A.2

348 29 3
                                    

Medyada ki Aybars

_ Aleda kardeşinle Oytun'a şu pastaları götürür müsün?
_ Tamam anne!
Oytun kim diye sorarsanız Aybars ' ın kardeşi ve kız kardeşimin erkek arkadaşı.
Merdivenin son basamağını da çıktım ve Armina'nın odasına girdim.Oytun Armina'ya gitar çalıp şarkı söylüyor Armina ise kızarmış yanaklarıyla onu dinliyordu. Kapının sesini duyunca ikiside bana döndüler.
- Teşekkürler abla çıkabilirsin.
Ben :
- Tisikirler ibli cikibilirsin. Ben Armina'nın taklitini yaparken Oytun'da gülerek bizi videoya alıyordu. Aybars'a gondereceğinden adım gibi emindim. Ben :
- Yanınızda kalıp bu cıvık cıvık aşkınızı izlemeye niyetim yok zaten Armina. Afiyet olsun Oytun sende zıkkım ye Armina!!
- Görüşürüz ablaa !! Dedi ve kapıyı suratıma kapattı.
- Bugün çok uykum var Armina yoksa Oytun moytun dinlemez gosterirdim ben sana görüşürüzü!
Kendi odama geçerken hala Armina'ya olan sinirimden mırıldanıyordum ki yatağımdaki huzuru görünce bir an önce ona kavuşmak istedim. Bugün gerçekten çok uykum vardı çünkü Aybars'la okuldan sonra lunaparka gidip tüm oyuncaklara binmiştik ve sonra ordanda Aybars yemek için aldığımız şekerleri benim ağzıma yüzüme sürerek her çarşamba gittiğim dans kursuna bırakmıştı. Ben bugünü hatırlayıp tebessümle uyumaya çalışırken telefonum titredi. Aybars ' tan mesaj gelmisti.
- Bugün okuldan sonra yaptığımız onca şeyden sonra uykunun geldiğini hem tahmin ediyor hemde odanın ışığından anlıyorum. İyi geceler Aleda rüyanda beni gör başkalarını görürsen sabah kapı da seni tatlı tatlı bekleyen Aybars değil katil bir Aybars görürsün ;)

- Küçük bi gülüşten sonra bende
_ Tamam canım :* yazıp gönderdim ve kendimi uykunun tüm bedenimi sarmasına izin verdim.

- Aleda uyan prenses!
Ahh hayır birisi bugün tatil ve okul yok desin Nolurrr!!

Hayırr odamın kapısı açıldı bile off
- Aleda! Saat 7 oldu kalk artık geç kalıcaksın.
- Tamam anne kalkıyorum. Kalktım ve telefonuma uzandım. Saat 07 : 05'ti. Aybars'tan mesaj vardı.
- Günaydın melek
- Günaydın bitanem yazdım. Telefonumu çalışma masamın üzerine koyduktan sonra hazırlanmaya başladım. Üzerime salaş bişeyler giydikten sonra saçlarımı dalgalandırdım. Odamdan çıktım ve kahvaltı yapmak için aşağı iniyordum ki yan odadan çıkan kız kardeşim Armina üzerime atladı.
- Günaydın ablaa !
- Ne yapıyorsun Armina ya sabah sabah zaten uykum var, ya mervidenlerden yuvarlanıp beyin kanaması geçirseydim de doktorlar beni kurtaramasaydı. Siz ve Aybars üzüntüden yataklara düşseydiniz de sen katil olup vicdan azabıyla yaşayamaz bi hale gelseydin sonra intihar etmeye kalkışsaydın. Aybars ise kötü yollara düşseydi sonra kötü adamlar onu da dayaktan öldürselerdi nolurduu!
- Abla hadi gel Lana teyze bize çok güzel bir kahvaltı hazırlamış.
_ Aleda kızım bugün de okula gitmemek için merdivenlerde oturup oyalanmaya mı karar verdin !
- Tamam anne tamam geliyorum bende karşımda beni dinleyen bir aptal var sanıyorum! Geldim işte. Oo günaydınlar Lana teyze.
- Günaydın Aledacığım hadi kahvaltını yap sende yoksa Armina masadaki herseyi silip süpürecek.
- Övöt oblo şo böröğön todono bo boksonooo
- Bakarım Armina sen yeter ki ağzında birsey varken konuşma tamam?
- Tomom oblo yoo
Kahvaltımı yaptım servis geldi. Görüşürüz anne görüşürüz babaa diyerek kapıyı açtım. Aybars ve Oytun 'la burun buruna gelmem bir oldu.

- Bugün biraz geciktiniz ve biz abi kardeş sevdiğimiz kızları beklerken birazcık donduk diyerek yanağıma bir öpücük kondurdu.
Ben :
- Ne güzel işte soğuk hava sizi kendinize getirmiştir uyku muyku kalmamıştır sizde ohh
Oytun :
- Biz artık hergün size güzel gözükmek için 2 saat önceden kalıkıyoruz Aleda abla alıştık yani

Hepimiz kahkaha atarak mutlu bir şekilde servise bindik. 10 15 dk sonra Aybars ' ın güzel sesini duydum.
- Hadi Aleda uyan okula geldik meleğim.
Gözlerimi açtığımda başım Aybars ' ın omzundaydı, uyuya kalmıştım. Aybars çantamı alıp servisten indi ve bende kemanımı sırtıma takıp Aybarsı takip ettim.
- Canım sen kemanını müzik odasına bırak ben çantanı sınıfına götürürüm.
- Tamam bitanem deyip müzik odasına gitmek için sersem sersem arka bahçeye doğru yürüyor Günaydın diyenlere Günaydın diyordum. Arka bahçeye geldiğimde arkamdan birisi daha geldi ve Günaydın Aledam dedi. Tam cevap verecekken onun sesinin olduğunu fark ettim. Bu oydu...

BÖLÜM SONU

OY ve Yorumlarınızı bekliyorum  ^_^

ALEDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin