5.bölüm (Yeni Başlıyoruz)
Garip bir şekilde şuan hissettiği duyguları daha öncede hissetmişti ne olduğu hakkında bir bilgisi yoktu ama güzel bir duyguydu.
Jimin:hadi benim odama gidelim burda zaman kaybetmeyelim değilmi?
Yoongi: olabilir
İkisi önden hızlı bir şekilde yürürken jk ve tae arkalarından onları dövecekmiş gibi bakıyorlardı tae jk'ye baktı
Tae:bunlar sevgilimi?
Jk:NE ne alaka?
Tae:haberiniz yok sanırım.
Jk:açık konuş lütfen.
Tae:tabi insan asosyal olunca,kibar olmana gerek yok o kadar kibarsın ki saygısızlık olarak algılıyorum artık.
Jk:asosyal değilim gece gündüz calışınca sosyal olamıyorum sizin aksinize,kibar olmazsam işler farklı sonuçlar alabiliyor maalesef.
Tae:neyse uzatmıyorum İnstagramı açıp arama yerine Yoonmin yazarsanız ne dediğimi anlayabilirsiniz.
Yoonginin yanına hızlı adımlarla ilerlemişti jk telefonunu açıp İnstagram'a girdi, arama yerine Yoonmin yazdı karşısına ilk çıkan etikete tıkladı. Yoongi ve Jiminin birlikte olduğunu iddia eden postu gördü o anki şokla olduğu yerde durdu.
Dışından kısık bir sesle...Jk:sevgilisi olsa söylerdi bana herhalde,yani söylerdi demi.
Jimin arkasını dönüp...
Jimin:hadi jk hızlı ol biraz.
Jk:jimin bi gelsene.
Jimin:yine ne oldu?
Jk:şuna bi bak.
Ekranı jimine çevirir...
Jimin:bu ne??
Jk:sana sormak lazım onunla sevgilimisiniz? ne zamandır, ne zaman bana söyleyecektin, o yüzdenmi onla ortak olmak istedin??
Jimin:lan bi dur ilk defa dün gördüm sevgili değiliz. Neden onla ortak olduğumu biliyorsun. Hem öyle biriyle sevgili olmam.
Jk:neyse sonra konuşacağız bu konuyu bizi bekliyorlar hadi gidelim.
Jimin:tamam onların haberi varmı?
Jk:Evet şurdaki şahıs söyledi hatta.
Jimin:ne
Jk:boşver
Tae:çok şükür geldiniz ne oldu şok falan mı geçirdiniz, asosyal asistanınızla?
Jk:yok hallatmek için bir çözüm arıyorduk.
Tae:binlerce kişi gördükten sonra halletmen bi işe yararmı? sanmıyorum.
Jk:şimdiden pes edemeyiz değilmi eskiden yaptığın gibi artık pes etmiyorsun sanıyordum.
Tae:hala aynısın 2. Kez tanıştığımda ilk defa tanışıyoruz gibi davranmak zor olmadı senin için sanırım ben tanımadın diye bozuntuya vermedim her zaman ki gibi.
Jimin ve yoongi hiç birşey anlamadan Birbirlerine bakıyorlardı.
Jk:hala egolusun ve ukalasın.
Jimin:bi durun artık ne oluyor? biri anlatsın lütfen.
Yoongi:ben anladım sanırım neyse uzatmayalım imzalamam gereken ne varsa verin imzalıyıp gidelim tae tamam mı?
Tae:tamam burda durmak istemiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SHAWTY
FanfictionSuga:jiminin gözlerine bakarsanız aşık olursunuz Jimin:Suga hyung neden gözlerime bakmıyorsun