Στο τέλος του κεφαλαίου υπάρχει μια σημαντική ενημέρωση. Καλό θα ήταν να την διαβάσετε...........................................................
Η Ντίνα μπήκε μέσα στο δωμάτιο κλειδώνοντας την πόρτα πίσω της . Η αλήθεια ήταν ότι η Ντίνα ήταν μούναρος . Καστανά μάτια και ξανθά μαλλιά ενώ φορούσε και ένα κόκκινο φόρεμα με τις τιράντες να κρέμονται απαλά στους ώμους της και ήθελα τόσο πολύ να το βγάλω και να πιάσω τις καμπύλες της και όχι μόνο. Περπάτησε αργά με τα τακούνια της να χτυπάνε στο ξυλινο πάτωμα με τα μάτια της να πετάνε από τα γυμνά μας κορμιά ,στο κόκκινο πρόσωπο του άγνωστου κοριτσιού σε εμένα και στο τέλος στη χτένα .
Στάθηκε στην άκρη του κρεβατιού αφήνοντας την λευκή της τσάντα να πέσει στο κρεβάτι . Είχαμε μείνει αποσβολωμένες να την κοιτάμε και ήμασταν καθισμένες στο κρεβάτι.
««Να μην ρωτήσω τι κάνατε αφού είναι εμφανές »»ειπε με τις δύο μας να χασκογελάμε .
««Μπορουμε να σου δείξουμε αν θέλεις »»της είπα κλείνοντας της το μάτι .
««Δωσε μου την χτένα »»είπε χωρίς να απευθύνεται κάπου συγκεκριμένα με το κορίτσι να της δίνει την χτένα. Όμως ,η Ντίνα την τράβηξε απότομα προς το μέρος της και την φίλησε παθιασμένα ενώ πέταξε την χτένα κάτω .
««Περιμένεις ειδική πρόσκληση?»»
Σηκώθηκα και μαζί με το κορίτσι ξεκινήσαμε να την γδύνουμε. Είχε υπέροχο σώμα με μεγάλος στήθος και καμπύλες στα κατάλληλα σημεία ενώ το μουνί της ήταν ξυρισμένο . Δεν φορούσε εσώρουχα. Αναστεναζε καθώς της ρουφουσαμε τις θηλές ενώ το χέρι μου έτριβε το μουνί της που γέμιζε υγρά. Ένιωσα να καυλώνω όλο και πιο πολύ καθώς ένιωθα δύο δάχτυλα να μπαίνουν μέσα στην μπροστινή μου τρύπα που είχε γεμίσει με υγρά. Το δωμάτιο είχε γεμίσει με βογγητα και ήχους από φιλιά .
««Ποιανής φαεινή ιδέα ήταν να χρησιμοποιηθεί η χτένα μου σαν δονητης ?»»
««Δική μου »»ειπα και αμέσως με έσπρωξε απαλά στο κρεβάτι με την Ντίνα να μου ανοίγει τα πόδια ,να μου γλύφει και να χτυπά απαλά την κλειτορίδα μου ενώ το κορίτσι ανέβηκε πάνω στο πρόσωπο μου. Κατάπια τα υγρά της όταν τελείωσε και κάθισε να ξεκουραστεί στο κρεβάτι κοιτώντας μας καθώς έτριβε απαλά το κοκκινισμενο μουνί της.Η Ντίνα ανέβηκε πάνω μου έτσι ώστε τα μουνιά μας να τρίβονται το ένα με το άλλο καθώς κουνιόταν πάνω μου με ολοένα και περισσότερη δύναμη . Ένιωσα τα χυσια της να μου μουσκευουν τα πόδια και τελείωσα και εγώ πάνω της . Στο τέλος καθίσαμε να ξεκουραστούμε με την Ντίνα να μας κρατά αγκαλιά μέσα στο σκοτάδι γυμνές και χορτασμένες από σεξ.
..........................................................
Λοιπόν..... Αυτοί που διαβάζουν από την αρχή τα κεφάλαια μου θα παρατήρησαν πως ο τρόπος γραφής αυτού του κεφαλαίου είναι διαφορετικός. Αυτό συμβαίνει διότι ένα καινούργιο άτομο είναι δίπλα μου σε αυτό το προφίλ. Μην ανησυχείτε δεν θα αλλάξει τίποτα ( σχεδόν) απλά θα έχω ένα χέρι βοηθείας στην συγγραφή και στην διαχείριση του προφίλ. Είμαι ακόμα η ανώμαλη φίλη σας και περιμένω την υποστήριξη σας!