Το όνομά μου είναι Αναστασία και είμαι 17 χρονών
Χωρίς κάποιον συγκεκριμένο λόγο τον τελευταίο μήνα έχω συνέχεια καύλες.Το θέμα δεν είναι αυτό, είναι πως καυλώνω παντού όπως και σήμερα που καύλωσα μέσα στην τάξη . Εννοείτε πως δεν υπήρχε περίπτωση να έκανα κάτι τέτοιο στις τουαλέτες του σχολείου οπότε έκανα κοπάνα για να πάω σπίτι αφού θα ήμουν και μόνη μου.
Έφτασα σπίτι και έτρεξα κατευθείαν στο δωμάτιο μου , έβγαλα τα ρούχα μου και το σουτιέν μου και έτσι έμεινα μόνο με το εσώρουχο μου , ξάπλωσα σαλιωσα καλά δύο δάχτυλα έκανα στην άκρη το εσώρουχο μου και άρχισα να με τρίβω πρώτα σιγά σιγά κυκλικά στην κλειτορίδα μου και μόλις ήθελα κιάλο άρχισα να πηγαίνω πιο γρήγορα. Πραγματικά έσταζα , δεν άντεχα άλλο ήθελα κάτι να μπει το μουνάκι μου έτσι άρχισα να βάζω δύο δάχτυλα μέσα μου μέχρι που τα συνήθισα και άρχισα να πηγαίνω γρήγορα.Δεν μου έφτανε όμως ήθελα κιάλο έβαλα τρίτο δάχτυλο και με γαμουσα άγρια και γρήγορα όσο με το άλλο μου χέρι έπαιζα τις ρώγες μου . Δεν μου έφτανε όμως ούτε αυτό οπότε σηκώθηκα πήγα στο ντουλάπι της μητέρας μου όπου και βρήκα αυτό που έψαχνα.Ο ροζ πλαστικός πουτσος των 15εκ ήταν αυτό που χρειαζόταν η τρυπούλα μου αυτήν την στιγμή, δεν έχασα άλλο χρόνο τον στερέωσα στο πάτωμα πήρα μια καλή ποσότητα από τα χύσια μου και τα πασάλειψα πάνω στον πουτσο για να γλιστράει και να μπει πιο εύκολα στο μουνάκι μου . Αφού τον ετοίμασα κατάλληλα έκατσα με φόρα πάνω του και άρχισα να σκίζομαι με μανία ενώ μαλαζα τα βυζιά μου . Ένιωθα τα τοιχώματα μου σιγά σιγά να κλείνουν γύρω από τον πουτσο και κατάλαβα πως φτάνω σε οργασμό έτσι άρχισα να ανεβοκατεβαίνω πιο γρήγορα μέχρι που με μια τσιριδα άρχισα να χύνω , τα πόδια μου έτρεμαν και δεν είχα αίσθηση του τι γινόταν δίπλα μου . Ήταν ένας από τους καλύτερους οργασμούς που έχω φτάσει ποτέ μόνη μου...........................................................
Long time no see bitches
Πόσο καιρό έχω να ανεβάσω?
✨Πολύ ✨Θα προσπαθήσω να ανεβάζω πιο συχνά
Ξέρω πως το κεφάλαιο δεν είναι ότι καλύτερο αλλά υπόσχομαι πως θα επιστρέψω στους κανονικούς μου ρυθμούς μου