Stepbrother pt.2

13.9K 53 3
                                    

Ε: Και τώρα η σειρά σου

Με σήκωσε όρθιο και εκείνη έκατσε στα γόνατα μπροστά μου λύνοντας τα κορδόνια από την φόρμα μου και κατεβάζοντας την . Άρχισε να με ακουμπάει πάνω από το εσώρουχο κάνοντας με πέτρα.

Ν: Δεν αντέχω άλλο καύλα μου

Ε :Πες μου μωρο μου τι θέλεις

Ν :Να με πάρεις στο στοματακι σου

Δεν απάντησε αλλά κατέβασε το εσώρουχο μου , έγλυψε λιγάκι στο χέρι της και άρχισε να μου τον παίζει. Στην αρχή πήγαινε τόσο αργά που ήμουν στο τσακ να τρελαθώ,ήθελα πιο γρήγορα.

Ν : Αχχχ σε παρακαλώ πιο γρήγορα

Με κοίταξε πονηρά και άρχισε να ανεβοκατεβάζει το χεράκι της πιο γρήγορα

Ν:Πάρε με στο στοματακι σου μωρο μου

Με αυτό άρχισε πρώτα από το κεφαλάκι , το έγλυψε σαν παγωτό όταν ξαφνικά με πήρε ολόκληρο εκπλήσσοντας με που ήταν τόσο έμπειρη.Εριξα το κεφάλι μου πίσω από την πολλή καύλα . Δεν ήθελα να χύσω στο στόμα της όμως οπότε την σήκωσα παραξενεύοντάς την.

Ν:Δεν αντέχω άλλο, θέλω να σε γαμήσω.

Την έβαλα στα 4 και αφού ήταν υγρή από πριν μπήκα κατευθείαν στο μουνάκι της

Ε: αχχχ ναι , με σκίζεις γαμιά μου

Και όντως την έσκιζα , την ένιωθα να ανοίγει γύρω μου

Ε: πονάω αλλά δεν θέλω να σταματήσεις

Ν: σου αρέσει να σε σκίζουν ε πουτανακι μου ?

Ε: ναι ναιιι συνέχισε σε παρακαλώ

Την γαμουσα τόσο δυνατά, έμπαινα και έβγαινα γρήγορα και βίαια. Ήταν μεγάλο πουτανακι τελικά και το λάτρευα. Άρχισα να της δίνω μπατσες μέχρι που τα κωλομερια της είχαν γίνει κατακόκκινα . Βαρέθηκα αυτήν την στάση, την ήθελα από πάνω μου . Έτσι ξάπλωσα και την έβαλα πάνω μου δίνοντάς της να καταλάβει πως ήθελα να την γαμησω. Πήρε τον πούτσο μου με το χέρι της και με μια απότομη κίνηση έκατσε πάνω του ρουφοντας τον με το μουνάκι της . Ήταν τόσο καύλα να την βλέπω να κρατιέται για να μην χύσει. Λάτρευα να βλέπω τις εκφράσεις του προσώπου της κάθε φορά που έμπαινα τέρμα μέσα της . Μέχρι που μια στιγμή κουράστηκε να χοροπηδάει πάνω στον πουτσο μου οπότε την κράτησα όρθια και άρχισα να της τον καρφώνω τόσο γρήγορα που την έκανα να ουρλιάζει.

Ε: αχχ ναιιι γαμιά μου πως με ξεσκίζεις έτσι

Ήθελα να χύσω, τα αρχίδια μου είχαν πρηστεί αλλά πρώτα έπρεπε να χύσει εκείνη.

Έτσι συνέχισα να την γαμαω γρήγορα και βίαια μέχρι που την ένιωσα να έχει σπασμούς και το μουνακι της να σφίγγει τον πούτσο μου

Ε: χύνωωωω αχχ έτσι χύσε και εσύ μαζί μου

Ν: χύσε για τον γαμια σου μωρο μου , χύσε τον πούτσο μου

Με αυτό άρχισε να τσιρίζει και να χύνει. Μόλις τελείωσε έπεσε πάνω μου και εγώ την έτριβα στην πλάτη μέχρι να χαλαρώσει γιατί είχε ακόμα σπασμούς.Με κάποιον τρόπο όμως έπρεπε να τελειώσω και εγώ γιατί είχα αρχίσει να πονάω.  Οπότε την σήκωσα από το κρεβάτι, την έβαλα να κάτσει στο πάτωμα και της έδωσα να πιπιλαει τον αντίχειρα μου όσο εγώ τον έπαιζα μπροστά της . Μόλις άρχισα να χύνω τράβηξα τον αντίχειρα μου από το στόμα της και εκείνη το άνοιξε βγάζοντας την γλώσσα της κοιτοντας με στα μάτια, ήταν η απόλυτη καύλα . Την έχυσα σε όλο το πρόσωπο, δεν άφησα σημείο που να μην είχε τα χύσια μου . Μόλις τελείωσα έκατσα με φόρα στο κρεβάτι και την έβλεπα να παίρνει τα χύσια μου με τα δάχτυλα της και να τα γλύφει με χαμόγελο. Αυτή η κοπέλα θα ήταν η καταστροφή μου .....




..........................................................

Ξέρω πως άργησα δεν δικαιολογούμαι .

Θα προσπαθήσω να ανεβάζω πιο συχνά ( και θα μου πείτε εσείς " ναι Μαρία μας τα έχεις πει ξανά αυτά" και θα έχετε δίκιο)

Αστεράκι αν σας άρεσε και σχόλιο για τα υπόλοιπα.

𝔒𝔫𝔢 𝔖𝔥𝔬𝔱 Where stories live. Discover now