Ονομάζομαι Νίκη, είμαι 19 και αυτήν την στιγμή βρίσκομαι σε ένα από τα πολλά πάρτι που οργανώνουν τα παιδιά της σχολής. Εγώ είμαι pansexual αλλά προτιμώ τα κορίτσια κυρίως. Τέλος πάντων σήμερα μπορώ να πω πως έχω γίνει μουναρος , ισιωσα τα μαύρα μου μαλλιά φόρεσα ένα κολλητό μαύρο φόρεμα και τις ψηλές μου μπότες. Από την ώρα που έχω έρθει με κοζαρει μια κοπέλα στον απέναντι καναπέ την οποία δεν αναγνωρίζω αλλά έμπαινα άνετα , μαυρομαλλα , κοντουλα με κάτι βυζιά κόλαση. Με κοιτάζει επίμονα και κάποια στιγμή μου κάνει νόημα και με το δάχτυλο να πάω προς τα εκείνη. Εννοείτε πως δεν χάνω ευκαιρία και τρέχω δίπλα της , συστηνομαστε και το πρώτο πράγμα που μου λέει είναι " τόση ώρα έχω γίνει μούσκεμα για πάρτη σου " . Όπως είπαμε τέτοιες ευκαιρίες δεν τις χάνουμε οπότε την άρπαξα και άρχισα να την φασωνω. Άρχισε να με χουφτωνει άγρια και κάποια στιγμή μου τσίμπησε τις ρώγες, "αυτό ήταν" είπα από μέσα μου "θα την γαμήσω σήμερα " και όντως μισή ώρα μετά βρεθήκαμε κλειδωμένες σε ένα από τα πολλά δωμάτια του σπιτιού να την δαχτυλώνω προσπαθώντας να την ανοίξω έτσι ώστε να χώσω όλο μου το χέρι μέσα και σιγά σιγά το καταφέρνω αφού το πουτανακι είναι κάθε άλλο από κλειστή. Έχει χύσει τουλάχιστον 3 φορές μέχρι τώρα και τα έχω πιει όλα , είναι πολύ νόστιμη... Κάποια στιγμή επιτέλους καταφέρνω και χώνω όλη μου την παλάμη στο πηγάδι που αποκαλεί τρύπα και αρχίζω να την σκίζω με αυτή . Δεν έχω ακούσει να τσιριζει άνθρωπος τόσο πολύ στην ζωή μου , αφού την γαμαω με το ένα χέρι με το άλλο τσιμπάω τις ρώγες της όσο την φασωνω. Χύνει για ακόμα μια φορά και αφού βγάλω το χέρι μου απο μέσα της κατεβαίνω και αρχίζω να της γλείφω το μουνακι που μετά από τόσο γαμησι πάλλεται και έχει γίνει κατακόκκινο , την γλύφω αργά όσο παίζω με την κλειτορίδα της η οποία έχει γίνει σαν μικρό πούτσακι ,δεν την αφήνω να ηρεμήσει και χύνει ξανά κατευθείαν κλαίγοντας από ηδονή. Την γυρίζω την στήνω στα 4 και της δένω τα χέρια στα κάγκελα του κρεβατιού με την μπλούζα μου της "σπάω"την μέση ώστε ο κωλος της να σηκωθεί εκεί που τον θέλω , αρχίζω να της βάζω σιγά σιγά ένα δαχτυλάκι και προς έκπληξη μου είναι αρκετά σφικτή. Με ενημερώνει πως έχει πολύ καιρό να γαμηθει από κώλο και αφού της λέω να σκάσει της δίνω μια σφαλιάρα στα κωλομερια , αυτό όμως μάλλον και την άναψε παραπάνω κάνοντας με να λιώσω από καύλα . Το ένα δαχτυλάκι έγιναν δύο μέχρι που στο παιχνίδι μπήκε και η γλώσσα μου προσπαθώντας να τρυπώσει μέσα της . Εκείνη είχε ρίξει το κεφάλι στα μαξιλάρια και απλά έβριζε και αναστεναζε κλαίγοντας για το πόσο ωραίο είναι και παρακαλώντας με να την λύσω για να ακουμπήσει το μουνακι της . Αλλά εννοείτε πως δεν θα το άφηνα αυτό , την πατάω άλλη μια σφαλιάρα στα κωλομερια και αμέσως κλαψούριζει . Μπαίνοντας στο δωμάτιο είδα μια χτένα η οποία είναι στο κατάλληλο σχήμα και μέγεθος για το κωλαρακι του κοριτσιού μου οπότε σηκώθηκα την άρπαξα και αφού την καθάρισα την έφτυσα και την πέρασα από το μουνακι της για να υγρανθει λιγάκι. Εκείνη δεν κατάλαβε τι θα γίνει και απλά με ρωτούσε τι είναι αυτό και να αφήσω τα παιχνίδια. Ξαφνικά της το έχωσα στην κωλοτρυπίδα της και παίζει να μας άκουσαν και οι απέναντι με τα ουρλιαχτά της αλλά δεν με ενδιαφέρει οπότε την γαμούσα έτσι γλύφοντας και το μουνάκι της ταυτόχρονα μέχρι που η πόρτα χτύπησε . Ήταν η Ντίνα η " οικοδέσποινα" του πάρτυ...
..................Συνεχίζεται..................
Χωριανοί στείλτε βοήθεια