Στο αμάξι 🚗

24.8K 73 5
                                    

  

Γεια σας με λένε Αναστασία και είμαι 18 . Θα σας πω για ένα από τα καλύτερα γαμήσια που έχω κάνει. Εκείνη την μέρα η κολλητή μου είχε γενέθλια και αποφάσισε να βγάλει όλη την παρέα στο κλαμπ για να περάσουμε καλά . Αφού φόρεσα το πιο κοντό φόρεμα που είχα μέσα στην ντουλάπα μου ήμουν έτοιμη να ξεκινήσω για το κλάμπ. Αφού έφτασα χαιρέτισα κτλ. Άρχισα να πίνω ,να  πίνω πάρα πολύ. Σε κάποια φάση μπήκε ένα από τα αγαπημένα μου τραγούδια και αποφάσισα να χορέψω, καμία από τις φίλες μου δεν είχε όρεξη άρα θα χόρευα μόνη . Δεν με ένοιαζε να πω η αλήθεια, άρχισα να χορεύω όσο πιο ωραία και σέξυ μπορούσα, μέχρι που τα μάτια μου συναντήθηκαν με κάτι καυλωτικα καταπράσινα. Νόμιζα πως είχα ξεχάσει πως να αναπνέω για 2 δευτερόλεπτα. Μόλις είδε πως τον κοιτάω χαμογέλασε πονηρά και ξεκίνησε να έρχεται προς τα εμένα , με έπιασε από την μέση και συνεχίσαμε να χορεύουμε. Ένιωθα πως το παντελόνι του θα έσκαγε από την πούτσα του , και εγώ όμως δεν πήγαινα πίσω τα υγρά μου παίζει να είχαν μουσκέψει όλο μου το εσώρουχο.

Μ: Μάρκος εσύ ?

                                               Α : Αναστασία

Μ: Αναστασία πάμε μέχρι τις τουαλέτες?

                                    Α: όχι στις τουαλέτες

Μ: τότε που καυλακι μου , θέλω να σε πάρω τώρα

                                              Α: έχεις αμάξι ?

Μ: έχω

                                Α: τι περιμένουμε τότε?

Είπα και άρχισα να τον τραβάω προς το πάρκινγκ. Μου έδειξε πιο είναι το αυτοκίνητό του και μπήκαμε στα πίσω καθίσματα. Δεν έχασα χρόνο, του ξεκουμπωσα το παντελόνι και του κατέβασα το μποξεράκι. Ο τέρμα καυλωμένος πούτσος πετάχτηκε και άρχισα να τον γλύφω και να παίζω μια με τα αρχίδια του και μια με ότι δεν χωρούσε στο στόμα μου.

Μ: αχχχχ έτσι πουτανακι μου όλο πάρτον

Με άρπαξε από την κοτσίδα μου και άρχισε να μου γαμαει το στόμα με μανία.Δεν μπορούσα να πάρω αέρα, δάκρυα άρχισαν να τρέχουν από τα μάτια μου αλλά δεν ήθελα να σταματήσει  το λάτρευα .

Μ: έτσι πουτανα δάκρυσε . Χύνωωω . Όλα θα τα πιεις καριολάκι, ούτε σταγόνα να μην σου ξεφύγει.

Με αυτό άρχισε να χύνει στο στόμα μου , τα κατάπια όλα με κάποια δυσκολία βέβαια αλλά μου άρεσε πόσο σκληρός ήταν.

Μ : και τώρα επειδή ήσουν καλό κορίτσι και έκανες ότι σου είπα πρέπει να σε ανταμείψω . Εε ? Τι λες ?

Κούνησα καταφατικά το κεφάλι μου και αυτός χαμογέλασε. Με έβαλε να κάτσω δίπλα του όσο μου άφηνε σημάδια στον λαιμό και με έτριβε πάνω από το εσώρουχο. Εγώ είχα ρίξει το κεφάλι στον ώμο του και έσφιγκα την μπλούζα του . Ήταν τόσο ωραίο, δεν μπορούσα να μην αναστενάξω . Μου κατέβασε το εσώρουχο και άρχισε να μου βάζει δάχτυλο. Το ένα μετά το άλλο μέχρι που έφτασε να μου έχει χώσει όλη του την γροθιά μέσα μου και εγώ να είμαι έτοιμη να χύσω.

                          Α: Μάρκοοοοο θέλω να χύ-

Μ: όχι ακόμα καύλα μου , μόνο πάνω στην πούτσα μου θα χύσεις.

Μου είπε ενώ έβγαλε το χέρι του από μέσα μου κάνοντάς με να κλαψουρίσω λόγο της έλλειψης του χεριού του .

Μ:μην ανησυχείς καύλα μου τώρα, ένα προφυλακτικό θέλω να βάλω

 

Κούνησα καταφατικά το κεφάλι μου όσο αυτός πήρε ένα προφυλακτικό από το ντουλαπάκι του συνοδηγού, το φόρεσε έπαιξε λίγο μαζί του για να γίνει πιο σκληρός και με έστησε στα τέσσερα.

Μ: έτοιμη μωρό μου ?

Α: σε παρακαλώ δεν αντέχω άλλο χώστον μου

Μ: ότι θέλει η καύλα μου

Άρχισε να μου τον βάζει σιγά μέχρι να τον συνηθίσω μόλις τον συνήθισα και το κατάλαβε άρχισε να με σφυροκοπάει ανελέητα.

                             Α:αχχχχχχ ναι πιο δυνατά

Μ : με περνεις τόσο ωραία. Ο πούτσος μου ταιριάζει τόσο πολύ με το μουνάκι σου.  ( και τι είναι ρε φίλε συνολάκι για να ταιριάζει ?)

             Α: δεν αντέχω άλλο θέλω να χύσω

Μ: μαζί μωρό μου μαζί

        
Με ανέβασε πάνω του και άρχισα να πηδάω πάνω του δίνοντας τον ρυθμό που ήθελα

Μ: χύνω καύλα μου

                             Α: ναι ναι ααααχ και εγώ

Του είπα όσο δεν είχα σταματήσει ακόμα να χοροπηδάω πάνω στην σκληρή πουτσα του . Ώσπου δεν άντεξα άλλο, το μουνάκι μου άρχισε να συσπάται και άρχισα να χύνω και να φωνάζω σαν τρελή  και εκείνος έχυσε μέσα στο προφυλακτικό του βογκόντας και βρίζοντας.

Βάλαμε τα ρούχα μας ενημέρωσα τα κορίτσια πως έπρεπε να φύγω και πήγαμε σπίτι του όπου πηδιομασταν μέχρι το πρωί.

..................................................................................

Γεια σας !!

Ναι το ξέρω είχα πει πως θα κάνω sexting αλλά αποφάσισα πως δεν ήθελα και έκανα κάτι άλλο.

Ελπίζω να σας άρεσε
         

𝔒𝔫𝔢 𝔖𝔥𝔬𝔱 Where stories live. Discover now