Plan tıkır tıkır işliyordu. Hilal şaşırmış gibi yapsa da olayı anladığı için pek de beklediğimiz karşılık gelmemiş gibiydi. Çünkü o ortamda birbirine dargınlığı olan kişiler bile Hilal'in vesilesi ile aynı ortama düşmüş hatta aralarındaki soğukluğu kırmış gibiydiler. O gün o ortamda ne ararsan vardı. Halay mezdeke mi dersin meşale yakmak mı dersin köşe kapmaca mı dersin parkta simit oynamak mı dersin daha birçok şey yapmıştık hep beraber. Hilal'e istediğimiz eğlenceyi ortamı sağlayabilmiş miydik bilmiyorum. Ama bizde ilk defa bu kadar güzel bir ortamda bulunmuştuk. Ertesi günün gerginliğini kimse düşünmeden mutlu olmaya çalışıyordu. Herkes yavaş yavaş evlerine dağılıyordu. Melda yine vedalaşırken ağlamaya başladı. Sanırım bu o ortama gireceğim son gündü. Çünkü babamın katı kuralları yüzünden ertesi gün vedalaşmaya gelmeme ihtimalim bile vardı. Biraz oturduktan sohbet ettikten sonra Nazlı Hilal ve ben kalmıştık geriye. Ben ertesi gün gelemeyeceğimin korkusu üzerine Hilal'e bugün son gün olabileceğini o yüzden vedalaşmamız gerektiğini söyledim. Bu benim için hayatımdaki en zor şeylerden biriydi. Ne kadar süreceğini bilmediğimiz bir zamanın araya gireceğinin farkındalığıyla sımsıkı sarılmıştım Hilal'e. Bir daha hiçbir zaman durduk yerde bile olsa kapısını çalamayacaktım. İyi değilim dese anında yanında olamayacaktım. Sadece mesajlar ve aramalar kalmıştı geriye. Ertesi gün yine de vedalaşabileceğim ümidiyle tekrar babama sordum. Ancak yok dedi ilk defa omzumda böyle bir yük vardı. Hilal'in gitmesi beni çok yıpratmıştı. Üstelik veda bile edememiştim. Diğer 3 kişi bir daha ne zaman aynı ortama gelip aynı anıları yaşar muamma. Çünkü grubun bir parçası Hatay'dayken diğer 3 ü hiçbir şey yapamıyordu. Kalbin bir odacığı olmadığında kalp doğru düzgün çalışmaz ya aynen öyle işte. Şimdi onu çok özlüyorum. Bu şehir geldiğimde bana hep kötü anılar biriktirmişti. Ve bu anıların yara bıraktığı her yeri Hilal teker teker sarabiliyordu. Şimdi o gidince o anılarla beraber gitmesinin yükü de sanki omuzlarıma binmişti. Tek umudum üniversiteyi kazanıp yine Hilal'i görmek. Artık tek temennim Hilal'in iyi olması, oranın Hilal'e şans getirmesidir. İyi ki varsın kardeşim. Doğru dostluklar asla bitmez. Umarım BeNaHiMe hiçbir zaman ayrılmaz. Aslında bu arkadaş grubu ile ilgili anlatılacak daha çok şey vardı ama buraya sığmayacağı için özet geçiyorum. Hepimize anı olarak kalsın, sizi seviyorum.