Her anı yaşanmalı

8 3 0
                                    

Sürekli yanyana olduğumuz arkadaşlıkta Melda ile daha yakındım. Sürekli güldüğümüz için belki de daha yakın hissediyordum. Ama bu durum beni kötü hissettiriyordu bir yandan. Sebebi ise Hilal ile Melda başta çok yakınken artık Melda ile ben daha yakındık. Buna sebep olduğumu düşünmek yük gibiydi. Hilal'i üzdük ve bu hep pişmanlığım olmuştu. Melda benim olduğum okuldaki sınıfa nakil vermişti. Artık sadece aynı bina ve mutfak komşusu değil aynı okulda, sırada ve servisteydik. Annelerimiz de tanışmıştı. 31 Aralık 2019 saat 23.58'de kızların mesajıyla aşağıya kapının önüne inmiştik. Yeni yıla 4 arkadaş olarak girmek kulağa güzel geliyordu. Çektiğimiz bir videoda Melda bok gibi bir yıla gireceğiz tarzında bir cümle kurmuştu. Keşke Melda'nın şom ağzını kapatıp o yılın öyle geçmesini önüne bir engel koyabilmiş olsaydık. Lise'nin 2. Dönemine girdikten sonra corona virüsü yüzünden okullar süresiz tatile girmişti. Bu süreçte en yakınım olan Hatice ile de arkadaşlığımız bitmişti. Kızlar zaten bu arkadaşlığımı tasvir etmeyip beni sürekli uyarıyorlardı. Ancak ben Hatice'yi tanımadıkları için tam olarak yorum yapmalarını doğru bulmuyordum. Her ne kadar onları dinlememiş olsamda Hatice'nin tüm hareketleri yarının habercisiydi ama ben inanmak istemeden devam etmiştim. O gün gelip arkadaşlığımız bittiğinde ise bu durum beni çok üzmüştü. Çünkü o benim için lisede olduğum okula gelip, daima dost kalacağımızı düşündüğüm ortaokuldan arkadaşımdı. Gerçekten bu kez hiç ağlayan yanımı görmeyen gruptaki arkadaşlarım karşısında çocuk gibi ağlamıştım. Günün sonuna doğru Hilalle bir bankta otururken Hilal'in arkadaşlıkla ilgili sorduğu bir soru üzerine ben yine ağlamaya başlamıştım. İyi ki o günü yaşamışız çünkü Hilal'i o gün çok daha iyi tanıdım. Devamı diğer bölümdeee.

BeNaHiMeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin