Yakınlaşma

132 22 20
                                    

Koyduğum fotoğrafları sarı saclı jimin ve siyah saclı yoongi olarak hayal edin,uygun fotoğraf bulmak zor hemde çook zor...
İyi okumalarrr

4.Bölüm(Yakınlaşma)

@th3._.sumin

sumin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

336.897 beğenme

Th3._.sumin:Jimin ve sevgilisi çok yakışıyorlar bence sizce?

Yorumlar;

@The._.gyz çocuğun hesabı @agustd alın lazım olur.

@YoonMin çok yakışıyorlar bencede hatta ismi yoongi direk fan actım aqdkencleçxm

@mmhlaraBöyle kişiler niye benim karşıma hiç cıkmıyor.....

Daha fazlasını gör

Yoongi:ne alaka şimdi bi bakıştık diye.

Tae:içine düşmüşsün resmen hem bana niye söylemedin sevgili olduğunuzu.

Yoongi:değiliz çünkü

Tae:bu ne lan o zaman.

Yoongi:bilmiyorum inan hiç bi bilgim yok?

Tae: inandım tamam...

Yoongi:artık uyumak istiyorum yarın gider konuşuruz.

Tae:daha saat çok erken amaa.

Yoongi:uykum var.

Kendini yatağa attı. Düşünmeye başladı jimin onun eski sevgilisiydi ama onu hatırlamıyordu. O aklından birini yumruklamayı düşüyorsa kesinlikle yapardı. Bunları düşünürken uykuya dalmıştı.

Jimin ise aksine onun için uyku diye bişey yoktu,hep çalışıyordu yayılan fotoğraflarından haberi bile yoktu.
Bazen arada sırada çok yorulur kitaplarının arasında uyuya kalırdı.

Jiminin aslında birine ihtiyacı vardı babasını özlediğinde sarılıp uyuyabilecek veya aglayacak birine onu isteyecek o kadar kişi vardı ama o böyle birisini arıyordu.

Sabah olduğunda Yoongi yattığı yerden dönmesiyle yere düşmesi çıkardığı o sesle tae'nin gelmesi saniyeler sürmüştü.

Resmen yerde tavanı izlerken kalkmaya bile erinip orda uykusuna devam etmek istemişti.

Tae yoonginin kolunu tutup cekmeye çalıştı ama bi santim bile kıpırdamadı...

Tae:kalk yatağa yat bariii

Yoongi:yok

Tae:KALK DEDİM!

Yoongi:off ya kalktım al

Tae:aferin adam ol betonu kırmışsın resmen

Yoongi:abartma drama king

Tae:sus

SHAWTYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin