Uyandığımda gözlerim yuvasından fırlayacakmış gibi uyandım çünkü üzerimde türünü bile bilmediğim ama Armina diye seslendiğimiz bir vahşi yaratık zıplıyordu.
Ben daha ona kızamadan yataktan düştük.
Ve Aleda & Armina savaşı başladı.Aleda Armina'nın saçından tutmuş bir sıçan kuyruğu tutmuş gibi sallarcasına Armina saçlarını kurtarmaya çalışıyor sayın seyircilerr !
Armina ablasının üstüne yeniden çıktı ve Aleda tırnaklarını Armina'ya batirmaya başladı !!
Çekişmeli rekabet surunerek banyoya gitmeleriyle son bulduu.
Ve kazanan ALEDA !
Armina ablasına kötü bakışlara mırıldanırken
- Armina annemler neden gelmedi o kadar ses çıkardık normalde gelirler.
- Onlar evde yoklar ki. Oytun 'ların anne ve babasıyla bi yere gideceklermis.
Rosa'larin ailesi de onlarla beraber gideceklermiş.- Hmm iyi dedim ve yüzümü yıkamak için suyu açtım.
Ama kafamı birden suyun altında buldum çünkü Armina kafamı suyun altına sokup Aynadan kötü kötü bana bakarak gülüyordu.
Boş anında bende onun kafasını tutup suya soktum ve bu sefer ben gülüyor, o cırtlak sesiyle bağırıyordu.
Artık o sese dayanamayip Armina'yı rahat bıraktım ve tam çıkarken beni tişörtümden yakalayıp küvete itti ve bende son anda onu çektim ve ıslanmaya başladık.
Hem gülüyor hem ıslanıyorduk ama sonra acıktıgımızı anladık. Ve odaya geçtik.
Armina kendi odasına geçip üzerini değiştirdi bende degistirdikten sonra ıslak saçlarımı taradım ve Armina da hazırlanınca şakalaşarak aşağıya indik.
Lana teyze buzdolabının üzerine bir not bırakmıştı ve erken çıkmıştı. Kahvaltıyı da bahçeye hazırladığını söylemişti.
Çünkü bizim geç kalkacagimizi biliyordu.
Mutfaktaki saate baktım.
Saat 12 ' ye geliyordu.Islak saçlarımızı kurusun diye güneşte sallayarak masaya ilerlerken masamızda iki tane vahşi yaratık kahvaltıyı silip süpürüyordu.
Armina ile birbirimize kısa bir süre baktık ve hemen masaya doğru ilerledik.
Bizi görmediler bile öyle bir yiyorlar ki görende kıtlık var sanacak.Armina ile ayni anda ben Aybars' a Armina Oytun'a seslendi.
Onlarda aynı anda
- Aaa kozlor gölmoş hosgoldonoz oskomm dediler.Dolu ağızlariyla ve tam öpeceklerdi ama biz geri çekilinice bu sefer onlarda ne yaptıklarını fark edip sarıldılar. Bizde Armina ile hallerine gülmeye başladık.
Oytun ve Aybars her zaman bizim gibi geç kalkar bahçede birbirleriyle şakalaşır eğlenirler.
Sonra ortalık toz dumana döner ve acikinca en yakın masaya saldırırlar.
Bugunde bizim masaya saldırmışlar işte.Dağınık saçları, yıkanmamış yüzleri ve yüzlerinde ki tatlı ifadeyle bizim masaya saldırdıklarını anladılar.
- Oytun: Abi biz kızların kahvaltisina saldırmışız yaa dedi jetonu düşünce.
Hadi hazirlanalım da kızlarla dışarda yemek yiyelim dediler.Bize olur mu anlamında dönüp baktılar ve bizde kabul ettik.
Onlar hazırlanmak için eve şakalaşarak giderken bizde masaya oturup hallerine gülüyorduk.
20 dk sonra geldiler ve Aybars'larin şoförü bizi gideceğimiz yere götürdü. Yolda eğlenerek sevdiğimiz tatlı bir restoranta geldik ve siparişleri verdik.Konuşup egleniyorduk. Aybars benimle uğraşıyor. Oytun ve Armina fotoğraf cekiniyorlardi.
