Eve girdim. Kimse yoktu ve Lana teyze de işi ne zaman biterse o zaman çıkardı. Demek ki bugün işi erken bitmişti. Evin boş olması benim için iyi bir şeydi. Kafamı toparlamak ve kendime gelmek istiyordum. Odama çıktım ve rahatlamak için duşa girmeye karar verdim. Yaklaşık 20-30 dk sonra duştan çıktım.
Üzerime rahat birseyler giydim ve yatağıma uzandım. Hayatım daha çok büyük olmamama rağmen çok karışıktı.
Sırrımı kimseyle paylasamıyordum.
Hayat yüzüme bir yandan gülerken bir yandan arkasını dönuyördu. Düşüyordum onun karşısında ama o elini uzatmıyor bana arkasını dönüp gidiyordu. Veda bile etmeden...
Yatağımda uzanarak biraz müzik dinledim. Sonra mutfağa gittim ve sıcak çikolata içmeye karar verdim. Odama çıktım ve balkona doğru yürüyordum. Armina ile Oytun gülerek geliyorlardı.
Onları çok yakıştırıyordum ve ilişkilerini tüm samimiyetimle sonuna kadar destekliyorum.
İkiside tatlı tatlı konuşuyorlardı ve kapının önüne gelmişlerdi. Ortak bahçenin kapısının önündelerdi ve el ele içeri girdiler.
Oytun Armina'yı kaldırıp kucağında döndürdü ve Armina da fazlasıyla eğlenerek ellerini gökyuzüne açtı.
Tatlı ve masum hallerini hemen fotoğrafladım.
Oytun yavaşça Armina'yı yere indirdi ve yanağına bir öpücük kondurdu.
Sıcak cikolatam bitmişti.
Aşağı iniyordum ve merdivenlerde Armina'yla karşılaştık.
- Merhaba benim tatlı ablişimm! Dedi ve yanağıma bir öpücük kondurdu.
- Hoşgeldin en deli kardeşş! Dedim ve saçlarını karıştırdım.
- Abla uğraşma yaa şu anda hiç kavga edicek durumda değilim. Akşam Oytunla dışarı cıkıcaz. Çook işim var o yüzden bay bayy! Öpüldün !Dedi ve koşarak merdivenleri çıktı.
Armina'nın haline gülerek mutfağa girdim. Saat 17 : 30 ' du. Bardağı mutfağa bıraktım ve tam merdivenlerden çıkarken annemler geldiler.
Onlarla biraz sohbet ettikten sonra onlara yemeği Aybars'la birlikte bahçede yiyecegimizi söyledim ve odama çıktım.
Yemek zamanına az kalmıştı bu yüzden hazırlanmaya başladım. Üzerime salaş uzun bir elbise giydim ve ona uygun olan Aybars ' ın bana aldığı kolyeyi taktım.
Aynada kendime bakarken telefonuma mesaj geldi.
- Canım hazırsan yemeğimizi yemeğe ne dersin? Aşağıda kendi ellerimle hazırladığım masayla seni bekliyorum.
- Tamam canım hemen geliyorum. Yazdım.
Aşağı indim ve bahçeye çıktım.
Aybars yüzündeki en tatlı gulumsemesiyle beni bekliyordu.
Ona doğru yaklaşınca ayağa kalktı ve küçük bir öpücük kondurup
- Hosgeldiniz prensesim, benimle yemek yemeği kabul ettiğiniz için ne kadar mutluyum anlatamam .Dedi ve ikimizde gülmeye başladık.
Sandalyemi çekti ve ben oturduktan sonra karşıma geçip oturdu.
Yemeğe başladık.Bu gün olanlardan konuştuk. Bugün neden böyle olduğumu sordu ve bende hep kaçamak cevaplar verdim.
Onu çok seviyordum ve onun gözlerinin içine bakarak yalan söylemek beni mahvediyor, tekrar tekrar öldürüyor, beni bu acıyla kahrediyordu.
Yemeğimizi yedikten sonra Aybars beni Bahçedeki salıncakta salladı.
Sonra bir ağacın dibine oturduk ve bana gitar çalarak şarkı söyledi. Sonra omuz omuza biraz uyuduk ve gökyüzünü seyrettik. Gozlerimizi kapattığımızda onun yanında olmanın huzuru ve bugünün verdiği yorgunlukla biraz uyuya kalmışken, Armina ve Oytun aramızdan gelip bizi korkuttular. Sonra hep beraber oturduk. Kahkahalar eşliğinde hem sohbet ettik hem oyun oynadık. Saat 12 ' ye geliyordu. Evlere dağılmaya karar verdik ve ayrıldık.
Armina eve adım attığımız anda uyuyomuş numarasi yaptı ve bende onu sürüyerek odasına çıkardım. Odama geldiğimde üzerimi değiştirdim ve laptopumu alıp yatağa uzandım ve biraz film izledim. ( The vampire diares )
Saat 01 : 20'ydi. Laptopu kapatıp yere koydum ,kalkıcak gücü kendimde bulamadım. Bu sırada telefonuma mesaj geldi. Büyük ihtimalle mesaj Aybarstandı ve odadan çıkan ışıkları görünce uyumam için mesaj atmıştı. Telefonuma uzandım ve mesajı okudum. Tam tahmin ettiğim gibiydi. Ona mesaj attıktan sonra bugünün yorgunluğunu biraz olsun atmak için derin bir uykuya daldım. Uyuya bildiğim kadar uyuyacaktım zaten yarın haftasonuydu.*************
BÖLÜM SONUARKADAŞLAR GRIP OLDUM BÖLÜMÜ DE ZAR ZOR YAZDIM O YÜZDEN YENI BÖLÜM BİRAZ GEÇ GELEBILIR
IYI OKUMALAR ^^
ÖPÜLDÜNÜZ ELMA ŞEKERLERIM :**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALEDA
Teen FictionKanada'da yaşayan yan villanın oğlu çocukluk aşkı Aybars Ve bir de Deli... Ailesi kardeşinin katili... Güzel giden hayatında son zamanlarda hiç beklemediği şeyler oluyor. Geleceği karanlık ama onu karanlıktan çıkaracak bir el olacak ? Acaba kim ? H...