Izzy Johanson vagyok, 2 és fél éve hirtelen berobbanó, híres színésznő. Ha nem hallottál még rólam, elmondom, hogy a debütáló szerepeim az Outer Banksben és az Uncharted nevű filmben voltak és azóta is híres filmek forgatásaira kapok meghívást. Ezen a héten kezdődik például az új bosszúállók film forgatása, ahol ismét Tommal fogok egy filmben játszani. A több mint egy éves forgatás alatt elég jól összebarátkoztunk, így alig várom, hogy ismét együtt dolgozzunk. Nálunk nem nagyon számított a korkülönbség, hisz Tom általában még nálam is gyerekesebb, persze jó értelemben. Tom most 26 éves én pedig 22, de most nem ő és nem is én leszek a legfiatalabb a forgatáson, hisz a Marvel új bosszúállókat toboroz, ami minden rajongóban nagy érdeklődést keltett. Ma egy díjkiosztóra megyek, így már készülődök is egy sminkes csapattal és pár stylisttal az eseményre, ami úgy egy óra múlva fog kezdődni. Általában nem szoktam sminkelni egyáltalán, ugyanis hiszek abban, hogy a természetesség a legszebb és csak úgy találkozhatsz olyannal, aki nem a kinézetedért kedvel, ha nem takarod el az arcod. Lelkes hirdetője vagyok emellett a szeresd magad elvnek és, hogy mindenkinek előbb magát kell elfogadnia, ahhoz hogy utána a többiek is el tudják. Én is mindig magabiztosnak és boldognak mutatom magam, hiszen úgy érzem, hogy ezt kell sugároznom, de én is ember vagyok. Szoktam szomorú lenni, vagy van olyan, hogy félek egy-egy helyzettől akár előre is, de általában tényleg boldog vagyok. 19 évesen elköltöztem otthonról egy albérletbe, amit csak épphogy tudtam kifizetni, de az évek alatt olyan álmot éltem meg, amit sosem gondoltam volna, hogy valóság lesz. Tavaly átköltöztem az első házamba és azóta is boldogan tartom benne a rendet és gyakran hívok át vendégeket is. Kicsit hullámos, szőke hajam van, vékony és közép magas testalkatom, pontosítva 165 cm és 50 kg. Visszatérve a mai napomhoz, a lányok most fejezték be a sminkem, így a ruha következett.
-Úristen csajok ez nagyon király lett! -néztem meg magam a tükörben, miközben páran a ruhámat vették elő. A lányok nagyon jó fejek, akikkel dolgozom, legtöbbjük sokszor nálam is alszanak egy filmes este után, amiket már szinte szokásként tartunk néhány nagyobb siker után.
-Ugye? Szerintem is cool! -mondta Alexa, miközben magamra húztam a ruhát.
-Gyönyörű vagy! -bíztatott mosolyogva Hannah is.
-Nagyon köszönöm! -néztem végig rajtuk mosolyogva, mikor berontott a managerem, David.
-Na jó csajszi, sietnünk kell!
-Mi? Azt hittem még van egy csomó időnk... -értetlenkedtem, de közben rohantam is David után, nehogy elvesszek valahol. Megcsörrent a telefonom, ami azt jelentette, hogy valaki ismerős üzent. Ezeknek mindig nagyon örülök, szóval gyorsan fel is kaptam a telefonom, majd mosolyogva olvastam el Tom üzenetét és válaszoltam is vissza.
-Nem tudunk gyorsan egy kitérőt tenni? -szóltam oda a Jacknek, a sofőrnek, hisz valamiért ilyen díjátadóra még olyan is kell.
-Egy kicsi belefér, ha a gázba taposok. Hová vihetem? -kacsintott egyet, mire felnevettem, és hosszú köszönet mondások közepette, bediktáltam a címet.
10 perc múlva megérkeztünk Tom házához, ahol már ott várakozott ő egy elegáns zakóban és Zendaya is egy csodás ruhában. Tom írt, hogy nem akarnak még feltűnően ketten megjelenni, de együtt szeretnének menni, szóval mit szólnék hozzá, ha hárman mennénk. Én természetesen azonnal belementem, hiszen a mellett, hogy Tommal kábé legjobb barátok vagyunk, Zendayával is elég jól kijöttem és szívesen segítettem nekik. Ők gyorsan bepattantak mellém, majd Jack ismét a gázba taposott.
-De jól nézel kii! -néztem Zendayára felpörögve.
-Te is csodaszép vagy! -mosolygott rám.
-És én? -nézett kettőnkre Tom, mire mi összenéztünk Zendayéval és elnevettük magunkat.
YOU ARE READING
A Sztárpár (Niall Horan Ff)
RomanceIzzy Johanson egy pár éve befutott színésznő, aki bátran hirdeti mindenkinek, hogy gyönyörű úgy ahogy van. Éppen egy díjátadóra készül. Niall Horan egy rutinos POP énekes, aki szintén az átadóra indul. A két fiatal útja szószerint keresztezi egymá...