Alakul

8 1 0
                                    

1 órakor keltem fel, így már nagyon éhes voltam. A konyhában készítettem egy kis rántott húst, majd rizzsel ettem meg. Fél óra alatt meg is ittam a reggeli kávémat és kicsit éberebbnek éreztem magam. Felvettem egy farmer shortot, ugyanis augusztus vége felé járunk, és egy kék-zöld felsőt húztam magamra, amin ez a felirat állt:
"Too late sunflower!"
Mondjuk, hogy én is belelátok valamit Harrybe és Louisba. A zöld conversemet készítettem ki mára, majd megírtam Niallnek a helyszínt, aki belájkolta azt szinte rögtön. Megnyitottam az instagramot, majd kiraktam egy új képet, mégpedig azt, amit Harryvel csináltunk. Megjelöltem a képen, így pár perc múlva már több száz ezer like volt rajta. Ahogy a kommenteket olvastam, ilyenekre találtam:

Haroldfan: Kedvenceim vagytok!

Xizzyx: Emberek!! ÚJ SHIPEM VAAN!

Senkivok: Újabb kirakat pár? Ez komoly H?

Én: Kérlek ne értsétek félre a képet, Harryvel tegnap találkoztunk először, barátok vagyunk!

Amikor bezártam az instát, ismét üzenetem érkezett, miszerint Harry tweetelt.

Új kedvenc idézetem van! @izzyjohanson

Ennyit írt ki összesen, de a kommentek azonnal ömleni kezdtek.

Haroldfan: Mi az H??

Styleslover: Ne kínozz minket Harry!

Én: "Hát az embereket jobban vonzzák a gonoszak nem igaz?"

harrystyles válaszolt a hozzászólásodra:
Téged is?😉

Én: Küzdök ellene!😁

Shipper09: Ezek itt mindjárt felfalják egymást!😍

Xizzyx: Emberek milyen idézetben említik a gonoszakat??

Mosolyogva zártam le a telefonom képernyőjét, mikor észrevettem, hogy lassan indulnom kell, mert már 3 óra van. Nialltől jött egy SMS-em hirtelen.

Niall: Felvegyelek?

Én: Légyszi!

Örültem, hogy megkérdezte, mert nem volt kedvem buszozni, a kocsim viszont Tomnál maradt még pár napja. Rudy is rámírt, hogy elvigyen-e, de mondtam, hogy már visz valaki. Ő erre küldött két perverzen mosolygó smiley-t amitől nevetnem kellett. Kopogtak az ajtón, mire odasétálva, kinyitottam azt.
-Te ilyen közel laksz? -kérdeztem összezavarodva, mikor Niallt pillantottam meg az ajtóban.
-Már félúton voltam, mikor rád írtam.. -vakargatta meg tarkóját zavarában, mire felnevettem.
-Kérsz egy pohár vizet vagy ilyesmi? -vettem fel a cipőm, majd a kezembe fogtam a táskámat.
-Nem köszi!
-Akkor mehetünk! -mondtam, majd kiléptünk az ajtón, én pedig bezártam.
Niall kinyitotta nekem a kocsi ajtaját, mire mosolyogva néztem fel rá. Ő is vigyorgott.
-Igazi úri ember! -nevettem, miközben beszálltam, ő pedig becsukva az ajtót, beült a volán mögé.
-Indulhatunk hölgyem? -vigyorgott rám.
-Igen uram, nekiállhatunk az útnak! -mondtam, majd végignéztem, ahogyan beindítja a kocsit. Az utat figyelte, de észre vette, hogy nézem.
-Van rajtam valami szokatlan? -sandított felém.
-Virágzóan jó napja lehet uram, csak úgy süt önből a boldogság! -kezdtem, de elegem lett ebből és simán folytattam- Na jó, nekem elegem lett ebből! -nevettem fel- Hogyhogy ilyen boldog vagy ma? -néztem felé.
-Egy titkos film forgatására megyek, ami tuti nagyot fog futni és megnézhetem, ahogy játszol! Ez nem elég indok? -mosolygott rám egy pillanatra.
-Hát nem is tudom.. -hajtottam le a fejem mosolyogva.
-Akkor talán a vacsora is közre játszik. -ettől a mondattól azonnal elvörösödtem, amit észre is vett, de nem szólt semmit, csak mosolygott.
-Látom te is Larry fan vagy! -nézett a pólómra.
-Tudsz valamit? -néztem rá érdeklődve.
-Nagyon bonyolultak azok ketten. Voltak együtt, szakítottak, aztán újra együtt és ezt úgy 50-szer.
-Most..? -faggattam tovább.
-Alakul. -mosolyodott el, mire mindent tudóan néztem ki az ablakon.
Gyorsan odaértünk a helyszínre. Belépve az épületbe, már mindenki ott volt.
-Ooo szia Niall! -intett neki Rudy, majd úgy nézett rám, mint aki mindent ért.
Én megforgattam a szemem, majd köszöntem még pár embernek az oldalamon. Pár perc múlva átöltöztünk aforgatásra és már el is kezdtük. Már nincsen sok jelenet hátra a filmből, de van még pár nehezebb rész. Niall leült egy székbe néhány színésztársammal és úgy nézett.
-És kamera.. 1, 2, 3.. tessék! -erre én berontottam egy ajtón, ami egy hálószobába vezetett. Zaklatottan és ijedten mászkáltam föl-le, miközben remegő kezeimmel csak babráltam. Nagy, szaggatott levegőket vettem, majd könnyezni kezdtem. A mű sírás mindig összejön nekem, már kiskoromban is csináltam. A könnyeim egymás után gördültek le arcomon, miközben felsírtam és lerogytam a földre. Remegő kezeimre néztem, majd a padlóra szorítottam őket és egyre szaporábban vettem a levegőt. Rudy, azaz a filmben Jack rontott be a szobába.
-Jól vagy Lex? -lépett közelebb hozzám, majd mellém guggolt. Én csak felnéztem rá és felmutattam remegő kezeim.
-N.. nem akarok meghalni! -sírtam fel ismét.
-Nem fogsz oké? Csak vegyél nagy levegőket! -fogta kezei közé az enyémeket. Én szaggatott levegővételeket csináltam. Becsuktam a szemem és kissé felemeltem a plafon felé a fejem, mire 3-4 könnycsepp lefolyt az arcomon. Rudy gyorsam magához ölelt, én pedig vállába fúrva a fejem, összeszorított szemmel még egy könnycseppet erőltettem.
-Minden rendben lesz! -suttogta.
-És kész! -kiáltotta a rendező, mire mosolyogva váltam el Rudytól.
-Ez jó volt! -néztem rá elismerően.
-Ja profik vagyunk! -csapott bele kezembe, majd megcsináltuk a közös pacsinkat. Felsegített a földről, miközben páran megtapsoltak minket. Niallre néztem, aki mosolyogva intett felém, én pedig vissza.
-Oké, ez mostmár jó lesz így, nagyon jó volt! Most jön az éretségi átadásos rész! -mondta a rendező, mire páran odaléptek hozzánk, hogy kövessük őket. Egy gyönyörű sötétkék ruhát vettem fel és zöld érettségi öltözéket, azzal a sapkával. Csatlakozott hozzám Tiffani Thiessen, vagyis a filmben Jennifer, mint az anyukám és visszasétálva egy kicsit arrébb, folytattuk a forgatást. Egy füves részen álltunk hárman és a háttérben jópár emberrel, akik csak beszélgettek meg ilyesmi. Ez a sok készülődés elég sok időt igényelt.
-És felvétel!
-Nem kérsz egy kis vizet drágám? -nézett rám Tiffani, mire én gyilkos pillantásokkal jutalmaztam, Rudy pedig elvigyorodott.
-Nem anya. -mondtam kissé mérgesen.
-Nem fognád meg sapkám drágám? -vigyorgott Rudy, Tiffanit utánozva, miközben kezembe nyomta a sapkáját és a haját kezdte igazgatni. Indulatosan fordultam vissza Tiffani felé, de éreztem, hogy a hajam neki vágódik Rudy arcának, mire gyorsan vissza fordultam és láttam, hogy Rudy a szemét dörzsölgeti.
-Jaj ne haragudj! -nevettem fel, mire ő is és még jópáran elnevették magukat.
-Elnézést mindenki! -kértem bocsánatot, miközben Rudy még mindig nevetett és nem tudta abbahagyni.
-Na jó, 10 perc szünet! -mondta valaki a háttérből, mire mi mosolyogva léptünk oda társainkhoz, majd ittunk egy kis vizet és beszélgetni kezdtünk. Láttam ahogy Niall felállt az egyik székből és rám mosolygott, mire elnézést kérve a többiektől, odamentem hozzá.
-Nagyon unatkozol? Bocsi, de azt hittem, rövidebb lesz. Még van ez a jelenet és ennyi. -néztem gyorsan a telefonomra, ami fél hetet mutatott.
-Nem nyugi, nagyon jól érzem magam! Te meg nagyon jó vagy! Nagyon élethűen játszol! -simította meg a karomat.
-Köszi, ez nagyon jól esik! -mosolyogtam rá.
-Sok sikert akkor! -ült vissza a helyére.
-Köszi! -sétáltam vissza a helyszínre, majd újrakezdtük a jelenetet. Amikor ismét haragosan fordultam Tiffani felé, vigyáztam, hogy ne csapjam meg Rudyt a hajammal.
-Mégis kérnék vizet! -néztem rá, mire ő odanyújtott nekem egy vizespalackot. Én gyorsan lecsavartam a kupakot, majd Rudy sapkájába öntöttem a tartalmát, amíg a haját igazgatta.
-Na add vissza! -nyújtotta a kezét, mire én a fejére raktam azt. Az összes víz rá ömlött, mire egy csomó ember elképedve, mégis nevetésével küszködve nézett rá.
-Tessék! -mosolyodtam el elégedetten, miközben ő levegőért kapkodott.
-Remélem jól érezted magad Heidivel! -tettem hozzá, majd meglökve a vállát, elviharoztam. Még láttam, ahogy utánam nézett, majd meghallottam a rendező hangját.
-Rendben köszönöm! Mára ennyi! -valaki oldalról a kezembe nyomott egy törölközőt, mire én odafutottam Rudyhoz és odaadtam neki.
-Jó voltál! -mosolygok rá.
-Te is Izzy. Kell egy fuvar haza, vagy a lovagoddal mész? -kacsintott.
-Niallel vacsorázni megyünk. -vigyorodtam el.
-Wow! Hát akkor jó szórakozást, menj nyugodtan! -mondta, majd el is indult valamerre.
-Szia Rudy!
-Szia! -intett egyet. Elmentem átöltözni, majd megkerestem Niallt.
-Szia Izzy indulhatunk? -lépett oda hozzám, majd odanyújtotta a táskámat.
-Ó köszi! Igen mehetünk! -fogtam meg automatikusan a kezét és a kijárat felé kezdtem húzni. Ő jött is utánam, de mikor rájöttem, hogy mit is csinálok, hirtelen megtorpantam. Lenéztem a kezeinkre, majd fel az arcára. Ő követte a tekintetemet.
-Bocsi, ez kicsit fura. Rossz tulajdonságom, hogy mindenkit rángatok. -engedtem el gyorsan a kezét, majd kínomban csak tovább indultam.
Ő jött utánam és kinyitotta az ajtót előttem.
-Nem gond. -válaszolta kurtán- Egyébként nagyon jól játszol! -dicsért meg, mikor beültünk a kocsijába.
-Köszönöm! Te meg nagyon jó vagy a kínos szituk elsimításában.. -néztem fel rá kínosan, mire ő felnevetett.
-Nem volt kínos, tényleg! -hárította a dolgot, majd beállt a kínos csönd. Nem értettem, hogy miért nem tudunk mondani semmit, hiszen szerintem nagyon jól kijövünk.
-Egyébként még nem mondtam, de jól nézel ki! Remélem nem kell nagyon kiöltözni, mert nem biztos, hogy van otthon olyan ruhám.. nem nagyon hordok elegáns ruhákat.. -kezdtem el magyarázni a semmit.
-Te izgulsz? -mosolygott rám egy pillanatra.
-Mi? Nem.. csak kicsit nem bírom a kínos csöndet.. -vakargattam meg a fejem zavaromban.
-Nem kell nagyon elegánsan felöltözni, én sem vagyok annyira. Arra gondoltam, pizzázhatnánk... -jelentette ki, kicsit félve a reakciómtól.
-Hála az istennek! -sóhajtottam fel mosolyogva. Erre ő is kicsit elengedett. Amikor megérkeztünk hozzám, csak gyorsan átöltöztem.

Amikor kiléptem a szobából, és Niall meglátott, eltátotta a száját

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Amikor kiléptem a szobából, és Niall meglátott, eltátotta a száját. Ez a reakció olyan hatással volt rám, hogy nem bírtam letörölni arcomról a vigyort.
-Nagyon szép vagy! -mosolygott rám kicsit bolondosan, mikor rájött, hogy látványosan leesett az álla. Jött egy üzenete, amit meg is nézett, majd kikerekedtek a szemei.
-Mi a baj? -siettem oda hozzá, mire felém fordította a telefonját. Valaki kiírta, hogy megtalálta Niall kocsiját és a címet, hogy hol van. Ilyen kommentek érkeztek:

Emberek ez nem Izzy Johanson háza??

OMG!! DE!!

ÚTON VAGYOOOK XDD

Nem is tudtam, hogy ismerik egymást!!😭

Odasétáltam és kihúztam a függönyt, mire egy csomó rajongót és paparazzit pillantottam meg. Páran felsikoltottak, mikor megláttak, így gyorsan visszahúztam a függönyt és Niallre néztem.
-És most? -nézett rám ő is.
-Hát kicsit elhalasztjuk a vacsit, ha nem gond. Csak.. válaszolunk pár kérdésre, aztán megyünk. Az úgy jó neked?
-Ez egyszerűbbnek hangzik mint gondoltam. Imádom! -mosolygott.
-Bocsi az egészért, csak nem szeretek elzárkózni, mert az mindenféleképpen kellemetlen és.. -kezdtem, mire ő közelebb lépett hozzám. Még mindig volt köztünk egy lépés, de az, hogy közel lépett, elhallgattatott. Érdeklődve néztem fel szemébe.
-Izzy úgy két napja ismerlek, de tényleg jól érzem magam veled! Nem kell magyarázkodnod mindenért oké? Én szívesen kimegyek oda veled, nem zárkózom el. Csak azt szeretném hogy jól szórakozzunk! -nyomott le lazán egy ilyen jófej szöveget.
-Oké, igazad van! Érezzük jól magunkat! -nyúltam a kezéért, hogy elhúzzam az ajtóig, de az utolsó másodpercben visszakaptam a kezem. Feszülten fújtam ki a levegőt és lehajtva a fejem, magamban átkoztam az istent, hogy ilyen szerencsétlen vagyok. Ő nevetve felemelte a fejem egyik kezével. Mosolya megnyugtató volt és a szemei otthonosságot sugallva csillogtak. Másik kezével megfogta az enyémet, mire boldogan mosolyodtam el.
-Nyugi! -nevetett halkan a szemembe nézve. Régen izgultam már egy személy miatt annyit mint ma, de ez a rövid beszélgetés egészen megnyugtatott. Vettem egy nagy levegőt.
-Bocs, hogy ilyen szerencsétlen vagyok! -mosolyogtam rá- De most már jó lesz, teljesen elszállt a stressz! -mosolyodtam el természetesen és nyugodtan.
-Akkor menjünk és érezzük jól magunkat! -húzott az ajtóhoz a kezemnél fogva egy pimasz mosoly kíséretében. Elengedtük egymás kezét, majd kinyitotta az ajtót. Kiléptünk a házból, én bezártam az ajtót, majd ő mellém lépett.

A Sztárpár (Niall Horan Ff)Where stories live. Discover now