Adım adım

7 3 0
                                    

Dördümüzün de babasının polis olmasından dolayı hepimiz lojmandaydık. Ben bu gruptakilerden Nazlı ve Hilal'i tanıyordum. Yakın arkadaş vesaire değildik. Nazlı, Hilal ve Melda'yla aynı binada oturmamıza rağmen hiçbir zaman aynı ortama gelip konuşmamıştık. Nazlı'yı bahçede gördüğüm kadarıyla Hilal'i de erkek kardeşi Yasin ile çok yakın arkadaştım o şekilde tanıyordum. Melda'yı hiç görmemiştim. En azından öyle hatırlıyorum. Bir gün yine tayfayla aşağıya inecektik.  Yasin de tayfadandı. İklimin sonbahar olması nedeniyle bir hayli soğuk hareket edilmeyecek kadar üşütücü bit havaydı. Fakat birkaç arkadaş olarak o havada yine de oyun oynamaya razıydık. Bu kez inerken Yasin'in ablası Hilal'i de aşağıya oynamaya çağırmıştım. O da kabul etti. Üstünde kırmızı bir kaşesi vardı ve saçı ise alttan at kuyruk şeklindeydi. O gün oyun oynadık daha sonra havanın soğukluğundan dolayı Eve çıktık Ondan sonra ne zaman Hilal'i davet etsem arkadaş ortamımdan dolayı benimle kafa yapısının uyuşmadığını düşünerek katılmak istemedi. Fakat ben sürekli çağırmaya devam ettim. Yüzsüz müyüm acaba? Her neyse gel zaman git zaman tayfa dağıldı. LGS'den çıkmıştım Hilal ile o zamanda henüz tanımadığım Melda bana nasıl geçtiğini sormuşlardı. Ben ise geçiştirerek iyi olduğunu söylemiştim.  Zaman biraz daha geçmişti Ağustos ayında tatile gitmemize 30 gün kalasıya lojmanda erkek kardeşime araba çarptı. Eve döndüğümde kafamın dağılması için beni aşağıya gönderdiklerinde Hilal ile Melda kardeşimin durumunu sormak için beni durdurmuşlardı. Tabii o zaman da o kafayla pek ilgilenemedim ancak sadece aynı diye geçiştirmiştim. Üstünden biraz daha zaman geçmişti tarih 2 Eylül 2019'du. Ve Kapı çaldı düşündüğüm tek şey yakın arkadaşlarımdan biri olmasıydı. Ancak kapıda Hilal vardı. Neden geldiğini sorduğumda benim 2 onun ise 1 yıllık eski sınıf arkadaşımız olan Enes'in geldiğini ve eğer istersem benimde onlara katılabileceğimi söyledi. Ben de zaten evde boş boş oturuyordum. Bu vesile ile eski sınıf arkadaşımı görmüş olacaktım. Ben de hazırlanıp geleceğimi söyledim. 20 dakika sonra onların yanına geldiğimde Nazlı ve Melda'nın da orada olduğunu gördüm. Biraz sohbet ettik daha sonra uno oynadık. Enes ve Hilallerle beraber a101'e gittik. A101'deki eşyaların yerlerini değiştirdik Ice tea ve su aldık. Daha sonra lojmana doğru yürürken Melda'nın saçına su dökmüştüm. Ve hiç beklenmedik bir şekilde su savaşı yapmaya başladık. O gün başka ortak arkadaşlarımızın da geleceğini söylediler. Ancak ben pek anlaşamadığım için onlarla daha sonra görüşebileceğimi bu yüzden eve çıkmak istediğimi söyledim. Onlar aşağıda arkadaşlarımızı beklerken ben de eve gidip üstümü değiştirmiştim. Ve tekrar yaşadığımız günü düşününce onlarla gerçekten çok eğlenceli bir gün geçirdiğimi fark ettim. Bu kadar yeterli devamı diğer bölümdeeee.

BeNaHiMeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin