Στις τουαλέτες

11.6K 50 0
                                    

Ονομάζομαι Μαρία και σήμερα έγινα 18 για αυτό θα βγω με τις φίλες μου έξω για να το γιορτάσουμε. Αποφάσισα να πάμε στο καινούργιο κλαμπ της πόλης το οποίο είχε τα εγκαίνια του σήμερα . Έφτασε η ώρα και ντύθηκα φορώντας ένα μαύρο ξωπλατο μίνι φόρεμα με μπότες μέχρι το γόνατο και να πιάσω τα μαλλιά μου σε μια ψηλή αλογοουρά, γενικά είμαι ψηλή κοπέλα και μου έχουν πει πως έχω όμορφα χαρακτηριστικά. Τέλος πάντων περνάει η ώρα και φτάνουμε στο κλαμπ, εκεί γίνεται ένας μικρός χαμουλης από κόσμο όπως είναι και το λογικό. Μπαίνουμε παίρνουμε τα ποτά μας και περνάμε υπέροχα, σε μια φάση νιώθω τα χέρια κάποιου γύρω από την μέση μου και τρομάζω.

Θ- Μην ανησυχείς μωρό μου εγώ είμαι

Είναι ο Θέμης ο πρώην μου , με τον Θέμη χωρίσαμε γιατί με τις πανελλαδικές θέλαμε και οι δύο τον χώρο μας αλλά ποτέ δεν μαλώσαμε. Δεν ήξερα πως θα ήταν εδώ γιατί έχουμε καιρό να μιλήσουμε αλλά είναι ακόμα όπως τον θυμάμαι, ψηλός με μπράτσα και μπόμπα ( όνειρο ).

Μ- Θέμη ?
Θ- Ναι μωρό μου μήπως περίμενες κάποιον άλλον ?
Μ- όχι αγάπη μου απλά δεν περίμενα να είσαι εδώ

Δεν είπε κάτι απλά με άρπαξε και με φίλησε, είχα γίνει μούσκεμα μόνο από ένα φιλί δεν θέλω να φανταστώ την συνέχεια. Τον σταμάτησε λέγοντας του πως αυτά θα τα κάνουμε αργότερα και αρχίσαμε να χορεύουμε. Μετά από πολύ αλκοόλ και χορό άρχισα να ζαλίζομαι και πήγα στην τουαλέτα. Εκεί που έπλενα τα χέρια μου ο Θέμης ήρθε από πίσω μου και άρχισε να με φιλάει στον λαιμό

Θ- σου είπα πως είσαι μια καύλα σήμερα ?

Δεν απάντησα , όχι πως μπορούσα κιόλας αν άνοιγα το στόμα μου μόνο αναστεναγμοί θα ακούγονταν .

Θ- μου αρέσεις περισσότερο έτσι όμως

Με άρπαξε και με έβαλε μέσα σε μια από τις τουαλέτες, έκατσε εκείνος και με έβαλε να κάτσω πάνω του ενώ άρχισα να νιώθω τον σκληρό του πούτσο να προσπαθεί να χωθεί στην τρυπούλα μου μέσα από το παντελόνι.

Θ- δεν αντέχω άλλο

Μ- να σε πάρω λίγο στο στόμα μου ? Το θέλω από την στιγμή που σε είδα
Θ- Τι καλό πουτανακι έχω εγώ

Αμέσως έπεσα στα γόνατα και χωρίς να χάσω χρόνο τον ελευθέρωσα από το παντελόνι και το μποξεράκι του . Πόσο μου είχε λείψει αυτός ο πουτσος , άρχισα να τον παίζω φτύνοντας λιγάκι μέχρι που με άρπαξε από την κοτσίδα μου και μου τον έχωσε χωρίς να το περιμένω. Ποτέ δεν φέρνω αντίρρηση έτσι άρχισα να τον γλύφω περιμετρικά και να πιπωνω το κεφαλάκι του φτάνοντας μέχρι και την βάση του . Παραπονεμένα δεν άφησα τα αρχιδια του τα οποία έπαιζα μαζί του μέχρι που τα πήρα και αυτά στο στόμα μου.

Θ- θα χύσω μωρό μου

Σταμάτησα να τον γλύφω

Μ - θέλω να με πάρεις λίγο έχω καιρό να σε νιώσω

Μου χαμογέλασε πονηρά και ανέβηκα πάνω του καρφώνοντας τον μέσα μου , αφήσαμε και οι δύο έναν βαθύ αναστεναγμό και άρχισε να με πηδάει. Ήμουν στενή και ο Θέμης το λάτρευε αυτό αλλά λάτρευε επίσης και τα οπίσθια μου οπότε αφού χαστούκισε αρκετές φορές τα κωλομερια μου με έστησε έτσι ώστε να μπορεί να με γαμήσει και από κώλο και ειλικρινά με ξεπατωσε , παίζει να με άκουσε όλο το μαγαζί ακόμα και πάνω από την δυνατή μουσική. Άρχισα να δακρύζω από καύλα και ήμουν έτοιμη να χύσω ένιωθα τις συσπάσεις

Μ- μωρό μου θα χύσω
Θ- όχι πουτανακι μου θα περιμένεις, θέλω να χύσουμε μαζί οπότε για πες μικρή που θες να σε χύσω ?
Μ- μουνακι μωρό μου θέλω να τα νιώσω καυτά
Θ- Ω ρε καριολα τι είπες , χύνω

Όντως τον ένιωσα να βγαίνει από την σούφρα μου και να με καρφώνει στην παλώμενη τρυπούλα μου όπου και φώναξε πως χύνει και μαζί και εμένα άρχισε να χύνει το μουνακι μου . Μουγκρισαμε και οι δύο και μόλις σταμάτησα να τρέμω με έβαλε να κάτσω μου άνοιξε τα πόδια διάπλατα και άρχισε να με τρώει ρουφοντας τα χυσια και δαγκώνοντας ταυτόχρονα την ερεθισμένη κλειτορίδα μου . Εγώ ήμουν ένα χάλι και έτοιμη να τον χύσω μέχρι που δεν άντεξα τον έπιασα από το κεφάλι τον πιεσα προς το μουνακι μου ουρλιαξα και άρχισα να κάνω squirt , τον είχα κάνει χάλια αλλά δεν νομίζω να τον ένοιαζε αφού μου χαμογέλασε φιλώντας με δίνοντας μου να γευτώ το μίγμα των υγρών μας . Φασωθηκαμε λιγο ακόμα και βγήκαμε έξω να καθαρίσουμε το χάλι που είχαμε δημιουργήσει. Εκείνο το βράδυ τα ξαναβρήκαμε και από τότε ήμαστε μαζί .








..........................................................

Ξέρω ξέρω ήταν λίγο φλωρικο αλλά τώρα ετοιμάζομαι. Έχω υπερβολικά πολύ καιρό να γράψω και είχα ξεχάσει την ύπαρξη του βιβλίου.

Σας ευχαριστώ και πάλι για τα 200k και επειδή ξέρω πως θα γράψω κιάλο το επόμενο θα είναι υπέροχο 💞

𝔒𝔫𝔢 𝔖𝔥𝔬𝔱 Where stories live. Discover now