✨Besties ✨

4.3K 30 0
                                    

Αγγελική το όνομα μου και επειδή είμαι σε σοκ αυτήν την στιγμή δεν θα πω πολλά . Είμαι 19 και μένω με την κολλητή μου την Πάρη. Θα με ρωτάτε γιατί είμαι σε σοκ όμως και δίκιο θα έχετε. Ε λοιπόν μόλις συνειδητοποίησα πως έκανα σεξ με την κολλητή μου , και θα μου πείτε εσείς ρε Αγγελική πως και το κατάλαβες τώρα?
Ε εντάξει ρε παιδιά τώρα έφυγε το σοκ . Τέλος πάντων θα τα πάρω από την αρχή αλλά συνοπτικά. Εγώ αποκαλούσα τον εαυτό μου straight χωρίς να ξέρω τι θα γίνει και η Πάρη bisexual , καθόμασταν χθες το βράδυ ήσυχα βλέποντας μια ταινία και εκεί στο άκυρο σκάει μια σεξουαλική σκηνή. Δεν θα το κρύψω έγινα υγρή και το κατάλαβε και η φίλη μου .

Π: χαχα ανάψαμε?
Α: Ε τι να κάνω και εγώ τόσο καιρό αγαμητη η καημένη
Π: πόσο καιρό έχεις να κάνεις σεξ ?
Α: πάνω από χρόνο σίγουρα

Δεν είπε κάτι , ήρθε δίπλα μου και άρχισε να με φασώνει. Ξαφνιάστηκα και την σταμάτησα αλλά κατάλαβα πως το ήθελα όσο το χρειαζόμουν και έτσι την φίλησα πρώτη εγώ αυτήν την φορά δίνοντας της το πράσινο φως στο να κάνει ότι θέλει. Άρχισε να με γδυνει με γρήγορους ρυθμούς, πρώτα την μπλούζα παίρνοντας στο στόμα της τις ρώγες μου πιπιλοντας και δαγκώνοντας και έπειτα το παντελόνι μου αφήνοντας υγρά φιλιά στο πέρασμα της . Το εσώρουχο μου είχε γίνει μούσκεμα από τα υγρά μου και φαινόταν. Εκείνη γδυθηκε μόνη της και με γρήγορους ρυθμούς άρχισε να με τρίβει στο μουνάκι μου , απαλά την κλειτορίδα και γρήγορα στο υπόλοιπο . Βρισκόμουν στον έβδομο ουρανό μέχρι που ένιωσα κάτι υγρό και ζεστό να με ακουμπάει στην τρυπούλα μου , κοίταξα κάτω και είδα την πιο καύλα εικόνα ever . Την κολλητή μου να με κοιτάει ενώ το πρόσωπο της έχει χαθεί ανάμεσα από τα πόδια μου . Δάγκωνε απαλά την κλειτορίδα,την ρουφούσε, έφτυνε και γενικά φαινόταν πως ήξερε τι έκανε . Ταυτόχρονα με έτριβε μέχρι που ένιωσα κάτι να προσπαθεί να εισβάλει μέσα μου , δεν ήταν κάτι άλλο από τα δάχτυλα της . Πρώτα έβαλε ένα κάνοντας με να αναστεναξω δυνατά, οι αγαμιες μου τόσο καιρό επιτέλους θα τελείωναν, μόλις είδε πως μπορώ κιάλο έβαλε και δεύτερο κάνοντας με να ουρλιάξω από καύλα . Με δαχτυλωνε όσο με έτρωγε μέχρι που της είπα πως έχυνα. Άρχισε να με τρίβει δυνατά και να φτύνει μέχρι που έκανα squirt κάνοντας την χάλια. Εκείνη το λάτρεψε γιατί γέλασε με γύρισε ανάποδα έχωσε το πρόσωπο της στην μουναρα μου προσπαθώντας να χώσει την γλωσιτσα της μέσα μου .

Α: αχ ναι καύλα μου , έτσι πιο δυνατά

Εκείνη απλά γελούσε κάτι που με εξόργιζε. Εκεί που πήγα να χύσω για δεύτερη φορά την ένιωσα να σταματάει. Σηκώθηκε από το κρεβάτι πριν μου πει να μην κουνηθώ. Γύρισε και στην μέση της ήταν δεμένο ένα strap-on 15 εκ. και στο χέρι της ένα παγάκι , κάπου πήγε ο νους μου αλλά τρόμαξα μόνο στην ιδέα . Ανέβηκε ξανά στο κρεβάτι, με έκανε να σπάσω την μέση μου , έσκυψε και εγλυψε την σουφρα μου βάζοντας ένα δαχτυλάκι μέσα . Είδε πως δεν ήμουν παρθένα και αυτό της άρεσε, έσπρωξε πρώτα το παγάκι μέσα μου κάνοντας με να τσιριξω από το κρύο , έβαλε λιπαντικό στο παλούκι που είχε και άρχισε να με πηδάει με αυτό . Κάθε φορά που έμπαινε μέσα μου έσπρωχνε το παγάκι πιο μέσα κάνοντας με να πεθάνω από καύλα . Δεν μπορείς να καταλάβεις τι λέω αν δεν το νιώσεις , από την μια καιγομουν από την καύλα και από την άλλη είχα ένα παγάκι στην κωλοτρυπίδα μου . Ήταν υπέροχο, έλιωσε το παγάκι οπότε έβγαλε το καυλι από μέσα μου και το έχωσε στην μουνοτρυπα μου που τόση ώρα ένιωθε άδεια . Σε κάποια φάση με σήκωσε στα δύο της χερια , με εβαλε πάνω στην αγκαλιά της και με γαμούσε έτσι . Με πήρε αμέτρητες φορές από όλες τις τρυπούλες μου

Α: αχ ναι γαμιά μου έτσι σκίσε με την πουτανα

Λ: σκασε καριόλα , κοίτα πως τον παίρνει η μουναρα σου γαμω . Επιτέλους σε γαμαω.

Με αυτό άρχισε να ουρλιάζω, να την γδέρνω με τα νύχια μου ενώ είχα φτάσει τον πιο δυνατο οργασμό που έχω φτάσει ποτέ μου . Εννοείτε και εγώ παραπονεμένη δεν την άφησα, αν και ιδρωμένη και μέσα στα χύσια την φασωσα της έβγαλα το strap και το φόρεσα σε εμένα . Δεν χρειάστηκε λιπαντικό, η μουναρα της έσταζε και το καυλι είχε τα χυσάκια μου οπότε γλίστρησε με την μια στην τρύπα της . Άρχισα να την γαμαω όσο έπαιζα με τα βυζιά της , τράβαγα τα μαλλιά της και της έλεγα πόσο καλά με είχε γαμήσει, πως από εδώ και πέρα θα γαμιομαστε όποτε θέλουμε, θα κάνουμε ότι φανταστεί και ακόμα παραπάνω. Η καημένη δεν άντεξε άλλο , μου είπε πως χύνει οπότε σαν καλό πουτανακι που είμαι άρχισα να την γλύφω και να την ρουφάω μέχρι που την ένιωσα να χύνει. Εννοείτε πως την φασωσα με τα χύσια της και ήταν υπέροχο.




..........................................................

𝔒𝔫𝔢 𝔖𝔥𝔬𝔱 Where stories live. Discover now