüne koymuş ağlıyordu tam önünden tae'nin geldiğini görüp hemen gözyaşlarını sildi ama gözleri kıpkırmızı fark edilmeyecek gibi değildi.

Tae:neden ağlıyorsun yoongi iyimi?

Geum:değil

Tae:sorun ne? Yardım edebilirim belki.

Geum:sanmıyorum

Tae:pekii

Doktorun dışarı cıkmasıyla ayağı kalkan geum hemen soru sormaya başlar...

Geum:yoongi iyimi?

Yong-joo:evet sayemde

Geum:siz kimsiniz?

Yong-joo:yakında öğrenirsiniz yoongi'yi oda'ya alacağız odaya aldığımız da görebilirsiniz şimdi müsaadenizle.

Yoongi odaya geçtiğinde tae ve geum ona bakıyordu.

Geum:tae biraz konuşalımmı?

Tae:olur

Geum:senden birşey isteyeceğim

Tae:her zaman yanınızdayım söyleyebilirsin

Geum:yoongi rapper olmak istiyor hatta yazdı elinden birşey gelmez mi?

Tae:ne yoongi bunda da becerikli deme bana, hiç düşünmezdim neyse. Yapabileceğim tek şey onu seçmelere alabilmek geçmesi kendi ellerinde.

Geum:cidden mi? Teşekkür ederim onun adınada teşekkür ediyorum...

Tae:o küçüklük arkadaşlarımdan biri zarar görmesini bende istemem tabiiki zarar verenlerede zarar veririm şahsen verdim bile

Geum:sende mi dövdün?

Tae:yok ben kavga etmekte iyi değilim şahsen hem sen baya bi dövmüşsün bana gerek kalmadı.

Geum:ne yaptın peki

Tae:si-

Yoonginin uyanmasıyla sözü yarım kalan tae ve yoonginin yanına koşan Geum

Geum:yoongi iyimisin?

Yoongi:ne oluyor?

Tae:geberiyordun az daha.

Gözlerini devirir ve ikiside güler

Tae:uyanır uyanmaz agresif oldun.

Yoongi:insan bi iyimisin diye sorar geberiyordun ne.

Geum:tamam tamam susun artık

Tae:kahve almaya gidiyorum ister misiniz?

Yoongi:sen kendi parayla alacaksan niye olmasın.

Tae:beleşci

Yoongi:susta kahvemi getir köle

Tae:zorbalık uyguluyorsun bildiğin.

Yoongi:tamam şaka şaka ben istemiyorum.

Tae:heh aferin, geum sen?

Geum:bana fark etmez

Tae:tamam...

Tae dışarı çıkar çıkmaz telefonunu cıkartır ve birini arar birşeyler konuşup hemen kapatır. Kahvelerini alıp hızlıca hastaneye geri döner.

Tae:ben geldim yoongi istemesen bile sanada aldım.

Yoongi:teşekkür ederim

Tae:kafasını bir yere mi çarptı?

Geum:hayır

Tae:neyse Yoongi sana iyi bir haberim var

Yoongi:ne param mı oldu?

Tae:yokta olabilir ama bizim grup için bir kişi arıyorlardı ve seçmelere sende katılabilirsin artık gerisi sende.

Yoongi:ne şaka öldüm mü ben?

Geum:yok yaşıyorsun...

Bir süre güldüler, yoongi hastaneden cıktı babası ve annesinin onları bulamayacağı biryere taşındılar 1 ay geçti seçmeler günü geldi.

Tae:Yoongi sakin ol heycan yapmana gerek yok.

Yoongi:e zaten

Tae:heyecandan birazdan uçacakmış gibi görünüyorsunda.

Yoongi:bunu yapamayacağım sanırım.

Tae:yapamazsan bile üzülme birşey kaybetmezsin. Pes etme pes edersen her şeyi kaybedersin.

Yoongi'nin sırası gelir girmemek için tae'ya söylenir ama her şekilde girer...

Tae dışarıda bekler oda onun kadar heyecanlıydı.
Yapacağına inanıyordu bu 1 ay içerisinde onu çalıştırdı hiç ses eğitimi almamasına rağmen sesi güzeldi.

Yoongi garip bir şekilde dışarı çıkar tae bu duygu mutluluk duygusumu üzüntümü anlamaz.

Tae:ne oldu geçtinmi?

Yoongi:Evett geçtim

Baya düşünürken zorlandım bu bölüm olmadı gibi...
Bu bölüm jiminle alakalı hiçbirşey yoktu ama diğer bölüm olucakk

Bu bölüm jiminle alakalı hiçbirşey yoktu ama diğer bölüm olucakk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
SHAWTYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin