Negyed óra alatt értünk oda a helyszínre. Ahogy beléptünk, már pia szag volt mindenhol és világhírű művészek ittak liter számban. Úgy tűnt, éppen játszani kezdenek, így mi is arrafelé vettük az irányt.
-Nagyon köszi, hogy elhoztál! -néztem Harryre, mielőtt csatlakoztunk a többiekhez.
-Nincs mit! De tényleg nincs! -kacsintott egyet, majd beültünk a többiek közé. Már Niall is javában bulizott.
Egy kört alkottunk a földön ülve. Ott volt ugye Harry és Niall, meg Zendaya és Tom. Rajtunk kívül még ott volt Luke a 5SOS-ból, Noah Schnapp és Millie a stranger thingsből, Pugh a fekete özvegyből és Rudy, akivel forgatok. Mi így 10-en ültünk és először üvegezni kezdtünk, miközben pár méternyire mindenki táncolt vagy ivott. Mindenki azért szerette ezeket a partikat, mert itt mindenki híres volt, így nem kellett úgy éreznünk, hogy nem tartozunk ide, vagy néztek ránk máshogyan az emberek. Igazából nem nagyon ismertük egymást, csak éppen annyira, hogy jól érezzük magunkat együtt. Itt végre el tudjuk engedni magunkat.
-Akkor menjünk körbe. Harry kezdj te! -mondta Pugh. Harry pörgetett is és az üveg Zendayán állt meg. Zendaya Tomra nézett, aki csak bólintott egyet felé, majd behunyta a szemét. Harry gyorsan odahajolt a lányhoz, majd megcsókolta. Zendaya viszonozta a dolgot, majd visszahúzódtak és vége is lett. Tom kinyitotta a szemét és reakciók nélkül mentünk is tovább. Harry után Rudy pörgetett, akinek az üvege Pugh-on állt meg. Mivel egymás mellett ültek, egy picit közelebb hajoltak egymáshoz, majd egy nyelves csókkal ajándékozták meg egymást. Mi mindannyian füttyögni kezdtünk, majd nevetésben törtünk ki. Pugh Millie-t pörgette, így ők is lekapták egymást. Ezek után Noah jött. Ő Niallt pörgette, amit nagy röhögő görcsök követtek. Ők is smároltak egyet, majd mosolyogva tovább mentünk. Luke jött, aki engem kapott. Mi is egymás mellett ültünk, így odahajolt hozzám, majd arcomhoz téve kezét, csókott nyomott számra, de kezétől a többiek nem láttak semmit. Mikor elváltunk, hálásan néztem rá. Ő tudja szerintem, hogy hogyan állok ezekhez a dolgokhoz. Én pörgettem következőnek és Noaht kaptam. Odasétáltam hozzá, majd simán megcsókoltam és mintha semmi nem történt volna, visszamentem a helyemre. Ez olyan színpadi csók volt, ha már színész vagyok. Utánam Millie jött, aki először magát, majd Harryt pörgette. Harry kicsit óvatos volt, hiszen ő 10 évvel idősebb a lánynál, de Millie-t nem zavarta a dolog, egy nyelvest adott Harrynek. Én vigyorogva és meglepetten néztem Harryre, miután végeztek. Ő csak felnevetett, nem tudott reagálni. Tom következett, aki szintén Harrynél kötött ki. Ők elviccelték az egészet, Tom ráugrott Harryre, aki meg Tom hátát kezdte simogatni, így nem tudta megtartani magát, tehát eldőltek. Közben megcsókolták egymást, mi meg fulladoztunk a nevetéstől, ahogyan ők is. Zendaya jött, aki Luke-ot pörgette. A lány nyelvvel csókolta meg Luke-ot, majd kinyújtotta a nyelvét Tomra, aki először elnevette magát, majd megcsókolta Zendayát. Nagyon összeillenek ők ketten. Utoljára Niall jött, aki Harryt pörgette. Ők felnevettek.
-De rég találkoztunk haver! -tárta ki karját Niall Harry felé, majd nyomott szájára egy csókot és ezzel le is zárult a játék.
-Jó akkor most a kövi játék jön! -szólalt meg Millie- Itt van 3 üveg vodka. Akinek eszébe jut valami, az mond egy állítást és akire igaz, az iszik egy felest ilyen egyszer használatosból. Akinek kevesebb használt felespohara van a végén, az nyer. Na? -természetesen mind belementünk. Próbáltunk kialakítani egy felejthetetlen estét, főleg, hogy ilyen jó közösség jött most össze.
-Én kezdek! -kezdte Millie- Nem vagyok szűz! -mondta az első állítást. Mindenki ivott egyet, kivéve Noah és én. Amikor észrevett, elismerően tekintett rám, majd ököl pacsiztunk egyet.
-Nekem van egy! -kezdte Pugh- Szerepeltem már filmben. -mondta, mire mind ittunk, csak Niall és Luke nem. Most ők pacsiztak össze.
-25 év alatt vagyok. -mondta Tom, mire én, Rudy, Millie és Noah ittunk. Rudy szólalt meg kövinek.
-Már megcsókoltam Izzyt. És menjünk most egymás után, mert a magyarázatokra is kíváncsi vagyok! -kacsintott, majd ivott egy felest. Mindenki kikerekedett szemmel nézett ránk.
-Nem kéne tudnotok, de mindjárt kijön a közös filmünk és abban kellett smárolnunk. -vonom meg a vállam. Noah is ivott, hisz az előző játéknál kellett megcsókolnom. Aztán Luke is így tett. Millie passzolt, ő nem csókolt meg, de Pugh ivott.
-Egy másik buliban üvegeztünk! -vontam meg a vállam magyarázatképpen. Utána Zendaya következett, aki szintén ivott. Megdermedve néztek ránk az emberek.
-Egyszer voltunk ketten bulizni és valaki rányomult Zendayára, ezért elhitettük vele, hogy egy pár vagyunk. -nevettem fel, miközben visszaemlékeztem arra az estére. Niall nem ivott nyilván, aztán Tom megint igen.
-Uncharted! -mondtuk egyszerre, mire a többiek csak bólintottak. Végül Harry jött, akinek muszáj volt innia. Niall félrenyelt valamit, mikor meglátta Harrynél a felest.
-Ti meg mikor? -kérdezte Tom értetlenül.
-Azt már elfelejtettük... -legyintettem. Egy rövid csönd után folytattuk is a játékot.A buli végén Tom és Zendaya együtt mentek Tomhoz, így nem akartam zavarni. Kifelé veszekedést hallottam meg.
-Komolyan megcsókoltad miután mondtam, hogy megadtam neki a számom? -a hang Niallhez tartozott és már majdnem kiabálásnak hatott.
-Bocs haver, nem gondolkodtam. De megegyeztünk, hogy barátok leszünk, ne aggódj! Nem állok az utadba!
-Nincs gond Harry, én sajnálom, hogy kiborultam, csak.. nem is tudom... -mondta Niall, mikor odasétáltam hozzájuk.
-Sziasztok fiúk! Szívességet szeretnék kérni..
-Mizu? -kérdezte Harry.
-Nem tud valamelyikőtök hazadobni?
-Megint itthagytak? -nézett rám Harry- De, nagyon szívesen el.. -harapta el a mondatot, majd máshogyan folytatta.
-Niall szerintem szívesen hazavisz! -mondta mosolyogva.
-Persze, mehetünk is, gyere! -mondta, miközben még intett egyet Harrynek.
Beltünk a kocsiba, majd elmondtam a lakcímem a sofőrnek és elindultunk.
-Köszi mégegyszer! -néztem Niallre.
-Semmiség! -mosolygott rám.
-Niall.. hallottam, hogy Harryvel mit beszéltetek és... tényleg.. egy nagyon fura pillanatunk volt akkor, de már túl vagyunk rajta és csak barátok vagyunk. -erősítettem meg Harry szavait.
-Tudom Izzy, hiszek nektek, csak hirtelen ért a dolog, ennyi az egész.
Hirtelen csörögni kezdett Niall telefonján egy emlékeztető, miszerint 2 nap múlva be kell mennie valamilyen stúdióba. Amikor észrevette, hogy elolvasom, megmagyarázta a dolgot.
-Dolgoznom kell az új albumon. Ha szeretnél jönni, boldog lennék, ha elkísérnél. Semmi extra, csak ötletelés az egész, meg feléneklés, ha jó napom van. -vonta meg a vállát.
-Szívesen megyek, aznap úgysincs semmilyen dolgom. Egyébként arra gondoltam, hogy eljöhetnél megnézni holnap a forgatást... ha már úgy is tudsz róla. -mosolyogtam rá- A héten ezen a két napon kívül egész nap forgatunk, szóval alig leszek elérhető. Holnap csak 1-2 óra az egész.
-Akkor ott találkozunk, utána pedig elviszlek vacsorázni. Mit szólsz hozzá? -mosolygott rám sármosan, amitől valószínűleg elpirulhattam.
-Az nagyon jó lenne, de csak ha neked nincsen más dolgod. -mosolyogtam rá.
-Holnap szabad vagyok! -mondta, miközben megállt a kocsi a házam előtt.
-Akkor holnap délután négykor találkozunk és majd megírom a helyszínt. -búcsúzkodtam gyorsan. Mielőtt kiszálltam a kocsiból, visszanéztem a mosolygós fiúra. Mikor észrevette, hogy visszanéztem, fürkészve nézett rám. Én közelebb hajoltam hozzá, majd egy puszit nyomtam az arcára és gyorsan kipattantam a kocsiból.
-Köszönöm Niall az egész napot! -intettem egyet neki, majd bementem a házba. Lepakoltam a cuccaimat, lefürödtem, majd azonnal bedőltem az ágyba.
YOU ARE READING
A Sztárpár (Niall Horan Ff)
RomanceIzzy Johanson egy pár éve befutott színésznő, aki bátran hirdeti mindenkinek, hogy gyönyörű úgy ahogy van. Éppen egy díjátadóra készül. Niall Horan egy rutinos POP énekes, aki szintén az átadóra indul. A két fiatal útja szószerint keresztezi egymá...