tw: yeme bozukluğu"Öz farkındalığınız oldukça yüksek birisiniz aslında. Buraya gelmek için çabalıyorsunuz, on dakika geç kalacak olsanız bile hemen haber veriyorsunuz bu bile iyileşmek için ne kadar çok emek verdiğinizi gösteriyor."
Doktor gülümseyerek bana baktı. Aslında farkındalıklarım beni daha çok hasta ediyor gibiydi.
"Teşekkür ederim."
"Hatta fark etmeden yaptığınız tespitler o kadar doğru ki."
"Bir şeyleri değiştiremeyeceğimi anladım sadece." dedim bacaklarımı uzatıp.
"Terapinin sonlarına yaklaşırken biraz da yeme bozukluğunuzdan konuşalım mı?"
"Olur." dedim derin bir nefes alırken.
"Eskisine göre daha iyiyim, akut dönemi atlattıktan sonra çok düzenli olmasa da yiyebiliyorum."
"Peki kusma ataklarınızda ne gibi değişiklikler oldu?"
"İki haftadır hiç olmadı." dedim gülümseyip.
Hala yazamıyor olsam da terapi bana iyi geliyordu. Beni tanımayan ve yargılamayan biri ile konuşmak asıl mükafat gibi gelse de, kendime yüklediğim bütün o etiketlerin altında sadece hasta bir çocuğun var olduğunu kabullenen birisi vardı sanki.
"Çok sevindim."
"Ben de öyle."
"Yeni randevunuzu ayarlayalım mı?"
Doktor bilgisayarına dönüp bir şeyler yazarken bez çantamın ezilmiş saplarını düzeltip ayağa kalktım.
"İki hafta sonra cuma gününe ne dersiniz?"
"Olur." dedim başımı sallayıp.
"Zaten bir işim yok."
"Saat on bir için ayarladım."
"Teşekkür ederim."
"Ben teşekkür ederim Daniel."
Daniel. Bu ismi alalı beş sene olmuştu sanırım.
Boktan beter bir isim gibi geliyordu ama aynı zamanda elime mahkeme celbi ulaştığında ağlamaktan helak da etmişti beni. Ne kadar anlam yüklersek yükleyelim yüzyıllar öncesinin misyonerliğinden kalma Hristiyan isimlerindendi.
Sanki bir tür damga gibiydi isimler benim için. Adınızın anlamı ne ise o oluyordunuz. Hangi çağda ilk kez kullanılmıştı adınız, hangi kavim bulmuştu, ne anlama geliyordu, toplumda kullanılma sıklığı ne idi, aynı isimde bir şair, ressam, siyasetçi ya da terörist var mıydı?
Bütün bunlar siz daha ana rahminde şekilsiz bir et parçasıyken üstünüze yapışıyordu, plasentadan da beter vıcıklıkta iğrenç bir avuç isim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sardunyalar Sarnıcı. txt
Teen FictionGördün mü hiç suyun yanmasını tuzda Gördüm ben bu yaşam boyu iniltiyi Büyük bahçelerin küçük içinde Saksılardan birinde Gördüm de Uyurken uyandırılmış gibi Beni bir sardunya büyüttü belki. [yeonbin] [txt ships] [txt]