Aybars benimle uğraşırken bi anda arkamı döndüm ve restorantin bahçesinin ağaçlarının arasında onun silüetini görür gibi oldum.
Tam bu sırada yemekler geldi.Armina saçma saçma selfieler yaparken artık bizide çekmeye başlamışlardı.
Her karede farklı şekillere giriyoduk.
Ama son karede ben bir yere bakmıstım ve şaşırmış korkmuş görünüyordum.Çünkü çapraz ön masamızda o oturuyordu.
Deli...
Bana noldu diye sorup durdular ve ben bişey yok diye geciştirdim. Ve lavaboya gideceğimi söyleyip masadan ayrıldım.
Aybars' ta benimle geleceğini söyledi.
Bende kabul ettim çünkü lavaboda tek olursam beni sıkıştırabilirdi.Lavaboya geldiğimizde Aybars kapıda bekleyeceğini söyledi ve bende içeri girdim.
Aynada kendime baktım.
Rengim solmuş ve gerçekten korkmuş gozukuyordum.
Elimi yüzümü yıkayıp kendime gelmeye çalıştım.
Ve ne yapacağımı düşünmeye başladım. En iyisi buradan gitmek olacaktı. Kendimi hazır hissettiğimde çıktım ve Aybars'ın yanına doğru ilerledim. Gidelim anlamında kafamı salladım ve Aybars'la el ele masaya ilerledik.Geldiğimizde Oytun ve Armina çirkin haraketler yapıp şakalaşıp eğleniyorladı.
Masaya geldiğimde bana baktı ve göz kırptı.
Aybars iyi olmadığımı anladı. Ve korkarak bana bakıyordu. Endişelenmişti.
Armina'lara hemen kalkmamız gerektiğini söyledim çünkü herhangi bir şey yapıp bize zarar verebilirdi. Ya da biz gitsek Armina ile Oytun'a birşey yapar diye korkuyordum.Ama Armina mız mız çocuklar gibi kalkmadı ve kavga etmeye başladık. En az 20 dk onu kaldırmaya çalıştık. Ve en sonunda bana bağıra çağıra kalktı.
Biz restoranttan çıktık ve Aybars'ta hesabı ödemeye gitti.
O sırada Deli'de bana bakıp güldü ve Aybars'ın yanına doğru ilerledi. Tam o geldiğinde Aybars oradan ayrıldı. Ve çıkış kapısına doğru ilerlerdi.
5 dk içinde şoför geldi ve araca binip evin ortak kapısının önüne geldik.
Evde aileler olmadığı için Aybars ve Oytun onlara gelmemizi birseyler yapmayı teklif ettiler.
Bende Armina'yı restorantta zorla birden kaldırdığım için kabul ettim.
En azından biraz eğlenir bana kötü kötü bakmaktan vazgeçerdi.Eve girdik.
Onlar bir film seçtiler ve Aybars mutfaktan abur cuburlari getirdi.
Benim keyfim olmadığı için Aybars odasinda dinlenmemi söyledi. Ve beni odasına çıkardı.Ben uzaninca yanağıma bir öpücük kondurdu ve ben uyuyana kadar o da koltukta beni izleyecegini söyledi.
Onların evinde olmanın artık birsey olmayacağınin rahatlığı ile gözlerimi kapattım.
Bölüm sonu
Merhaba tatlı Pıtırcıklarim :D
Beyz1D kullanıcısının Kaçırıldım Galiba adlı kitabına göz atabilirsiniz.
Bölümle ilgili yorum ve votelerinizi bekliyorum :**
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALEDA
Teen FictionKanada'da yaşayan yan villanın oğlu çocukluk aşkı Aybars Ve bir de Deli... Ailesi kardeşinin katili... Güzel giden hayatında son zamanlarda hiç beklemediği şeyler oluyor. Geleceği karanlık ama onu karanlıktan çıkaracak bir el olacak ? Acaba kim ? H...